134622 mleko laciate loteria miesiecznik handlowy lublin 2000x526 v1 002

ŁaciaTY i JA

l1Nowa odsłona kampanii Łaciatych serków śmietankowych zachęca do wspólnych chwil
Pod koniec maja rusza nowa kampania serków śmietankowych „ŁaciaTY i JA”. W tym roku sercem działań reklamowych będzie profil na Facebooku (@laciate.pl), wspierany kampanią banerową, kampaniami w social mediach, dodatkowymi akcjami oraz promocją w TV. Ważnym elementem podejścia kreatywnego “TY i JA” jest wspólne spędzanie czasu, jedzenie wspólnych posiłków. W tegorocznej kampanii serki Łaciate są towarzyszem tych chwil i stanowią ich urozmaicenie.
Każdy z nas ma swoje ulubione smaki i potrawy, a serki śmietankowe Łaciate od SM Mlekpol są idealnym uzupełnieniem wielu pysznych dań. Ze względu na bardzo szeroką gamę smaków, wszyscy znajdą coś dla siebie, a w kuchni nie będzie miejsca na nudę. Marka chce aktywizować konsumentów i zachęcić do kulinarnego eksperymentowania z serkami Łaciatymi.
W działaniach marketingowych marki Łaciate postawiliśmy na kontynuację zeszłorocznej kampanii, która świetnie się sprawdziła i została bardzo pozytywnie odebrana. Tegoroczne aktywności mają na celu zachęcenie konsumentów do próbowania nowych smaków serków śmietankowych i puszystych. Kampania zakłada bardzo szeroką komunikację, silnie zaznaczając obecność serków Łaciatych w przestrzeni digitalowej oraz w TV – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów Media Republic.


Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

 
 

Reklamy z Miesięcznika