Piłkarskie Mistrzostwa Europy skupiają nas przed telewizorami i sprzyją towarzyskim spotkaniom. Wspólne kibicowanie to nie tylko sportowe emocje, ale też wiele przyjemnych chwil z bliskimi, biesiadowanie i wspólne jedzenie. Często w takich sytuacjach pojawia się pizza, dlatego w czasie tegorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020 Pizza Guseppe zaprasza do akcji konkursowej skierowanej do kibiców piłkarskich.
Kampania pod hasłem: Guseppe, idealne podanie! będzie trwała od 9 czerwca do 11 lipca br. Komunikacja obejmuje nowy spot TV i działania digitalowe, w tym konkurs dla konsumentów z wykorzystaniem technologii AR. Aby wziąć udział w konkursie, należy użyć nakładki AR-filtra instagramowego Guseppe i pokazać towarzyszące kibicowaniu emocje, a następnie opublikować instastories z hashtagiem #GuseppeIdealnePodanie i oznaczeniem marki. Najciekawsze relacje i najaktywniejsi użytkownicy mogą wygrać m.in. PlayStation 5 i koszulki polskiej reprezentacji.
„Radość z uczestnictwa w tak ważnym wydarzeniu, jakim są Mistrzostwa Europy, zbliża i stwarza okazje do bycia razem z rodziną i przyjaciółmi. Pizza Guseppe, która często jest postrzegana jako wspólny posiłek podczas towarzyskiego spotkania, wpisuje się idealnie w ten pozytywny czas dzielenia emocji. Widząc ten potencjał, przygotowaliśmy dedykowaną wspólnemu kibicowaniu akcję „Guseppe, idealne podanie!”, zdecydowaliśmy się m.in. na zorganizowanie konkursu dla konsumentów i stworzenie nakładki na Instagramie. Jesteśmy przekonani, że smak pizzy Guseppe sprawi, że kibicowanie będzie nie tylko emocjonujące, ale i pyszne” – mówi Aldona Burska, Product Manager w Dr. Oetker Polska Sp. z o.o.
Akcja konkursowa skierowana do kibiców piłkarskich została przygotowana, aby w pełni wykorzystać potencjał Mistrzostw Europy, na które fani futbolu czekali dłużej o cały pandemiczny rok. Kampania zakłada aktywację fanów poprzez danie im użytecznych narzędzi, które będą przydatne podczas turnieju i pozwolą dzielić się swoimi emocjami.
W skład aktywacji w social mediach @PizzaGuseppe wchodzą:
- Filtr AR na Instagramie, który pomaga wyrażać emocje (radość, złość, zdziwienie, smutek), jakie towarzyszą kibicom podczas oglądania meczów na EURO 2020. Dodatkowo posiada barwy narodowe i atrybuty kibiców wszystkich drużyn biorących udział w rozgrywkach.
- Konkurs z nagrodami na Insta Stories, w którym użytkownicy za pomocą nagrania lub filmu z użyciem AR od @PizzaGuseppe będą się dzielili swoimi emocjami, jakie wzbudza w nich mecz.
- Współpraca z influencerami, którzy poinformują na swoich kanałach o konkursie, wyjaśnią, jak działa filtr AR i pokażą na zdjęciach, jak pysznie można kibicować z pizzą Guseppe.
- Stworzenie swojego rodzaju sportowego Studia Guseppe - bieżąca komunikacja na profilach social mediowych marki @PizzaGuseppe i reagowanie w czasie rzeczywistym na wydarzenia podczas rozgrywek.
- Promocja w Social Mediach – kampanie na Facebooku oraz Instagramie docierające do konsumentów pizzy Guseppe z informacjami na temat konkursu, filtra AR, by wspólnie z @Guseppe przeżywać sportowe emocje.
Za aktywację w social mediach odpowiedzialne są agencje prowadzące dla marki Guseppe kanały społecznościowe oraz wsparcie mediowe na Facebooku: Business Factory i Bluecloud Interactive.