134622 mleko laciate loteria miesiecznik handlowy lublin 2000x526 v1 002

Mocno Przyjemne Pobudzenie w kampanii Karmi 0,0%

Marka Karmi prowadzi kampanię Karmi Mrożona Kawa 0,0%. Ten wariant, to propozycja dla wszystkich, którzy pragną̨ piwnego pobudzenia o smaku prawdziwej, przyjemnie zimnej kawy. W 15 i 6-sekundowych spotach i przyciągających wzrok kreacjach digitalowych marka pozwala otworzyć́ się̨ doświadczenia zmysłowe - energię, radość́ i głęboki smak aromatycznego piwa 0,0%, połączonego z pobudzającą kawą.

Kreacje nowej kampanii pokazują̨, że piwem Karmi Mrożona Kawa można cieszyć się przez cały dzień́ i noc, w rożnych sytuacjach, z przyjaciółmi czy solo. Piwo ma 0% alkoholu, a pobudza jak prawdziwe espresso.

Ten popularny wśród konsumentów wariant Karmi powstał na bazie ciemnego piwa bezalkoholowego oraz prawdziwej kawy parzonej na zimno, czyli cold brew. Dzięki temu połączeniu Karmi Mrożona Kawa 0% zawiera taką dawkę̨ kofeiny, jaka jest w filiżance espresso.

 KARMI 1

Kampania będzie realizowana w mediach społecznościowych w postaci 15 i 6-sekundowych krótkich spotów oraz przyciągających wzrok kreacji. Za strategię, kreację i realizację odpowiada VMLY&R. Produkcją zajął się̨ dom produkcyjny Busy Bee Film. Reżyserem spotów jest Łukasz Zabłocki, fotografką – Natalia Poniatowska. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.

Spoty można obejrzeć na kanale Karmi Polska w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC3YNV6i74cOVUiZ-Zv_YH3A

 

 

 


Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

 
 

Reklamy z Miesięcznika