„Przy produkcji tego Salami nie ucierpiał żaden osioł” – to hasło, widniejące na setkach billboardów będzie intrygowało tysiące osób w całej Polsce. Już w sierpniu Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych Serenada, wystartuje z projektem promującym tradycyjny ser żółty Salami ze znakiem "Jakość Tradycja", a billboardy będą przedsmakiem rozpoczynającej się ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej.
Spomlek w najnowszej kampanii reklamowej stawia za cel przede wszystkim wzrost świadomości i rozpoznawalności produktu sera żółtego Salami, odznaczonego godłem „Jakość Tradycja”.
Z uwagi na wizerunkowy cel kampanii i przekonanie o sile przebicia oryginalnych, nowatorskich przekazów marketingowych, zdecydowaliśmy się na efekt zaciekawienia hasłem, inteligentnego wykorzystania podwójnego znaczenia słowa SALAMI
Emilia Pożarowszczyk, kierownik działu marketingu SM Spomlek.
Na terenie całej Polski pojawi się ponad 300 nośników reklamowych w postaci billboardów o różnej wielkości i różnych formatach w zależności od miejsca i potrzeb. Ich lokalizacja została bardzo starannie dobrana, tak aby jak największa liczba odbiorców miała możliwość do jej dotarcia. Zlokalizowane będą w największych miastach oraz przy najbardziej uczęszczanych trasach w Polsce, biorąc pod uwagę okres wakacyjny. Kampania rozpocznie się 1 sierpnia i potrwa miesiąc.
Jest to kolejna kampania, w której Spomlek odchodzi od tradycyjnej prezentacji produktu w reklamach serów żółtych. Mleczarnia jak zawsze chce by produkowany przez nią ser żółty nie był „zwykłym żółtym serem”, ale by budował u konsumenta szereg pozytywnych emocji i silnie wiązał go z produktem. W dalszych etapach kampanię będzie można obserwować m.in. w prasie, kinach czy internecie.
Kampania będzie współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym PROW 2014-2020.”