„To mleko, to nie jest jakieś mleko” – ruszyła kampania promująca świeże mleko z Piątnicy

„To mleko, to nie jest jakieś mleko” – pod takim hasłem Piątnica promuje świeże mleko 2,0% oraz 3,2% o doskonałym, tradycyjnym  smaku. W reklamie nawiązano do tego, co w sposób szczególny wyróżnia produkty: świeżość, naturalność i lokalne pochodzenie składników. Mleko dostępne jest w wygodnej butelce, która dodatkowo chroni jego smak.

 

mleko 2Najlepsze mleko – z Piątnicy, no bo skąd!

Najwyższa jakość mleka z Piątnicy uzyskiwana jest dzięki najlepszemu surowcowi oraz technologii produkcji. Surowiec pochodzi od lokalnych dostawców posiadających swoje gospodarstwa na czystych ekologicznie terenach zwanych „Zielonymi Płucami Polski". Dzięki nowoczesnym procesom technologicznym mleko zachowuje swój naturalny smak, zapach i nie traci cennych dla organizmu składników odżywczych, a przy tym jest bezpieczne i nie wymaga gotowania przed spożyciem.

W trosce o najwyższą jakość mleka, OSM Piątnica jako pierwsza spółdzielnia w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca, a stosowane przez Piątnicę normy znacznie przewyższają wymagania unijne. Dzięki temu oraz poprzez zastosowanie nowoczesnej technologii, mleko z Piątnicy spełnia najwyższe standardy jakości i wyróżnia się pysznym, tradycyjnym smakiem.

OSM Piątnica, poprzez wprowadzenie najwyższej jakości mleka świeżego w niskiej pasteryzacji, mocno wpłynęła na rozwój kategorii, osiągając w niej silną pozycję. Konsumenci cenią mleko z Piątnicy i chętnie po nie sięgają, a prowadzona kampania reklamowa z pewnością przełoży się na szybką rotację produktów w punktach sprzedaży. Warto więc zadbać o dostępność mleka świeżego z Piątnicy w sklepowych lodówkach!

Linki do spotów:
Mleko 2,0%: https://youtu.be/2jvKDFBI_kU
Mleko 3,2%: https://youtu.be/J_BkGh38T-s

 

Wiadomości

Czary mary, to czas magicznej zabawy z KINDER Cards! Czary mary, to czas magicznej zabawy z KINDER Cards! 02-09-24 - Platforma Wyczaruj radość z KINDER Cards startuje we wrze More detail
KINDER Chocolate wspiera rozwój Dziecięcych Talentów KINDER Chocolate wspiera rozwój Dziecięcych Talentów 01-09-24 - 2 września startuje promocja konsumencka KINDER Chocolate Dziecięce... More detail
Finał inwestycji Wedla w Dzień Czekolady 2024 r. i... apetyt na dalszy rozwój Finał inwestycji Wedla w Dzień Czekolady 2024 r. i... apetyt na dalszy rozwój 29-08-24 - Fabryka Czekolady E.Wedel na warszawskim Kamionku to kompleksowa... More detail
Letnie nowości NESCAFÉ Letnie nowości NESCAFÉ 26-08-24 - Kawy NESCAFÉ  o smaku karmelu i orzechów laskowych, do... More detail
Chmielaki 2024. 53 edycja najstarszego święta piwa w Polsce Chmielaki 2024. 53 edycja najstarszego święta piwa w Polsce 26-08-24 - Aż 466 piw z 47 browarów zostało ocenionych podczas największego... More detail
Schweppes w sieci saloników Kolportera – akcja samplingowa Schweppes w sieci saloników Kolportera – akcja samplingowa 25-08-24 - W sieci saloników Kolportera trwa akcja samplingowa, w której... More detail
Przygotuj się na Owocobranie! Przygotuj się na Owocobranie! 14-08-24 - 7 września 2024r. Lubelski Rynek Hurtowy w Elizówce, zaprasza... More detail
Spiżarnia powiększa powierzchnię magazynową na rynku brytyjskim Spiżarnia powiększa powierzchnię magazynową na rynku brytyjskim 07-08-24 - Spiżarnia, jeszcze w tym roku powiększy swoją bazę magaz More detail
HARIBO zaprasza do świata radości HARIBO zaprasza do świata radości 07-08-24 - Marka popularnych żelek organizuje ogólnopolski konkurs ko More detail
PERLUX: nowa jakość prania PERLUX: nowa jakość prania 01-08-24 - Lakma Strefa, znana od lat konsumentom dzięki produktom SIDOLUX,... More detail
Lato pełne radości z HARIBO! Lato pełne radości z HARIBO! 31-07-24 - Na miłośników owocaśnych żelków spędzających wakacje... More detail
Nowy rozdział marki Spiżarnia. Firma zmienia logo Nowy rozdział marki Spiżarnia. Firma zmienia logo 31-07-24 - Spiżarnia wprowadza nową identyfikację wizualną marki. More detail
„Słodka Manufaktura” od Dr. Oetkera. „Słodka Manufaktura” od Dr. Oetkera. 15-07-24 - Wypróbuj Glazurę do ciast z owocami – krystaliczną i czerwoną,... More detail
GARDEN GOURMET – „Zmień smak na dobre!” GARDEN GOURMET – „Zmień smak na dobre!” 10-07-24 - Marka GARDEN GOURMET przedstawia nową identyfikację wizualną... More detail
Owocowe karmelki z Wawelu w edycji limitowanej Owocowe karmelki z Wawelu w edycji limitowanej 08-07-24 - Kultowe, ręcznie  produkowane karmelki z Wawelu tego lata... More detail
OSM Piątnica nagrodziła dostawców mleka OSM Piątnica nagrodziła dostawców mleka 05-07-24 - OSM Piątnica przyznała nagrody w corocznym rankingu dostawców... More detail
XI edycja festiwalu Kazimiernikejszyn już 17 - 21 lipca! XI edycja festiwalu Kazimiernikejszyn już 17 - 21 lipca! 01-07-24 - Kazimiernikejszyn już 17 - 21 lipca! Wśród gwiazd Gogol Bordello,... More detail
Best Brands Poland 2024 – Piątnica wśród najsilniejszych polskich marek Best Brands Poland 2024 – Piątnica wśród najsilniejszych polskich marek 18-06-24 - W trzeciej edycji Best Brands Poland nagrodzone zostały najlepsze... More detail
Najlepsi hodowcy bydła mlecznego nagrodzeni Najlepsi hodowcy bydła mlecznego nagrodzeni 17-06-24 - 15 rolników, dostawców mleka do Spółdzielczej Mleczarni Spomlek... More detail
Galaretki Fresh&Fruity… Radość płynie z owoców! Galaretki Fresh&Fruity… Radość płynie z owoców! 17-06-24 - Nadchodzące lato to idealny czas na rozsmakowanie się w soczyście... More detail
Nałęczowianka wierzy w recykling Nałęczowianka wierzy w recykling 13-06-24 - W warszawskim biurze Nestlé na ulicy Domaniewskiej pojawił... More detail
Niegazowana Cisowianka w aluminiowej puszce Niegazowana Cisowianka w aluminiowej puszce 12-06-24 - Woda niegazowana w aluminiowej puszce 0,33l! More detail
Plenerowe Kino Perła na Browarze Perła – Kino pod Gwiazdami Plenerowe Kino Perła na Browarze Perła – Kino pod Gwiazdami 12-06-24 - Plenerowe Kino Perła powraca tego lata, oferując niezapomniane... More detail
Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w najnowszej kampanii Snickers® Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w najnowszej kampanii Snickers® 06-06-24 - Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snick More detail
Owsiana Przekąska NESVITA Owsiana Przekąska NESVITA 06-06-24 - Nowy format przekąski dla dorosłych. Na spokojnie. Zjedz... More detail
Jest zgoda UOKiK: Spomlek i OSM Bychawa łączą siły Jest zgoda UOKiK: Spomlek i OSM Bychawa łączą siły 05-06-24 - Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek przejmuje Okręgową S... More detail
Ruszyła muzyczna loteria Orbit® Refreshers. Ruszyła muzyczna loteria Orbit® Refreshers. 03-06-24 -  Zabawę wspiera ambasadorka marki Young Leosia! More detail
Arla Foods i Mondelēz International wprowadzają na rynek czekoladowy napój mleczny Milka Arla Foods i Mondelēz International wprowadzają na rynek czekoladowy napój mleczny Milka 29-05-24 - Arla Foods rozszerza swoje portfolio o jedną z najpopularniejszych... More detail
Świętuj z radością Dzień Dziecka z Haribo! Świętuj z radością Dzień Dziecka z Haribo! 28-05-24 - Kompletując prezent, warto sięgnąć po limitowane edycje produktów... More detail
Nowa odsłona NESCAFÉ Nowa odsłona NESCAFÉ 27-05-24 - Metamorfoza jednej z najpopularniejszych kaw na świecie More detail