Pyszne proteiny z Doliną Dobra – poznaj wysokobiałkowe parówki PROTEINA+ z polskiej szynki

Potrzebujesz pysznego śniadania pełnego białka, które wcale nie musi kojarzyć się ze skomplikowanymi przepisami fit-influencerów? Szybkiej przekąski białkowej dla koneserów wytrawnych smaków? A może nie wiesz, w jaki sposób przemycić proteiny w diecie swojego niejadka? Na wszystkie te potrzeby jest jedna odpowiedź – Parówki Proteina+ od Doliny Dobra.

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu na zdrowe zamienniki standardowych produktów spożywczych polska marka Dolina Dobra przygotowała wyjątkową propozycję: Parówki Proteina+ ze specjalnie wyselekcjonowanych kawałków szynki, o wysokiej zawartości białka i obniżonej zawartości tłuszczu, a także naturalnym składzie. Wysokobiałkowy wyrób producenta nie zawiera chemicznych dodatków, takich jak fosforany, barwniki czy popularny w produktach konkurencyjnych marek glutaminian monosodowy, którego nadmierne spożycie może powodować zawroty głowy, przyspieszenie rytmu serca, uczucie niepokoju oraz nadmierną potliwość. Parówki PROTEINA+ dodatkowo nie zawierają żadnego cukru, co w połączeniu z wysokiej jakości białkiem stanowiącym 33% wartości energetycznej produktu stanowi idealną propozycję dla osób na diecie ketogenicznej. 

dobra dolina 1

– W odpowiedzi na potrzeby Polaków przygotowaliśmy parówki o wysokiej zawartości białka, które cechuje nie tylko dobry skład, możliwość szybkiego podania, ale i wyjątkowy smak. Wysokobiałkowe parówki Proteina+ od Doliny Dobra składają się jedynie z polskiego mięsa wieprzowego z szynki z własnych gospodarstw, soli, naturalnych przypraw, ekstraktów i aromatów owocowo-warzywnych oraz suszu z aceroli. Stworzyliśmy pierwsze na rynku proteinowe parówki, które dodatkowo są w zupełności pozbawione cukru, nie tracąc przy tym na smaku, a także mają obniżoną zawartość tłuszczu. Dzięki temu Parówki Proteina+ mogą być spożywane nawet przez osoby, które muszą kontrolować poziom glukozy. – tłumaczy Zbigniew Wysocki, dyrektor marketingu firmy Goodvalley, producenta marki Dolina Dobra.

Parówki PROTEINA+ to idealna propozycja zarówno dla osób, które są na diecie, jak i tych, które po prostu chcą dostarczyć sobie dużej porcji wysokiej jakości białka. Zostały stworzone w całości z naturalnych składników, 100% polskiej szynki wieprzowej z dodatkiem prawdziwych przypraw. W przeciwieństwie do konkurencji, kiełbaski Doliny Dobra mają nie tylko dobry smak, ale również etykietę - nie zawierają żadnych sztucznych konserwantów ani wzmacniaczy smaku. Niezaprzeczalna jakość połączona z wyjątkową recepturą zdobywa uznanie coraz większej ilości Polaków, którzy nie muszą już stawać przed wyborem, czy produkt ma być wyprodukowany z naturalnych składników czy zachwycać smakiem.

Wszystkie wyroby Doliny Dobra są produkowane z najwyższej jakości mięsa, a ich smak zachwyca nawet najbardziej wymagających konsumentów. Co ważne, ich produkcja odbywa się tylko w Polsce z poszanowaniem wszelkich zasad dobrostanu zwierząt i jest przyjazna dla środowiska.

Akcja będzie wspierana kampanią digitalową i działaniami influencer marketing. Piętnastosekundowe spoty Doliny Dobra będzie można obejrzeć również w 270 siłowniach w Polsce, a także na VOD, Facebooku, Instagramie i TikToku.

Wiadomości

Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska 14-04-25 - Carlsberg Polska opublikował 9. już Raport ESG, a razem z nim... More detail
Wesołych Świąt Wielkanocnych! Wesołych Świąt Wielkanocnych! 11-04-25 - Niech radość roztapia się jak dobry ser, codziennie! More detail
Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” 10-04-25 - Kupiec rusza z nową kampanią promocyjną More detail
Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! 10-04-25 - Wielkanoc to idealny czas, by celebrować wyjątkowe smaki w... More detail
Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce 06-04-25 - Unilever wdraża największą innowację w historii kategorii... More detail
Unilever przejmuje markę kosmetyków pielęgnacyjnych Wild Unilever przejmuje markę kosmetyków pielęgnacyjnych Wild 04-04-25 - Brytyjska marka Wild, właśnie stała się częścią Unile More detail
Granty naukowe #NestleDlaNauki przyznane Granty naukowe #NestleDlaNauki przyznane 01-04-25 - Przedstawiamy innowacyjne projekty dla rolnictwa regeneratyw More detail
Trend mini meals podbija rynek Trend mini meals podbija rynek 27-03-25 -   Knorr odpowiada na potrzeby konsumentów More detail
SPOMLEK buduje nowoczesne centrum przechowalniczo-dystrybucyjne SPOMLEK buduje nowoczesne centrum przechowalniczo-dystrybucyjne 27-03-25 - „Centrum przechowalniczo-dystrybucyjne” – stanowi kolejny... More detail
Nowa instalacja artystyczna „Kwiaty Zła” w Browarze Perła Nowa instalacja artystyczna „Kwiaty Zła” w Browarze Perła 27-03-25 - Lublin zyskał nową wyjątkową instalację artystyczną. More detail
Spomlek inwestuje w rozwó Spomlek inwestuje w rozwó 25-03-25 - Decyzja o wsparciu od Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. More detail
Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet w nowej kampanii Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet w nowej kampanii 20-03-25 - Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz... More detail
Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej 19-03-25 - W trosce o uśmiech, który zmienia życie More detail
Unilever redefiniuje podejście do działań marketingowych dzięki AI i technologii Digital Twin Unilever redefiniuje podejście do działań marketingowych dzięki AI i technologii Digital Twin 19-03-25 - Unilever nieustannie wdraża nowoczesne rozwiązania w każdym... More detail
Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy! Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy! 13-03-25 - Starbucks już teraz wita nadchodzącą wiosnę wprowadzając... More detail
Wawel rozkwita na wiosnę Wawel rozkwita na wiosnę 13-03-25 - Nowe, wiosenne smaki More detail
Kupiec rusza z nową kampanią marketingową Kupiec rusza z nową kampanią marketingową 10-03-25 - Kupiec zachęca do odkrycia owsianek i płatków zbożowych,... More detail
NESCAFÉ rozpoczyna wielką loterię: „Graj o roczną pensję”! NESCAFÉ rozpoczyna wielką loterię: „Graj o roczną pensję”! 06-03-25 - Marka NESCAFÉ zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj... More detail
Globalny popyt i nadchodzące święta napędzają ceny masła Globalny popyt i nadchodzące święta napędzają ceny masła 06-03-25 - W ostatnich dwóch latach ceny masła (tłuszczu mlecznego) budzą... More detail
 Ferrero Rocher: twórca magicznych chwil na Wielkanoc  Ferrero Rocher: twórca magicznych chwil na Wielkanoc 28-02-25 - Zapraszamy do odkrycia wyjątkowej oferty wielkanocnej Ferre More detail
Nowy sposób na przerwę z KITKAT Nowy sposób na przerwę z KITKAT 26-02-25 - Marka przedstawia niezwykłą nowość w portfolio: tabliczki... More detail
Mistrzostwa Polski Rift Legends z Pizzą Guseppe Mistrzostwa Polski Rift Legends z Pizzą Guseppe 25-02-25 - Pizza Guseppe dołączyła do grona sponsorów Rift Legends. More detail
„Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z nową, globalną kampanią reklamową „Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z nową, globalną kampanią reklamową 19-02-25 - Rio Mare, marka numer 1 w kategorii tuńczyka w puszce, stawia... More detail
Wawel – nowe marki i kampanie  Wawel – nowe marki i kampanie 03-02-25 - CocoACH! i MINIczekolady funkcjonalne! More detail
Nowość od marki Sertop Nowość od marki Sertop 30-01-25 - Sery Radzimir i Siemowit z linii Serdeczny to nowość od marki... More detail
Nowość w świecie kasz od Kupca! Nowość w świecie kasz od Kupca! 30-01-25 - DUETY MIESZANKI KASZ to wysoka jakość ziaren zamknięta w każdej... More detail
Wiemy, co w życiu ważne. Wiemy, co w życiu ważne. 23-01-25 - Marka Proste Historie to mnóstwo kulinarnych inspiracji, ale... More detail
MAOAM z konkursem konsumenckim MAOAM z konkursem konsumenckim 22-01-25 - Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym... More detail
Piątnica promuje Serki Wiejskie – z owocami i wysokobiałkowy Piątnica promuje Serki Wiejskie – z owocami i wysokobiałkowy 20-01-25 - Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie... More detail
Inwestycje, połączenie, nowości – Spomlek podsumowuje rok Inwestycje, połączenie, nowości – Spomlek podsumowuje rok 19-01-25 - Miniony rok był dla nas wymagający, ale przyniósł także... More detail