Nowa odsłona NESCAFÉ

 

NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Kultowa marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. Na kawoszy czeka dobrze znany smak zamknięty w odświeżonym, nowoczesnym opakowaniu.

Metamorfoza jednej z najchętniej wybieranych kaw na świecie obejmuje wyraźne zmiany w identyfikacji wizualnej produktów NESCAFÉ Classic, NESCAFÉ Crema i NESCAFÉ 3in1. Należą do nich m.in. nowe kolory, odświeżony sposób użycia logo oraz nowoczesne, przejrzyste etykiety opakowań, które odpowiadają na aktualne trendy i wyróżniają się na półkach sklepowych. Konsumenci mogą znaleźć na nich również informacje o inicjatywach, które NESCAFÉ podejmuje na rzecz zrównoważonego rozwoju. Liczne działania marki dotyczące środowiska są realizowane pod hasłem MAKE YOUR WORLD.

NESCAFE 1

NESCAFÉ już od ponad 80 lat udoskonala swoją ofertę. Po 1938 roku, w którym powstała jako pierwsza kawa rozpuszczalna na świecie, trafiła do sprzedaży w kilkudziesięciu krajach. Na przestrzeni lat marka wprowadziła do portfolio wiele kategorii produktowych, a także rozszerzyła ofertę o ekspresy do kawy. Najnowsza zmiana identyfikacji wizualnej to kolejna odpowiedź marki na aktualne trendy i potrzeby konsumentów.

- Nowy wizerunek marki NESCAFÉ to po pierwsze odświeżona identyfikacja wizualna,  która jest zdecydowanie bardziej minimalistyczna. Pojawiają się wyraźne elementy graficzne i logo przedstawione w przejrzysty, nowoczesny sposób. Dodatkowo, wszystko zostało utrzymane w unikatowych, nawiązujących do marki kolorach, dzięki czemu konsument bez problemu rozpozna swój ulubiony produkt. Oprócz tego, na opakowaniach jeszcze bardziej zaakcentowaliśmy nasze zaangażowanie w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, którym towarzyszy hasło MAKE YOUR WORLD – mówi Aneta Okunowska-Stępień, CEE Marketing Lead PSC & RTD, Nestlé Polska.

NESCAFÉ to kawa w 100% pozyskiwana odpowiedzialnie. Marka podejmuje szereg działań, których celem jest doprowadzenie upraw kawy do stanu większego zrównoważenia. W ramach NESCAFÉ Plan 2030 wspiera plantatorów kawy w przejściu na regeneratywne praktyki rolnicze, zapewniając im liczne szkolenia, pomoc techniczną i sadzonki kawy wysokoplennej. Ponadto są realizowane liczne inicjatywy mające na celu redukcję emisji gazów cieplarnianych z uprawy kawy, poprawę dochodów plantatorów i tworzenie lepszych warunków społecznych.

Nowe etykiety opakowań NESCAFÉ, które przedstawiają odświeżoną identyfikację wizualną marki oraz nawiązują do działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, można już zobaczyć w sklepach – zarówno stacjonarnych, jak również online. Dodatkowo,  konsumenci będą mogli poznać nowy wizerunek kaw NESCAFÉ Classic i NESCAFÉ Crema dzięki kampanii TV, obecności marki w miejskiej przestrzeni publicznej oraz licznym działaniom w mediach.

Wiadomości

„Dwa to więcej niż jeden” „Dwa to więcej niż jeden” 12-05-25 - Twix rusza z nową platformą komunikacyjną More detail
Piątnica promuje twarogi. Piątnica promuje twarogi. 12-05-25 - Nowość w kostce i bestsellerowy klinek w kampanii ogólnop More detail
Nestlé w Polsce przedstawia raport wpływu ekonomicznego Nestlé w Polsce przedstawia raport wpływu ekonomicznego 24-04-25 - Nestlé w Polsce, na podstawie analizy PwC, prezentuje dane More detail
Michałki z Wawelu Protein kultowe cukierki z dodatkiem białka Michałki z Wawelu Protein kultowe cukierki z dodatkiem białka 16-04-25 - Wawel od lat z powodzeniem łączy tradycję z innowacyjnoś More detail
Nowe zupy GERBER Junior Nowe zupy GERBER Junior 15-04-25 - Zupy z kwasem tłuszczowym ALA z grupy OMEGA-3 – wartościowe... More detail
Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska 14-04-25 - Carlsberg Polska opublikował 9. już Raport ESG, a razem z nim... More detail
Wesołych Świąt Wielkanocnych! Wesołych Świąt Wielkanocnych! 11-04-25 - Niech radość roztapia się jak dobry ser, codziennie! More detail
Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” 10-04-25 - Kupiec rusza z nową kampanią promocyjną More detail
Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! 10-04-25 - Wielkanoc to idealny czas, by celebrować wyjątkowe smaki w... More detail
Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce 06-04-25 - Unilever wdraża największą innowację w historii kategorii... More detail
Unilever przejmuje markę kosmetyków pielęgnacyjnych Wild Unilever przejmuje markę kosmetyków pielęgnacyjnych Wild 04-04-25 - Brytyjska marka Wild, właśnie stała się częścią Unile More detail
Granty naukowe #NestleDlaNauki przyznane Granty naukowe #NestleDlaNauki przyznane 01-04-25 - Przedstawiamy innowacyjne projekty dla rolnictwa regeneratyw More detail
Trend mini meals podbija rynek Trend mini meals podbija rynek 27-03-25 -   Knorr odpowiada na potrzeby konsumentów More detail
SPOMLEK buduje nowoczesne centrum przechowalniczo-dystrybucyjne SPOMLEK buduje nowoczesne centrum przechowalniczo-dystrybucyjne 27-03-25 - „Centrum przechowalniczo-dystrybucyjne” – stanowi kolejny... More detail
Nowa instalacja artystyczna „Kwiaty Zła” w Browarze Perła Nowa instalacja artystyczna „Kwiaty Zła” w Browarze Perła 27-03-25 - Lublin zyskał nową wyjątkową instalację artystyczną. More detail
Spomlek inwestuje w rozwó Spomlek inwestuje w rozwó 25-03-25 - Decyzja o wsparciu od Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. More detail
Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet w nowej kampanii Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet w nowej kampanii 20-03-25 - Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz... More detail
Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej 19-03-25 - W trosce o uśmiech, który zmienia życie More detail
Unilever redefiniuje podejście do działań marketingowych dzięki AI i technologii Digital Twin Unilever redefiniuje podejście do działań marketingowych dzięki AI i technologii Digital Twin 19-03-25 - Unilever nieustannie wdraża nowoczesne rozwiązania w każdym... More detail
Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy! Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy! 13-03-25 - Starbucks już teraz wita nadchodzącą wiosnę wprowadzając... More detail
Wawel rozkwita na wiosnę Wawel rozkwita na wiosnę 13-03-25 - Nowe, wiosenne smaki More detail
Kupiec rusza z nową kampanią marketingową Kupiec rusza z nową kampanią marketingową 10-03-25 - Kupiec zachęca do odkrycia owsianek i płatków zbożowych,... More detail
NESCAFÉ rozpoczyna wielką loterię: „Graj o roczną pensję”! NESCAFÉ rozpoczyna wielką loterię: „Graj o roczną pensję”! 06-03-25 - Marka NESCAFÉ zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj... More detail
Globalny popyt i nadchodzące święta napędzają ceny masła Globalny popyt i nadchodzące święta napędzają ceny masła 06-03-25 - W ostatnich dwóch latach ceny masła (tłuszczu mlecznego) budzą... More detail
 Ferrero Rocher: twórca magicznych chwil na Wielkanoc  Ferrero Rocher: twórca magicznych chwil na Wielkanoc 28-02-25 - Zapraszamy do odkrycia wyjątkowej oferty wielkanocnej Ferre More detail
Nowy sposób na przerwę z KITKAT Nowy sposób na przerwę z KITKAT 26-02-25 - Marka przedstawia niezwykłą nowość w portfolio: tabliczki... More detail
Mistrzostwa Polski Rift Legends z Pizzą Guseppe Mistrzostwa Polski Rift Legends z Pizzą Guseppe 25-02-25 - Pizza Guseppe dołączyła do grona sponsorów Rift Legends. More detail
„Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z nową, globalną kampanią reklamową „Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z nową, globalną kampanią reklamową 19-02-25 - Rio Mare, marka numer 1 w kategorii tuńczyka w puszce, stawia... More detail
Wawel – nowe marki i kampanie  Wawel – nowe marki i kampanie 03-02-25 - CocoACH! i MINIczekolady funkcjonalne! More detail