PERLUX: nowa jakość prania

Wiodący polski producent środków czystości, Lakma Strefa, znana od lat konsumentom dzięki produktom SIDOLUX, ogłasza relaunch swojej drugiej, kluczowej marki PERLUX, dedykowanej kategorii prania. Jednocześnie stawia na jej dynamiczny rozwój. Zmianę będzie można zaobserwować nie tylko w nowym, odświeżonym logotypie i opakowaniach, ale również w szerokim kompleksowym portfolio i udoskonalonej jakości.

Nowa grafika PERLUX jest dynamiczna ‒ wyróżnia się odświeżonym nowoczesnym logotypem, miętowym kolorem podkreślającym świeżość i czystość marki, oraz charakterystycznym symbolem „X” o  żywej palecie kolorów. Nowy, monolityczny system brandingowy symbolu „X” łączy wszystkie linie produktowe.

perlux 1

Wszystkim zmianom towarzyszyć będzie nowe, akcentujące skuteczność produktów hasło „Czystość do potęgi X”.

Świeżość, nowoczesność i „skuteczne pranie na 100%” – te trzy cechy w pełni określają nowe oblicze marki PERLUX. Dzięki nowej identyfikacji i kompleksowej ofercie produktowej PERLUX wychodzi naprzeciw oczekiwaniom obecnych i przyszłych konsumentów.

- PERLUX ma ambicję stać się brandem o szerokim asortymencie ze specjalizacją w praniu. W swojej ofercie ma środki piorące jak i dodatki takie jak płyny do płukania czy odplamiacze.  Z licznych przeprowadzonych badań wiemy, że pranie należy do jednych z najprzyjemniejszych prac domowych i wiąże się również z potrzebą troski oraz zaopiekowania się najbliższymi. Wierzymy, że PERLUX może to zapewnić oferując wysokiej jakości produkty – opowiada Marta Całus, Dyrektor Marketingu Lakma Strefa.

Za nową odsłonę marki PERLUX odpowiada agencja brandingowa SiebertHead.

- Kategorie, w których rozwija się marka PERLUX są wysokokonkurencyjne, a post pandemiczne wojny cenowe wśród marek premium trwają właściwie cały rok. W tak agresywnym środowisku rebranding marki PERLUX skupia się na efektywności komunikacji w sklepie, niezależnie od jego formatu. Nowa ikona marki w kształcie wielokolorowego symbolu X, rozpięta na całym froncie każdego opakowania, nie tylko wygrywa jej rozpoznawalnością z grafiką większości konkurentów, ale przede wszystkim - symbolizuje skuteczność produktów PERLUX, dynamikę rozwoju marki i wszechstronność jej rosnącego portfolio. W designie opakowań postawiliśmy na skojarzenia z pozytywnymi doświadczeniami konsumenta. Dynamika opakowań mówi użytkownikom, że codzienna czynność jaką jest pranie odzieży, staje się łatwa i skuteczna z PERLUX co absolutnie zgodnie jest ze światowymi trendami konsumenckimi, w których niwelujemy wysiłek i oszczędzamy czas na sprawy dobre i miłe – wyjaśnia Sławek Kluziak, dyrektor w SiebertHead.

Śnieżna biel z nowymi kapsułkami PERLUX

Białe ubrania to element „must have” w dzisiejszej garderobie: t-shirt, polówka, koszula, białe skarpetki do sneakersów często towarzyszą nam zarówno na co dzień, jak i od święta, szczególnie przy wiosenno-letnich stylizacjach. Mimo że białe kreacje są piękne i przyciągają wzrok, mogą być również wyjątkowo uporczywe – łatwo się brudzą, trudno piorą, a w dodatku są podatne na żółknięcie lub szarzenie. Z myślą o wszystkich, którzy kochają  biel swoich ubrań marka PERLUX stworzyła nowe kapsułki do prania.

Unikalna hybrydowa formuła PERLUX jest połączeniem skoncentrowanego proszku i żelu do prania. Podwójna formuła gwarantuje wysoką skuteczność usuwania plam i zabrudzeń, a w przypadku białych tkanin dodatkowo zapobiega szarzeniu ubrań nawet po wielokrotnym wypraniu zachowując efekt śnieżnobiałej bieli.

- Jakość kapsułek do prania białych ubrań PERLUX white+ została poddana badaniom w niezależnym niemieckim laboratorium, które potwierdziło najwyższą jakość – dodaje Marta Całus, Dyrektor Marketingu Lakma Strefa.

Nowe opakowania będą stopniowo pojawiać się w sklepach od połowy  2024 roku.

W ramach działań marketingowych w okresie od 5 do 31 sierpnia będzie można przetestować produkty PERLUX całkowicie za darmo. To doskonała szansa, aby przekonać się o wysokiej jakości produktów, a także doświadczyć ich skuteczności w codziennym użytkowaniu. Więcej informacji o promocji na www.testujperlux.pl

Wiadomości

Twój Smak z Piątnicy ze złotym godłem Konsumencki Lider Jakości 2024 Twój Smak z Piątnicy ze złotym godłem Konsumencki Lider Jakości 2024 26-11-24 - Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Sery do smarowania... More detail
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel 20-11-24 - Podaruj słodkie chwile na Święta! More detail
Serenada dla dzieci Serenada dla dzieci 18-11-24 - Rusza ogólnopolska akcja tworzenia kącików zabaw w szpita More detail
Świat Młodych Badaczy odkrywa tajemnice nauki Świat Młodych Badaczy odkrywa tajemnice nauki 13-11-24 - Nowe materiały edukacyjne dla nauczycieli w całej Polsce More detail
Twarożek OSM Piątnica w nowej odsłonie Twarożek OSM Piątnica w nowej odsłonie 08-11-24 - Znany i lubiany twarożek z Piątnicy jest teraz dostępny w... More detail
Mikołajkowe rabatobranie w salonikach Mikołajkowe rabatobranie w salonikach 07-11-24 - Mikołajki zbliżają się coraz większymi krokami… More detail
SERTOP w międzynarodowych targach spożywczych SIAL Paris 2024 SERTOP w międzynarodowych targach spożywczych SIAL Paris 2024 07-11-24 - W dniach 19-23 października 2024 roku firma SERTOP, wzięła... More detail
Magia Halloween w Starbucks Magia Halloween w Starbucks 30-10-24 - Odkryj Sweet Pumpkin Frappuccino® blended beverage More detail
NUTELLA® Dziel się miłością na Święta NUTELLA® Dziel się miłością na Święta 30-10-24 - NUTELLA® na Święta dzieli się miłością i nagrodami! More detail
Jeden produkt wspierający aż 6 obszarów rozwoju dziecka Jeden produkt wspierający aż 6 obszarów rozwoju dziecka 24-10-24 - Poznaj nową recepturę mleka następnego dla niemowląt More detail
CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! 23-10-24 - Poczuj smak Level Wawel! More detail
Marka M&M’S® wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce Marka M&M’S® wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce 21-10-24 - W połowie października ruszyła kampania społeczna „Filary... More detail
Smak, który działa! Smak, który działa! 18-10-24 - Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres... More detail
Copernus dołącza do rodziny firmy Suempol Copernus dołącza do rodziny firmy Suempol 14-10-24 - Rok 2024 jest szczególny dla firmy Suempol, która świętuje... More detail
KONKURS: Zagraj z idolami GEN Z! KONKURS: Zagraj z idolami GEN Z! 08-10-24 - Wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świe More detail
Rynek słodyczy czekoladowych 2024 w raporcie firmy Wedel Rynek słodyczy czekoladowych 2024 w raporcie firmy Wedel 02-10-24 - Raport firmy Wedel – między optymizmem a rzeczywistości More detail
MAOAM i HARIBO – Słodki smak jesieni MAOAM i HARIBO – Słodki smak jesieni 01-10-24 - Jesień to idealny czas na drobne przyjemności od MAOAM i H More detail
Pierogi wielopokoleniowe Proste Historie! Pierogi wielopokoleniowe Proste Historie! 26-09-24 - Od października Iglotex rozpocznie kampanię reklamową Pierogów... More detail
Spomlek z marką Serenada w filmie "Drużyna A(A)" Spomlek z marką Serenada w filmie 23-09-24 - SM Spomlek i marka Serenada mają swój wizerunkowy udział w... More detail
Jeszcze smaczniejsze Pierogi z mięsem! Jeszcze smaczniejsze Pierogi z mięsem! 19-09-24 - Pierogi z mięsem Proste Historie są jeszcze smaczniejsze. More detail
Polska baristka na międzynarodowej arenie! Polska baristka na międzynarodowej arenie! 11-09-24 - Kibicuj Wiktorii Piaseckiej podczas Starbucks Barista Champi More detail
Mleczarze z przyszłością! Mleczarze z przyszłością! 06-09-24 - 12 uczniów rozpoczęło naukę w technikum przetwórstwa ml More detail
Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®! Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®! 03-09-24 - Marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do... More detail
Pumpkin Spice powraca! Pumpkin Spice powraca! 03-09-24 - Nadchodzi chwila, na którą wszyscy czekali... Pumpkin Spice... More detail
Czary mary, to czas magicznej zabawy z KINDER Cards! Czary mary, to czas magicznej zabawy z KINDER Cards! 02-09-24 - Platforma Wyczaruj radość z KINDER Cards startuje we wrze More detail
KINDER Chocolate wspiera rozwój Dziecięcych Talentów KINDER Chocolate wspiera rozwój Dziecięcych Talentów 01-09-24 - 2 września startuje promocja konsumencka KINDER Chocolate Dziecięce... More detail
Finał inwestycji Wedla w Dzień Czekolady 2024 r. i... apetyt na dalszy rozwój Finał inwestycji Wedla w Dzień Czekolady 2024 r. i... apetyt na dalszy rozwój 29-08-24 - Fabryka Czekolady E.Wedel na warszawskim Kamionku to kompleksowa... More detail
Letnie nowości NESCAFÉ Letnie nowości NESCAFÉ 26-08-24 - Kawy NESCAFÉ  o smaku karmelu i orzechów laskowych, do... More detail
Chmielaki 2024. 53 edycja najstarszego święta piwa w Polsce Chmielaki 2024. 53 edycja najstarszego święta piwa w Polsce 26-08-24 - Aż 466 piw z 47 browarów zostało ocenionych podczas największego... More detail