GARDEN GOURMET – „Zmień smak na dobre!”

Intensywne kolory, nowoczesne logo, nowy wygląd opakowań – to tylko część zmian, które prezentuje GARDEN GOURMET, marka oferująca roślinne alternatywy dla mięsa. GARDEN GOURMET zmienia identyfikację wizualną i zachęca konsumentów do wyboru produktów bezmięsnych jako głównych składników posiłków.

Marka GARDEN GOURMET, której historia sięga już ponad 30 lat wstecz, zapewnia miłośnikom kuchni bezmięsnej dostęp do wegetariańskich i wegańskich produktów, idealnych do przygotowania pysznego obiadu. W tym roku konsumenci mogą zobaczyć swoje ulubione alternatywy dla mięsa w odświeżonej odsłonie – marka przedstawia nową identyfikację wizualną, która jest już widoczna na opakowaniach produktów dostępnych w sprzedaży.

GARDEN GOURMET 1

Metamorfoza identyfikacji wizualnej GARDEN GOURMET obejmuje m.in. zmiany w kolorystyce – wyróżniającej się odcieniami soczystej zieleni, inspirowanej rośliną soi – oraz logo, w którym pojawiła się nowa czcionka, jednakowa wielkość liter oraz ikona widelca z liśćmi, nawiązująca do posiłków roślinnych. Opakowania zyskały nowy wygląd także dzięki inspirującym zdjęciom potraw, które można przygotować z wykorzystaniem produktów, co dodatkowo zachęca do wyboru roślinnej alternatywy dla mięsa GARDEN GOURMET i wyróżnia ją na półce.

- Misją marki GARDEN GOURMET jest przedstawienie konsumentom produktów roślinnych i ich wielostronnych zalet. Poprzez atrakcyjny wygląd opakowań, wykorzystujący nowoczesny design i nawiązujący do roślinnych potraw, a także hasło „Zmień smak na dobre!”, towarzyszące kampanii, chcemy zachęcić do spróbowania pysznych, wegetariańskich i wegańskich produktów, a także podkreślić znaczenie diety planetarnej dla zdrowia i środowiska – mówi Aleksandra Środa, Brand Business Lead GARDEN GOURMET Food CEE, Nestlé.

W portfolio GARDEN GOURMET znajdują się produkty wegetariańskie i wegańskie, które są pyszną, roślinną alternatywą dla mięsnego posiłku. Idealnie sprawdzą się jako propozycja dla fleksitarian, którzy chcą ograniczyć spożywanie mięsa i cieszyć się doskonałym smakiem. Fani kuchni roślinnej, weganie i wegetarianie, mogą natomiast urozmaicić swój jadłospis i poznać kolejne pomysły na pyszne potrawy. Produkty z odświeżoną identyfikacją wizualną są już dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Konsumenci mogą poznać nową szatę graficzną marki również dzięki kampanii digital, która rozpoczęła się w lipcu br.

Więcej informacji o marce (wraz z przepisami) można znaleźć na stronie https://www.gardengourmet.pl/.

Wiadomości

Twój Smak z Piątnicy ze złotym godłem Konsumencki Lider Jakości 2024 Twój Smak z Piątnicy ze złotym godłem Konsumencki Lider Jakości 2024 26-11-24 - Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Sery do smarowania... More detail
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel 20-11-24 - Podaruj słodkie chwile na Święta! More detail
Serenada dla dzieci Serenada dla dzieci 18-11-24 - Rusza ogólnopolska akcja tworzenia kącików zabaw w szpita More detail
Świat Młodych Badaczy odkrywa tajemnice nauki Świat Młodych Badaczy odkrywa tajemnice nauki 13-11-24 - Nowe materiały edukacyjne dla nauczycieli w całej Polsce More detail
Twarożek OSM Piątnica w nowej odsłonie Twarożek OSM Piątnica w nowej odsłonie 08-11-24 - Znany i lubiany twarożek z Piątnicy jest teraz dostępny w... More detail
Mikołajkowe rabatobranie w salonikach Mikołajkowe rabatobranie w salonikach 07-11-24 - Mikołajki zbliżają się coraz większymi krokami… More detail
SERTOP w międzynarodowych targach spożywczych SIAL Paris 2024 SERTOP w międzynarodowych targach spożywczych SIAL Paris 2024 07-11-24 - W dniach 19-23 października 2024 roku firma SERTOP, wzięła... More detail
Magia Halloween w Starbucks Magia Halloween w Starbucks 30-10-24 - Odkryj Sweet Pumpkin Frappuccino® blended beverage More detail
NUTELLA® Dziel się miłością na Święta NUTELLA® Dziel się miłością na Święta 30-10-24 - NUTELLA® na Święta dzieli się miłością i nagrodami! More detail
Jeden produkt wspierający aż 6 obszarów rozwoju dziecka Jeden produkt wspierający aż 6 obszarów rozwoju dziecka 24-10-24 - Poznaj nową recepturę mleka następnego dla niemowląt More detail
CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! 23-10-24 - Poczuj smak Level Wawel! More detail
Marka M&M’S® wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce Marka M&M’S® wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce 21-10-24 - W połowie października ruszyła kampania społeczna „Filary... More detail
Smak, który działa! Smak, który działa! 18-10-24 - Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres... More detail
Copernus dołącza do rodziny firmy Suempol Copernus dołącza do rodziny firmy Suempol 14-10-24 - Rok 2024 jest szczególny dla firmy Suempol, która świętuje... More detail
KONKURS: Zagraj z idolami GEN Z! KONKURS: Zagraj z idolami GEN Z! 08-10-24 - Wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świe More detail
Rynek słodyczy czekoladowych 2024 w raporcie firmy Wedel Rynek słodyczy czekoladowych 2024 w raporcie firmy Wedel 02-10-24 - Raport firmy Wedel – między optymizmem a rzeczywistości More detail
MAOAM i HARIBO – Słodki smak jesieni MAOAM i HARIBO – Słodki smak jesieni 01-10-24 - Jesień to idealny czas na drobne przyjemności od MAOAM i H More detail
Pierogi wielopokoleniowe Proste Historie! Pierogi wielopokoleniowe Proste Historie! 26-09-24 - Od października Iglotex rozpocznie kampanię reklamową Pierogów... More detail
Spomlek z marką Serenada w filmie "Drużyna A(A)" Spomlek z marką Serenada w filmie 23-09-24 - SM Spomlek i marka Serenada mają swój wizerunkowy udział w... More detail
Jeszcze smaczniejsze Pierogi z mięsem! Jeszcze smaczniejsze Pierogi z mięsem! 19-09-24 - Pierogi z mięsem Proste Historie są jeszcze smaczniejsze. More detail
Polska baristka na międzynarodowej arenie! Polska baristka na międzynarodowej arenie! 11-09-24 - Kibicuj Wiktorii Piaseckiej podczas Starbucks Barista Champi More detail
Mleczarze z przyszłością! Mleczarze z przyszłością! 06-09-24 - 12 uczniów rozpoczęło naukę w technikum przetwórstwa ml More detail
Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®! Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®! 03-09-24 - Marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do... More detail
Pumpkin Spice powraca! Pumpkin Spice powraca! 03-09-24 - Nadchodzi chwila, na którą wszyscy czekali... Pumpkin Spice... More detail
Czary mary, to czas magicznej zabawy z KINDER Cards! Czary mary, to czas magicznej zabawy z KINDER Cards! 02-09-24 - Platforma Wyczaruj radość z KINDER Cards startuje we wrze More detail
KINDER Chocolate wspiera rozwój Dziecięcych Talentów KINDER Chocolate wspiera rozwój Dziecięcych Talentów 01-09-24 - 2 września startuje promocja konsumencka KINDER Chocolate Dziecięce... More detail
Finał inwestycji Wedla w Dzień Czekolady 2024 r. i... apetyt na dalszy rozwój Finał inwestycji Wedla w Dzień Czekolady 2024 r. i... apetyt na dalszy rozwój 29-08-24 - Fabryka Czekolady E.Wedel na warszawskim Kamionku to kompleksowa... More detail
Letnie nowości NESCAFÉ Letnie nowości NESCAFÉ 26-08-24 - Kawy NESCAFÉ  o smaku karmelu i orzechów laskowych, do... More detail
Chmielaki 2024. 53 edycja najstarszego święta piwa w Polsce Chmielaki 2024. 53 edycja najstarszego święta piwa w Polsce 26-08-24 - Aż 466 piw z 47 browarów zostało ocenionych podczas największego... More detail