Intensywne kolory, nowoczesne logo, nowy wygląd opakowań – to tylko część zmian, które prezentuje GARDEN GOURMET, marka oferująca roślinne alternatywy dla mięsa. GARDEN GOURMET zmienia identyfikację wizualną i zachęca konsumentów do wyboru produktów bezmięsnych jako głównych składników posiłków.
Marka GARDEN GOURMET, której historia sięga już ponad 30 lat wstecz, zapewnia miłośnikom kuchni bezmięsnej dostęp do wegetariańskich i wegańskich produktów, idealnych do przygotowania pysznego obiadu. W tym roku konsumenci mogą zobaczyć swoje ulubione alternatywy dla mięsa w odświeżonej odsłonie – marka przedstawia nową identyfikację wizualną, która jest już widoczna na opakowaniach produktów dostępnych w sprzedaży.
Metamorfoza identyfikacji wizualnej GARDEN GOURMET obejmuje m.in. zmiany w kolorystyce – wyróżniającej się odcieniami soczystej zieleni, inspirowanej rośliną soi – oraz logo, w którym pojawiła się nowa czcionka, jednakowa wielkość liter oraz ikona widelca z liśćmi, nawiązująca do posiłków roślinnych. Opakowania zyskały nowy wygląd także dzięki inspirującym zdjęciom potraw, które można przygotować z wykorzystaniem produktów, co dodatkowo zachęca do wyboru roślinnej alternatywy dla mięsa GARDEN GOURMET i wyróżnia ją na półce.
- Misją marki GARDEN GOURMET jest przedstawienie konsumentom produktów roślinnych i ich wielostronnych zalet. Poprzez atrakcyjny wygląd opakowań, wykorzystujący nowoczesny design i nawiązujący do roślinnych potraw, a także hasło „Zmień smak na dobre!”, towarzyszące kampanii, chcemy zachęcić do spróbowania pysznych, wegetariańskich i wegańskich produktów, a także podkreślić znaczenie diety planetarnej dla zdrowia i środowiska – mówi Aleksandra Środa, Brand Business Lead GARDEN GOURMET Food CEE, Nestlé.
W portfolio GARDEN GOURMET znajdują się produkty wegetariańskie i wegańskie, które są pyszną, roślinną alternatywą dla mięsnego posiłku. Idealnie sprawdzą się jako propozycja dla fleksitarian, którzy chcą ograniczyć spożywanie mięsa i cieszyć się doskonałym smakiem. Fani kuchni roślinnej, weganie i wegetarianie, mogą natomiast urozmaicić swój jadłospis i poznać kolejne pomysły na pyszne potrawy. Produkty z odświeżoną identyfikacją wizualną są już dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Konsumenci mogą poznać nową szatę graficzną marki również dzięki kampanii digital, która rozpoczęła się w lipcu br.
Więcej informacji o marce (wraz z przepisami) można znaleźć na stronie https://www.gardengourmet.pl/.