Schweppes w sieci saloników Kolportera – akcja samplingowa

W sieci saloników Kolportera trwa akcja samplingowa, w której rozdawane są napoje marki Schweppes.
Schweppes uważany jest za prekursora napoi gazowanych. Napój został stworzony przez niemieckiego zegarmistrza i jubilera Johanna Jacoba Schweppe, który w 1783 roku opracował metodę nasycania napojów dwutlenkiem węgla. Dzięki połączeniu ekstraktu z owoców, cukru i chininy napoje mają niepowtarzalny, słodki smak z wyczuwalną nutą goryczy. Na polskim rynku dostępnych jest osiem wariantów smakowych napoju. W ofercie saloników Kolportera znajdują się dwa z nich – citrus mix (mieszanka smaków: pomarańcza, grapefruit i mandarynka) i mojito (połączenie limonki i mięty). I właśnie te są rozdawane klientom.

– Do końca września lub do wyczerpania zapasów w 300 punktach naszej sieci będzie trwać akcja samplingowa Schweppes. Aby otrzymać puszkę z napojem, o pojemności 0,33l, należy przyjść do wybranego saloniku i dokonać zakupu wybranych produktów. Mamy do rozdania 75000 puszek – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży w Dziale Marketingu Kolportera.
Akcje samplingowe w sieci Kolportera cieszą się coraz większym zainteresowaniem producentów, dostawców, a także agencji reklamowych.

– W ostatnim czasie zauważyliśmy, że spośród proponowanych przez nas narzędzi marketingowych, sampling cieszy się największą popularnością. Wiele osób zajmujących się promocją marki docenia możliwości i zalety samplingu. Jest on uznawany za efektywne narzędzie łączące komunikację z promocją sprzedażową i jednocześnie jeden z najskuteczniejszych sposobów przekazania bezpłatnych materiałów reklamowych konsumentom. Osoba dokonująca zakupu zostaje obdarowana gratisowym prezentem, co na starcie buduje pozytywne nastawienie do marki. Takie akcje mają wpływ na wzrost świadomości społeczeństwa o produkcie oraz budowanie jego wizerunku. To także magnes na nowych konsumentów, którzy wcześniej nie mieli styczności z marką czy produktem. Atutem samplingu jest to, że w salonikach można rozdawać nawet te produkty, które nie są w stałej ofercie sieci. Na swoim koncie mamy różne akcje z samplami niedostępnymi na co dzień w punktach Kolportera. Dzięki naszym akcjom klienci mogli je poznać i przetestować – dodaje A. Patek.

Dzięki wdrożonemu w saloniku systemowi informatycznemu akcje samplingowe można zorganizować nie tylko w całej sieci Kolportera, ale także we wskazanym regionie, a nawet w poszczególnych miejscowościach. Zleceniodawca ma do dyspozycji szeroki wachlarz kryteriów doboru grupy docelowej, dzięki którym może bardzo precyzyjnie określić, do kogo sampel ma trafić. Dodatkowym atutem jest bieżący monitoring akcji i analizy. Narzędzia te pozwalają na kontrolę promocji i wprowadzanie zmian w trakcie jej trwania.

– Pierwsze akcje samplingowe w naszej sieci zostały przeprowadzone blisko 30 lat temu. Mamy więc bogate doświadczenie we współpracy z firmami i to z różnych dziedzin, często niepowiązanych z działalnością saloniku. Naszym atutem jest lokalizacja saloników. Mapa sieci obejmuje cały kraj. Duże znaczenie ma również liczba obsługiwanych przez nas klientów. Rocznie zakupy w naszej sieci robi 37 mln ludzi – wylicza zalety Aleksandra Patek. – Dzięki autorskim rozwiązaniom systemowym, informatycznym i logistycznym umożliwiamy sprawną realizację zarówno akcji ogólnopolskiej, jak i lokalnej, ograniczonej do dowolnego obszaru. Dodatkowo zapewniamy wsparcie komunikacyjne – bezpośrednio w salonikach, ale także z wykorzystaniem naszych mediów – zapewnia Aleksandra Patek.

Szczegóły dotyczące akcji samplingowych można znaleźć na dedykowanej stronie – http://sampling.kolporter.com.pl. Zachęcamy do odwiedzin.

Wiadomości

Twój Smak z Piątnicy ze złotym godłem Konsumencki Lider Jakości 2024 Twój Smak z Piątnicy ze złotym godłem Konsumencki Lider Jakości 2024 26-11-24 - Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Sery do smarowania... More detail
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel 20-11-24 - Podaruj słodkie chwile na Święta! More detail
Serenada dla dzieci Serenada dla dzieci 18-11-24 - Rusza ogólnopolska akcja tworzenia kącików zabaw w szpita More detail
Świat Młodych Badaczy odkrywa tajemnice nauki Świat Młodych Badaczy odkrywa tajemnice nauki 13-11-24 - Nowe materiały edukacyjne dla nauczycieli w całej Polsce More detail
Twarożek OSM Piątnica w nowej odsłonie Twarożek OSM Piątnica w nowej odsłonie 08-11-24 - Znany i lubiany twarożek z Piątnicy jest teraz dostępny w... More detail
Mikołajkowe rabatobranie w salonikach Mikołajkowe rabatobranie w salonikach 07-11-24 - Mikołajki zbliżają się coraz większymi krokami… More detail
SERTOP w międzynarodowych targach spożywczych SIAL Paris 2024 SERTOP w międzynarodowych targach spożywczych SIAL Paris 2024 07-11-24 - W dniach 19-23 października 2024 roku firma SERTOP, wzięła... More detail
Magia Halloween w Starbucks Magia Halloween w Starbucks 30-10-24 - Odkryj Sweet Pumpkin Frappuccino® blended beverage More detail
NUTELLA® Dziel się miłością na Święta NUTELLA® Dziel się miłością na Święta 30-10-24 - NUTELLA® na Święta dzieli się miłością i nagrodami! More detail
Jeden produkt wspierający aż 6 obszarów rozwoju dziecka Jeden produkt wspierający aż 6 obszarów rozwoju dziecka 24-10-24 - Poznaj nową recepturę mleka następnego dla niemowląt More detail
CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! 23-10-24 - Poczuj smak Level Wawel! More detail
Marka M&M’S® wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce Marka M&M’S® wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce 21-10-24 - W połowie października ruszyła kampania społeczna „Filary... More detail
Smak, który działa! Smak, który działa! 18-10-24 - Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres... More detail
Copernus dołącza do rodziny firmy Suempol Copernus dołącza do rodziny firmy Suempol 14-10-24 - Rok 2024 jest szczególny dla firmy Suempol, która świętuje... More detail
KONKURS: Zagraj z idolami GEN Z! KONKURS: Zagraj z idolami GEN Z! 08-10-24 - Wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świe More detail
Rynek słodyczy czekoladowych 2024 w raporcie firmy Wedel Rynek słodyczy czekoladowych 2024 w raporcie firmy Wedel 02-10-24 - Raport firmy Wedel – między optymizmem a rzeczywistości More detail
MAOAM i HARIBO – Słodki smak jesieni MAOAM i HARIBO – Słodki smak jesieni 01-10-24 - Jesień to idealny czas na drobne przyjemności od MAOAM i H More detail
Pierogi wielopokoleniowe Proste Historie! Pierogi wielopokoleniowe Proste Historie! 26-09-24 - Od października Iglotex rozpocznie kampanię reklamową Pierogów... More detail
Spomlek z marką Serenada w filmie "Drużyna A(A)" Spomlek z marką Serenada w filmie 23-09-24 - SM Spomlek i marka Serenada mają swój wizerunkowy udział w... More detail
Jeszcze smaczniejsze Pierogi z mięsem! Jeszcze smaczniejsze Pierogi z mięsem! 19-09-24 - Pierogi z mięsem Proste Historie są jeszcze smaczniejsze. More detail
Polska baristka na międzynarodowej arenie! Polska baristka na międzynarodowej arenie! 11-09-24 - Kibicuj Wiktorii Piaseckiej podczas Starbucks Barista Champi More detail
Mleczarze z przyszłością! Mleczarze z przyszłością! 06-09-24 - 12 uczniów rozpoczęło naukę w technikum przetwórstwa ml More detail
Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®! Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®! 03-09-24 - Marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do... More detail
Pumpkin Spice powraca! Pumpkin Spice powraca! 03-09-24 - Nadchodzi chwila, na którą wszyscy czekali... Pumpkin Spice... More detail
Czary mary, to czas magicznej zabawy z KINDER Cards! Czary mary, to czas magicznej zabawy z KINDER Cards! 02-09-24 - Platforma Wyczaruj radość z KINDER Cards startuje we wrze More detail
KINDER Chocolate wspiera rozwój Dziecięcych Talentów KINDER Chocolate wspiera rozwój Dziecięcych Talentów 01-09-24 - 2 września startuje promocja konsumencka KINDER Chocolate Dziecięce... More detail
Finał inwestycji Wedla w Dzień Czekolady 2024 r. i... apetyt na dalszy rozwój Finał inwestycji Wedla w Dzień Czekolady 2024 r. i... apetyt na dalszy rozwój 29-08-24 - Fabryka Czekolady E.Wedel na warszawskim Kamionku to kompleksowa... More detail
Letnie nowości NESCAFÉ Letnie nowości NESCAFÉ 26-08-24 - Kawy NESCAFÉ  o smaku karmelu i orzechów laskowych, do... More detail
Chmielaki 2024. 53 edycja najstarszego święta piwa w Polsce Chmielaki 2024. 53 edycja najstarszego święta piwa w Polsce 26-08-24 - Aż 466 piw z 47 browarów zostało ocenionych podczas największego... More detail