Spomlek z marką Serenada w filmie "Drużyna A(A)"


SM Spomlek i marka Serenada mają swój wizerunkowy udział w filmie "Drużyna A(A)", którego premiera odbyła się 18 września w Warszawie. Produkcja, w której śmiało można powiedzieć, że jednym z bohaterów drugoplanowych jest marka Serenada, opowiada o grupie anonimowych alkoholików, którzy, walcząc ze swoimi słabościami, podejmują niezwykłą misję – przemycenie dwóch cystern spirytusu przez Polskę.

Drużyna AA 2

W rzeczywistości, nie są to jednak zwykłe cysterny – ich charakterystyczny żółty kolor, pokrycie czarnymi kropkami i ogromne logo Serenady sprawiają, że wyróżniają się na tle każdego innego transportu.
Film, będący połączeniem świetnej rozrywki i głębszych refleksji, zabiera widzów w emocjonującą podróż. Leszek, Wiola, Dominik, Karolina i Wojtek, wspierani przez swojego terapeutę, stawiają czoła licznym przeciwnościom losu, a tajemnicza postać Celniczki, której zamiary są niejasne, jeszcze bardziej komplikuje ich sytuację. To opowieść o przyjaźni, odwadze i walce z wewnętrznymi demonami, która szybko przeradza się w pełną napięcia grę o przetrwanie.


W filmie występuje znakomita obsada polskich aktorów, w tym Danuta Stenka, Magdalena Cielecka, Michał Żurawski, Łukasz Simlat, Mikołaj Kubacki i Maria Sobocińska. Co więcej, część scen została nakręcona w zakładzie produkcyjnym Spółdzielczej Mleczarni Spomlek w Radzyniu Podlaskim, a w epizodach występują pracownicy, co dodaje tej współpracy jeszcze bardziej wyjątkowego charakteru.
Na premierze spotkały się największe gwiazdy kina, krytycy, twórcy, dziennikarze, patronem była telewizja TVN. To właśnie tam Serenada towarzyszyła uczestnikom i na ekranie i we foyer kina Helios w warszawskim Blue City. Doskonałe sery na deskach podane w towarzystwie win zachwyciły gości. Przestrzeń wypełniliśmy też podświetlanymi reklamami konkursu Serenady oraz zapowiedziami nowej lokalizacji restauracji Bursztynowa przy Królewskiej 16 w Warszawie. Wybitni goście i przedstawiciele prasy oraz gwiazdy otrzymały od nas miniaturki cystern Serenada oraz sery, co wywołało ogromne poruszenie, wiele z nich umieściło relacje z wydarzenia na swoich social mediach. Wydarzenie zostało zrelacjonowane w telewizji TVN oraz na wielu portalach prasowych w sieci. Materiały z premiery posłużyły także do komunikacji w naszych social mediach

image processing20240924 9 553nzq

Niewątpliwą atrakcją filmu, jak już było wspomniane, są żółte cysterny z logo Serenada, które odgrywają swoją własną rolę w fabule, a sama marka staje się symbolicznym wsparciem dla bohaterów w ich misji. Z tej okazji, równocześnie z premierą filmu, wystartowaliśmy z ogólnopolską promocją konsumencką, w której każdy fan Serenady może wziąć udział. Rozdamy konsumentom 10 000 miniaturowych cystern na mleko w barwach Serenady, nawiązujących do przygód z filmu, zaś nagrodą główną jest voucher o wartości 40 000 zł na wycieczkę

 

Prezes SM Spomlek Paweł Gaca

Specjalnie dla pracowników ekipa twórców wraz z filmem przybyła do Radzynia Podlaskiego 19 września by przed oficjalnym wejściem do kin umożliwić im obejrzenie go. Miłym akcentem było spotkanie z twórcami po seansie i opowieść o kulisach nagrań. Ciekawostką jest również informacja, iż 2 dni zdjęciowe miały miejsce na terenie mleczarni. Kierowcy cystern - pracownicy SM Spomlek - byli obecni przez cały czas nagrań na planie, a na ekranie gościnnie pojawiło się kilkoro pracowników. SM Spomlek nie zapomniał o mieszkańcach Radzynia i okolic, dla nich pokaz filmu wyświetlony został 20 września.
W opinii ludzi kina w filmie "Drużyna A (A)" było największe lokowanie marki w historii kina.

Wiadomości

Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska 14-04-25 - Carlsberg Polska opublikował 9. już Raport ESG, a razem z nim... More detail
Wesołych Świąt Wielkanocnych! Wesołych Świąt Wielkanocnych! 11-04-25 - Niech radość roztapia się jak dobry ser, codziennie! More detail
Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” 10-04-25 - Kupiec rusza z nową kampanią promocyjną More detail
Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! 10-04-25 - Wielkanoc to idealny czas, by celebrować wyjątkowe smaki w... More detail
Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce 06-04-25 - Unilever wdraża największą innowację w historii kategorii... More detail
Unilever przejmuje markę kosmetyków pielęgnacyjnych Wild Unilever przejmuje markę kosmetyków pielęgnacyjnych Wild 04-04-25 - Brytyjska marka Wild, właśnie stała się częścią Unile More detail
Granty naukowe #NestleDlaNauki przyznane Granty naukowe #NestleDlaNauki przyznane 01-04-25 - Przedstawiamy innowacyjne projekty dla rolnictwa regeneratyw More detail
Trend mini meals podbija rynek Trend mini meals podbija rynek 27-03-25 -   Knorr odpowiada na potrzeby konsumentów More detail
SPOMLEK buduje nowoczesne centrum przechowalniczo-dystrybucyjne SPOMLEK buduje nowoczesne centrum przechowalniczo-dystrybucyjne 27-03-25 - „Centrum przechowalniczo-dystrybucyjne” – stanowi kolejny... More detail
Nowa instalacja artystyczna „Kwiaty Zła” w Browarze Perła Nowa instalacja artystyczna „Kwiaty Zła” w Browarze Perła 27-03-25 - Lublin zyskał nową wyjątkową instalację artystyczną. More detail
Spomlek inwestuje w rozwó Spomlek inwestuje w rozwó 25-03-25 - Decyzja o wsparciu od Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. More detail
Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet w nowej kampanii Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet w nowej kampanii 20-03-25 - Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz... More detail
Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej 19-03-25 - W trosce o uśmiech, który zmienia życie More detail
Unilever redefiniuje podejście do działań marketingowych dzięki AI i technologii Digital Twin Unilever redefiniuje podejście do działań marketingowych dzięki AI i technologii Digital Twin 19-03-25 - Unilever nieustannie wdraża nowoczesne rozwiązania w każdym... More detail
Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy! Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy! 13-03-25 - Starbucks już teraz wita nadchodzącą wiosnę wprowadzając... More detail
Wawel rozkwita na wiosnę Wawel rozkwita na wiosnę 13-03-25 - Nowe, wiosenne smaki More detail
Kupiec rusza z nową kampanią marketingową Kupiec rusza z nową kampanią marketingową 10-03-25 - Kupiec zachęca do odkrycia owsianek i płatków zbożowych,... More detail
NESCAFÉ rozpoczyna wielką loterię: „Graj o roczną pensję”! NESCAFÉ rozpoczyna wielką loterię: „Graj o roczną pensję”! 06-03-25 - Marka NESCAFÉ zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj... More detail
Globalny popyt i nadchodzące święta napędzają ceny masła Globalny popyt i nadchodzące święta napędzają ceny masła 06-03-25 - W ostatnich dwóch latach ceny masła (tłuszczu mlecznego) budzą... More detail
 Ferrero Rocher: twórca magicznych chwil na Wielkanoc  Ferrero Rocher: twórca magicznych chwil na Wielkanoc 28-02-25 - Zapraszamy do odkrycia wyjątkowej oferty wielkanocnej Ferre More detail
Nowy sposób na przerwę z KITKAT Nowy sposób na przerwę z KITKAT 26-02-25 - Marka przedstawia niezwykłą nowość w portfolio: tabliczki... More detail
Mistrzostwa Polski Rift Legends z Pizzą Guseppe Mistrzostwa Polski Rift Legends z Pizzą Guseppe 25-02-25 - Pizza Guseppe dołączyła do grona sponsorów Rift Legends. More detail
„Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z nową, globalną kampanią reklamową „Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z nową, globalną kampanią reklamową 19-02-25 - Rio Mare, marka numer 1 w kategorii tuńczyka w puszce, stawia... More detail
Wawel – nowe marki i kampanie  Wawel – nowe marki i kampanie 03-02-25 - CocoACH! i MINIczekolady funkcjonalne! More detail
Nowość od marki Sertop Nowość od marki Sertop 30-01-25 - Sery Radzimir i Siemowit z linii Serdeczny to nowość od marki... More detail
Nowość w świecie kasz od Kupca! Nowość w świecie kasz od Kupca! 30-01-25 - DUETY MIESZANKI KASZ to wysoka jakość ziaren zamknięta w każdej... More detail
Wiemy, co w życiu ważne. Wiemy, co w życiu ważne. 23-01-25 - Marka Proste Historie to mnóstwo kulinarnych inspiracji, ale... More detail
MAOAM z konkursem konsumenckim MAOAM z konkursem konsumenckim 22-01-25 - Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym... More detail
Piątnica promuje Serki Wiejskie – z owocami i wysokobiałkowy Piątnica promuje Serki Wiejskie – z owocami i wysokobiałkowy 20-01-25 - Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie... More detail
Inwestycje, połączenie, nowości – Spomlek podsumowuje rok Inwestycje, połączenie, nowości – Spomlek podsumowuje rok 19-01-25 - Miniony rok był dla nas wymagający, ale przyniósł także... More detail