Henkel wspiera rozwój młodych talentów

 

Henkel od 2005 roku współpracuje z Fundacją „Polki Mogą Wszystko”, realizując program stypendialny „Wiem, że warto się uczyć”, który wspiera uczniów z trudnych środowisk w ich rozwoju edukacyjnym. Tylko w tym roku przyznanych zostało 28 stypendiów. Do tej pory z programu skorzystało już 464 stypendystów, a firma przekazała na ten cel ponad 770 000 zł.

„Wiem, że warto się uczyć” to program mający na celu wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży z placówek opiekuńczych, takich jak domy dziecka, rodzinne domy dziecka i rodziny zastępcze. Roczne wsparcie dla każdego dziecka to kwota 2400 zł. Stypendia, które uczniowie otrzymują, mogą być wykorzystane na różnorodne cele, takie jak dofinansowanie zakupu niezbędnych przyborów edukacyjnych i książek, a także sfinansowanie kosztów uczestnictwa w różnych kursach. Dzięki temu wsparciu finansowemu, uczniowie mają możliwość rozwijania się także swoich pasji.

Program pomaga przezwyciężyć trudności, z jakimi borykają się młodzi ludzie i daje im szansę na lepszą przyszłość. Fundacja Polki Mogą Wszystko realizuje Program Stypendialny „Wiem, że warto się uczyć” we współpracy z Henkel Polska od 2005 roku. Na stypendia dla 464 wychowanków domów dziecka z całej Polski Henkel przekazał już łączną kwotę 770 tysięcy złotych.

logo polki moga wszystko lay lxl ii Niska rozdz 2

– Troska o przyszłe pokolenia, ich edukację i rozwój, stanowi dla nas podstawę odpowiedzialności społecznej. Wspierając program „Wiem, że warto się uczyć”, inwestujemy w młodych ludzi, dając im szansę na rozwój pasji, zdobywanie nowych umiejętności i odkrywanie własnego potencjału. Wierzymy, że dzięki temu wsparciu będą mogli kontynuować naukę i podążać ścieżką kariery zgodną z ich zainteresowaniami i talentami. Cieszymy się, że dzięki tej współpracy z Fundacją „Polki Mogą Wszystko”, możemy realnie wpływać na życie kolejnych pokoleń. – podkreśla Karolina Schmidt, Prezes Henkel Polska.

– Wykształcenie zgodne z zainteresowaniami i uzdolnieniami to szansa na lepszą przyszłość. Wielu naszych podopiecznych zmaga się z trudnościami. Decyzja, gdzie podjąć dalszą naukę, często zależy od wsparcia, jakie uzyskają od opiekunów. Świadomość, że mogą liczyć na pomoc finansową z zewnątrz, pozwala im w pełni rozwinąć skrzydła. Cieszymy się, że firma Henkel od lat dostrzega ten problem i pomaga nam go rozwiązywać. – powiedziała Joanna Kuzebska, Kierownik Fundacji „Polki Mogą Wszystko”.

Henkel Polska – wsparcie edukacji dzieci na różnych poziomach
Henkel Polska, realizując swoją strategię zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu, od lat intensywnie wspiera proces edukacji dzieci i młodzieży. Oprócz programu stypendialnego „Wiem, że warto się uczyć” firma realizuje inne dedykowane programy edukacyjne dla najmłodszych. Jednym z nich jest Świat Młodych Badaczy – program edukacyjny kierowany do uczniów szkół podstawowych, który poprzez interaktywne warsztaty w przejrzysty i ciekawy sposób przybliża dzieciom świat badań naukowych i przedmiotów ścisłych. Innym przykładem jest program Ambasadorzy Zrównoważonego Rozwoju realizowany na zasadzie wolontariatu pracowniczego. W jego ramach przeszkoleni i certyfikowani pracownicy Henkla prowadzą spotkania i zajęcia z dziećmi na temat zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej konsumpcji.

***
O firmie Henkel
Dzięki wiodącym markom, innowacjom i technologiom spółka zajmuje czołowe pozycje rynkowe zarówno w sektorze przemysłowym, jak i dóbr konsumpcyjnych. Henkel Adhesive Technologies jest światowym liderem rynku klejów, uszczelniaczy i powłok funkcjonalnych. Dział Consumer Brands zajmuje wiodącą pozycję na wielu rynkach świata, zwłaszcza w obszarze produktów do pielęgnacji włosów oraz środków piorących i czystości. Trzy najsilniejsze marki to Loctite, Persil i Schwarzkopf. W 2023 roku Henkel odnotował przychody ze sprzedaży na poziomie prawie 22 mld euro i skorygowany zysk operacyjny w wysokości około 2,6 mld euro. Akcje uprzywilejowane spółki wchodzą w skład niemieckiego indeksu giełdowego DAX. Firma posiada jasną strategię zrównoważonego rozwoju z konkretnymi celami, a idea ta ma w Henklu długą tradycję. Firma założona w 1876 zatrudnia dziś około 50 tysięcy pracowników na całym świecie, tworzących zaangażowany i zróżnicowany zespół o silnej kulturze korporacyjnej, wspólnym systemie wartości i motcie: „Pioneers at heart for the good of generations”. Więcej informacji na www.henkel.com oraz www.henkel.pl.

Materiały graficzne są dostępne na stronie: http://www.henkel.com/press

Kontakt dla mediów:
Dorota Strosznajder
Henkel Polska Sp. z o.o.
tel.: (022) 565 66 65
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Henkel AG & Co. KGaA

Wiadomości

Trwa nowa edycja loterii Orbit® Refreshers Trwa nowa edycja loterii Orbit® Refreshers 18-07-25 - Tym razem na uczestników zabawy marki Orbit® Refreshers z portfolio... More detail
Mocne orzeźwienie! Nowe Karmelki Miętowe Extra Strong z Wawelu Mocne orzeźwienie! Nowe Karmelki Miętowe Extra Strong z Wawelu 15-07-25 - Nowe, ręcznie produkowane, Karmelki Miętowe Extra Strong 105... More detail
Knorr Zapiefix – zamieszaj, zapiecz, zajadaj! Knorr Zapiefix – zamieszaj, zapiecz, zajadaj! 14-07-25 - Zapiefix, przenosi comfort food na wyższy poziom w mniej niż... More detail
Snickers® – legendarny baton, która podbija świat od 95 lat Snickers® – legendarny baton, która podbija świat od 95 lat 07-07-25 - Od ręcznej produkcji do globalnego giganta More detail
Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny! Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny! 03-07-25 - Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników intensywnych... More detail
Rekordowa edycja „Dziel się Uśmiechem” Rekordowa edycja „Dziel się Uśmiechem” 01-07-25 - Blisko 135 tysięcy dzieci zyskało wiedzę o higienie jamy More detail
Totalna nowość od Kamis! Totalna nowość od Kamis! 26-06-25 - Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z Rozko More detail
Finał Nestlé Cup 2025 – rekordy lekkoatletyczne w Krakowie! Finał Nestlé Cup 2025 – rekordy lekkoatletyczne w Krakowie! 26-06-25 - 14 czerwca 2025 roku Kraków stał się areną wielkiego finału... More detail
„Pszczoła z Lublina „Pszczoła z Lublina 18-06-25 - Nowy mural na ścianie leżakowni Spółdzielni Pszczelarskiej... More detail
Zagrodowy sponsorem Festiwalu Polska od Kuchni Zagrodowy sponsorem Festiwalu Polska od Kuchni 18-06-25 - Serdecznie zapraszamy do przyłączenia się do wspólnego ... More detail
0,0% alkoholu, 100% smaku 0,0% alkoholu, 100% smaku 13-06-25 - Carlsberg Polska odpowiada na nową erę wyborów konsumenck More detail
SERTOP - Nowa etykieta. Ta sama niezawodna jakość! SERTOP - Nowa etykieta. Ta sama niezawodna jakość! 05-06-25 - SERTOP wprowadza nowe, trójstronne etykiety dla całej linii... More detail
Piknik Kupiecki Piknik Kupiecki 02-06-25 - Piknik Kupiecki organizowany przez Stowarzyszenie Kupców i ... More detail
Bottlery wkracza na polski rynek Bottlery wkracza na polski rynek 02-06-25 - Nowa sieć sklepów z alkoholem premium już wkrótce w Pols More detail
Światowy Dzień Mleka z tradycją i smakiem Światowy Dzień Mleka z tradycją i smakiem 30-05-25 - 1 czerwca to także Światowy Dzień Mleka More detail
Radamer z nagrodą Złoty Paragon 2025! Radamer z nagrodą Złoty Paragon 2025! 30-05-25 - Radamer Serenada – pierwszy polski ser z dziurami – zdobył... More detail
Złoty Paragon 2025 dla SERTOP Złoty Paragon 2025 dla SERTOP 30-05-25 - Pierwsze miejsce dla Złotego Ementalera More detail
OSM Piątnica z tytułem Najczęściej Wybieranej Marki w Polsce – Brand Footprint Award 2025 OSM Piątnica z tytułem Najczęściej Wybieranej Marki w Polsce – Brand Footprint Award 2025 29-05-25 - OSM Piątnica wyróżniona nagrodą Brand Footprint Award! More detail
27 mln dolarów na wsparcie rolników w redukcji emisji gazów cieplarnianych  27 mln dolarów na wsparcie rolników w redukcji emisji gazów cieplarnianych 29-05-25 - Program Farmer Forward to pięcioletnia inwestycja Mars Inc. More detail
OSM Piątnica wprowadza na rynek nowy twaróg w kostce OSM Piątnica wprowadza na rynek nowy twaróg w kostce 22-05-25 - Doskonały smak – na słodko i na słono More detail
Mieszanka Krakowska: Wawel wprowadza nowy smak i kampanię telewizyjną Mieszanka Krakowska: Wawel wprowadza nowy smak i kampanię telewizyjną 21-05-25 - Nowa kampania i przełomowy spot z użyciem AI More detail
Letnia promocja karmelków Wawel – słodkie nagrody dla konsumentów Letnia promocja karmelków Wawel – słodkie nagrody dla konsumentów 13-05-25 - Wawel rozpoczął letnią promocję karmelków Wawel, która... More detail
„Dwa to więcej niż jeden” „Dwa to więcej niż jeden” 12-05-25 - Twix rusza z nową platformą komunikacyjną More detail
Piątnica promuje twarogi. Piątnica promuje twarogi. 12-05-25 - Nowość w kostce i bestsellerowy klinek w kampanii ogólnop More detail
Nestlé w Polsce przedstawia raport wpływu ekonomicznego Nestlé w Polsce przedstawia raport wpływu ekonomicznego 24-04-25 - Nestlé w Polsce, na podstawie analizy PwC, prezentuje dane More detail
Michałki z Wawelu Protein kultowe cukierki z dodatkiem białka Michałki z Wawelu Protein kultowe cukierki z dodatkiem białka 16-04-25 - Wawel od lat z powodzeniem łączy tradycję z innowacyjnoś More detail
Nowe zupy GERBER Junior Nowe zupy GERBER Junior 15-04-25 - Zupy z kwasem tłuszczowym ALA z grupy OMEGA-3 – wartościowe... More detail