Nowy sposób na przerwę z KITKAT

Marka KITKAT prezentuje zupełnie nowy produkt – idealny do dzielenia się z bliskimi. Popularny smak chrupiących batonów od teraz jest dostępny w formacie czekoladowych tabliczek, do wyboru w trzech wariantach smakowych. To kolejna propozycja marki na celebrowanie przerwy - np. po intensywnym dniu, w gronie rodziny czy przyjaciół.
KITKAT od lat przypomina o odpoczynku w ciągu dnia i czerpaniu radości z przerwy. W myśl hasła „Czas na przerwę, czas na KITKAT” marka przedstawia czekoladowe tabliczki, które są nowym sposobem na chwilę wytchnienia, w towarzystwie bliskich. Tym samym, KITKAT rozpoczyna celebrację swoich 90. urodzin oraz rozszerza portfolio o nowy segment słodyczy.

Kit Kat 1


Nowość jest już dostępna w sklepach w trzech wariantach smakowych:
• KITKAT Double Chocolate – z nadzieniem o smaku kakaowym, pokrytym grubą warstwą mlecznej i deserowej czekolady,
• KITKAT Salted Caramel – z nadzieniem o smaku słonego karmelu, pokrytym grubą warstwą mlecznej czekolady o smaku karmelowym oraz białej polewy,
• KITKAT Hazelnut – z nadzieniem orzechowym, pokrytym grubą warstwą mlecznej i deserowej czekolady.
- Tabliczki KITKAT to propozycja, która pozwala cieszyć się smakiem KITKAT w większym gronie. Dzięki doświadczeniu Nestlé w produkcji słodyczy stworzyliśmy czekoladowe tabliczki z unikalnym, marmurkowym wzorem i pysznym, kremowym nadzieniem, dostępne w popularnych wariantach smakowych. Dodatkowo, tabliczki KITKAT są produkowane z wykorzystaniem kakao pozyskiwanego w ramach programu Income Accelerator, który wspiera społeczności zajmujące się jego uprawą – mówi Piotr Wrotny, Business Manager for Confectionery, Nestlé Polska.
Wykorzystywanie kakao pozyskiwanego w ramach Income Accelerator Program do produkcji tabliczek KITKAT jest zgodne z celami zrównoważonego rozwoju Nestlé. Do głównych założeń programu „Income Accelerator” należą wzrost dochodów plantatorów kakao oraz podniesienie poziomu życia lokalnych społeczności. Uczestnicy objęci inicjatywą otrzymują wynagrodzenie nie tylko za zapewnianie określonej jakości ziaren kakaowca, ale również za stosowanie praktyk uwzględniających potrzeby środowiska i mieszkańców.

Nowe tabliczki KITKAT są produkowane w fabryce Nestlé w Sofii, w Bułgarii. Aby wprowadzić nowość do portfolio, Nestlé zainwestowało w zakład 44,2 miliona euro. Pozwala to na wytwarzanie dodatkowych 10 000-20 000 ton czekolady eksportowanej do 29 krajów europejskich, Kanady i RPA. Dzięki inwestycji stworzono tam również 70 nowych miejsc pracy.
Tabliczki KITKAT są już dostępne w sklepach. Premierę nowego produktu wspiera szeroka kampania promocyjna, obejmująca spot telewizyjny, działania digital oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Wiadomości

Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska 14-04-25 - Carlsberg Polska opublikował 9. już Raport ESG, a razem z nim... More detail
Wesołych Świąt Wielkanocnych! Wesołych Świąt Wielkanocnych! 11-04-25 - Niech radość roztapia się jak dobry ser, codziennie! More detail
Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” 10-04-25 - Kupiec rusza z nową kampanią promocyjną More detail
Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! 10-04-25 - Wielkanoc to idealny czas, by celebrować wyjątkowe smaki w... More detail
Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce 06-04-25 - Unilever wdraża największą innowację w historii kategorii... More detail
Unilever przejmuje markę kosmetyków pielęgnacyjnych Wild Unilever przejmuje markę kosmetyków pielęgnacyjnych Wild 04-04-25 - Brytyjska marka Wild, właśnie stała się częścią Unile More detail
Granty naukowe #NestleDlaNauki przyznane Granty naukowe #NestleDlaNauki przyznane 01-04-25 - Przedstawiamy innowacyjne projekty dla rolnictwa regeneratyw More detail
Trend mini meals podbija rynek Trend mini meals podbija rynek 27-03-25 -   Knorr odpowiada na potrzeby konsumentów More detail
SPOMLEK buduje nowoczesne centrum przechowalniczo-dystrybucyjne SPOMLEK buduje nowoczesne centrum przechowalniczo-dystrybucyjne 27-03-25 - „Centrum przechowalniczo-dystrybucyjne” – stanowi kolejny... More detail
Nowa instalacja artystyczna „Kwiaty Zła” w Browarze Perła Nowa instalacja artystyczna „Kwiaty Zła” w Browarze Perła 27-03-25 - Lublin zyskał nową wyjątkową instalację artystyczną. More detail
Spomlek inwestuje w rozwó Spomlek inwestuje w rozwó 25-03-25 - Decyzja o wsparciu od Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. More detail
Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet w nowej kampanii Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet w nowej kampanii 20-03-25 - Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz... More detail
Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej 19-03-25 - W trosce o uśmiech, który zmienia życie More detail
Unilever redefiniuje podejście do działań marketingowych dzięki AI i technologii Digital Twin Unilever redefiniuje podejście do działań marketingowych dzięki AI i technologii Digital Twin 19-03-25 - Unilever nieustannie wdraża nowoczesne rozwiązania w każdym... More detail
Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy! Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy! 13-03-25 - Starbucks już teraz wita nadchodzącą wiosnę wprowadzając... More detail
Wawel rozkwita na wiosnę Wawel rozkwita na wiosnę 13-03-25 - Nowe, wiosenne smaki More detail
Kupiec rusza z nową kampanią marketingową Kupiec rusza z nową kampanią marketingową 10-03-25 - Kupiec zachęca do odkrycia owsianek i płatków zbożowych,... More detail
NESCAFÉ rozpoczyna wielką loterię: „Graj o roczną pensję”! NESCAFÉ rozpoczyna wielką loterię: „Graj o roczną pensję”! 06-03-25 - Marka NESCAFÉ zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj... More detail
Globalny popyt i nadchodzące święta napędzają ceny masła Globalny popyt i nadchodzące święta napędzają ceny masła 06-03-25 - W ostatnich dwóch latach ceny masła (tłuszczu mlecznego) budzą... More detail
 Ferrero Rocher: twórca magicznych chwil na Wielkanoc  Ferrero Rocher: twórca magicznych chwil na Wielkanoc 28-02-25 - Zapraszamy do odkrycia wyjątkowej oferty wielkanocnej Ferre More detail
Nowy sposób na przerwę z KITKAT Nowy sposób na przerwę z KITKAT 26-02-25 - Marka przedstawia niezwykłą nowość w portfolio: tabliczki... More detail
Mistrzostwa Polski Rift Legends z Pizzą Guseppe Mistrzostwa Polski Rift Legends z Pizzą Guseppe 25-02-25 - Pizza Guseppe dołączyła do grona sponsorów Rift Legends. More detail
„Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z nową, globalną kampanią reklamową „Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z nową, globalną kampanią reklamową 19-02-25 - Rio Mare, marka numer 1 w kategorii tuńczyka w puszce, stawia... More detail
Wawel – nowe marki i kampanie  Wawel – nowe marki i kampanie 03-02-25 - CocoACH! i MINIczekolady funkcjonalne! More detail
Nowość od marki Sertop Nowość od marki Sertop 30-01-25 - Sery Radzimir i Siemowit z linii Serdeczny to nowość od marki... More detail
Nowość w świecie kasz od Kupca! Nowość w świecie kasz od Kupca! 30-01-25 - DUETY MIESZANKI KASZ to wysoka jakość ziaren zamknięta w każdej... More detail
Wiemy, co w życiu ważne. Wiemy, co w życiu ważne. 23-01-25 - Marka Proste Historie to mnóstwo kulinarnych inspiracji, ale... More detail
MAOAM z konkursem konsumenckim MAOAM z konkursem konsumenckim 22-01-25 - Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym... More detail
Piątnica promuje Serki Wiejskie – z owocami i wysokobiałkowy Piątnica promuje Serki Wiejskie – z owocami i wysokobiałkowy 20-01-25 - Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie... More detail
Inwestycje, połączenie, nowości – Spomlek podsumowuje rok Inwestycje, połączenie, nowości – Spomlek podsumowuje rok 19-01-25 - Miniony rok był dla nas wymagający, ale przyniósł także... More detail