Kupiec rusza z nową kampanią marketingową


Kupiec to tradycyjna polska marka naturalnych produktów wysokiej jakości bazujących na ziarnach, w tym także owsianek on-the-go Coś na Ząb z dodatkiem owoców, przypraw i odtłuszczonego mleka oraz płatków zbożowych (m.in. orkiszowych, jaglanych czy owsianych). Firma, w ramach przetargu, wyłoniła do współpracy przy swojej najnowszej kampanii śniadaniowej agencję LoveBrands Group, która stworzyła dla produktów z tej kategorii nową strategię, key visuale oraz hasła, a wraz z klientem realizuje także obecnie zintegrowaną kampanię marketingową motywujące Polaków do spojrzenia na owsianki i płatki zbożowe świeżym okiem. Kampania, która ruszyła 1 marca 2025 r., obejmie działania PR wsparte współpracą z ekspertami, influencer marketing, działania digital w social mediach marki, OOH na autobusach w aglomeracji warszawskiej oraz śląskiej oraz konkurs konsumencki promowany poprzez działania digital i promocję in-store oraz w gazetkach promocyjnych sieci handlowych, w tym m.in. Leclerc, Intermarche.

W ramach prac nad nową kampanią Kupiec zlecił agencji SW Research badanie, z którego wynika, że blisko 2/3 Polaków przynajmniej kilka razy w ciągu miesiąc, pomija jeden z trzech głównych posiłków. Co gorsza, w codziennym zabieganiu aż 15% z nas z góry zakłada, że pominie któryś z głównych posiłków, a 32% liczy, że spontanicznie złapie coś w biegu. A choć według dietetyków owsianki i płatki zbożowe mogłyby okazać się produktem ratunkowym w takiej sytuacji, aż 31% Polaków nigdy ich nie jada, a jeśli już to raczej jako opcję śniadaniową. W ramach prac nad nową kampanią Kupiec zlecił agencji SW Research badanie, z którego wynika, że blisko 2/3 Polaków przynajmniej kilka razy w ciągu miesiąc, pomija jeden z trzech głównych posiłków. Co gorsza, w codziennym zabieganiu, aż 15% z nas z góry zakłada, że pominie, któryś z głównych posiłków a 32% liczy, że spontanicznie złapie coś w biegu. A choć według dietetyków owsianki i płatki zbożowe mogłyby okazać się produktem ratunkowym w takiej sytuacji, aż 31% Polaków nigdy ich nie jada, a jeśli już to raczej, jako opcję śniadaniową.
Najnowsza kampania dla owsianek Coś na Ząb (nowe hasło: Owsianka Coś na Ząb? Nie tylko na śniadanie, naturalnie!) oraz płatków zbożowych Kupiec (nowe hasło: Płatki Zbożowe Kupiec. Na ciepło, na zimno, na nowo, naturalnie!) uwzględnia ten insight, inspirując Polaków do tego, by na produkty te spojrzeć z nieco innej perspektywy i docenić ich walory.
 

Kupiec 1

Nowe hasło i key visual promujący płatki zbożowe Kupiec
 

Kupiec 1

Nowe hasło i key visual promujący owsianki Coś na Ząb
 
Kampania realizowana jest m.in. na nośnikach OOH, w formie reklamy na autobusach poruszających się po aglomeracji warszawskiej i śląskiej, a także w formie contentowych wpisów na social media marki stworzonych przez ekspertów współpracujących z marką: dietetyczką Ewą Ceborską-Scheiterbauer oraz uznanym szefem kuchni, Piotrem Kucharskim. Treści te wspierane będą także płatną kampanią digital oraz kampanią PR.
- Ważnym elementem kampanii jest także konkurs konsumencki realizowany na naszych social mediach, ale także promowany na nośnikach reklamowych w sieciach handlowych, w tym m.in. na woblerach i standach produktowych, którym chcemy zainspirować konsumentów do tego, by po nasze owsianki i płatki zbożowe sięgali nie tylko w domu i nie tylko na śniadanie, choć w obu przypadkach to także doskonały wybór. Współpracą z naszymi ekspertami chcemy także zainspirować ich do kulinarnych eksperymentów, właśnie z użyciem wysokiej jakości płatków zbożowych – tłumaczy Kamila Kurzawa, dyrektor marketingu firmy Kupiec.
Konkurs, który trwa od 1 do 31 marca 2025 r. promowany będzie nie tylko online, ale także bezpośrednio w sieciach handlowych, m.in. Leclerc, Intermarche, poprzez promocję in-store (woblery i standy) oraz w gazetkach promocyjnych wspomnianych sieci handlowych. Zadaniem uczestników konkursu, w którym można wygrać blendery  BlendyGo 3 od BlendyGo!, jest zakup owsianki Coś Na Ząb lub Płatków Zbożowych Kupiec i wykonanie zdjęcia tych produktów w miejscu, w którym uczestnik po nie sięgnie.

Wiadomości

Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH! Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH! 27-10-25 - Wawel rozwija markę CocoACH! wprowadzając do linii nowy pyszny... More detail
GERBER otwiera drzwi swojej kuchni w Rzeszowie w ramach kampanii „Ugotowane z troską” GERBER otwiera drzwi swojej kuchni w Rzeszowie w ramach kampanii „Ugotowane z troską” 23-10-25 - GERBER w nowej kampanii pod hasłem „Ugotowane z troską”... More detail
Dzień Kundelka – podaruj dom, zyskaj miłość Dzień Kundelka – podaruj dom, zyskaj miłość 23-10-25 - 25 października obchodzimy Dzień Kundelka – wyjątkowe święto... More detail
Kaufland wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty z oznakowaniem systemu kaucyjnego Kaufland wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty z oznakowaniem systemu kaucyjnego 22-10-25 - Kaufland rozpoczął sprzedaż pierwszych produktów oznaczonych... More detail
Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. 15-10-25 - Rodzinny spot TV i jogurty w najlepszym, apetycznym wydaniu More detail
LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem” LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem” 09-10-25 - Ruszyła ogólnopolska kampania LION łącząca influencerów,... More detail
Nestlé Polska z tytułem Pracodawcy Roku 2025 Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Nestlé Polska z tytułem Pracodawcy Roku 2025 Związku Przedsiębiorców i Pracodawców 08-10-25 - Wyróżnienie przyznano za konsekwentne budowanie stabilnego... More detail
Unilever pokazuje, jak trendy i kultura napędzają nowy marketing Unilever pokazuje, jak trendy i kultura napędzają nowy marketing 02-10-25 - Unilever przenosi marketing marek Home Care na wyższy pozio More detail
Start nowej kampanii z Mili0nerką Start nowej kampanii z Mili0nerką 02-10-25 - Feliciana – pizza, która tworzy włoski klimat! More detail
LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie! LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie! 25-09-25 - Nowa kampania marketingowa promuje rosnącą kategorię, jaką... More detail
Mars stawia na odnawialne źródła energii w swoich fabrykach słodyczy w Europie Mars stawia na odnawialne źródła energii w swoich fabrykach słodyczy w Europie 24-09-25 - 23 września w Brukseli, Mars oficjalnie ogłosił, że wszystkie... More detail
Spraw, by chwila była Bueno Spraw, by chwila była Bueno 22-09-25 - 15 września wystartowała loteria KINDER Bueno More detail
Suempol z nową strategią i identyfikacją wizualną. Suempol z nową strategią i identyfikacją wizualną. 22-09-25 - Kampania "Odkryj ryby na nowo" startuje na polskim rynk More detail
Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce 19-09-25 - Ogólnopolska akcji „Serenada dla dzieci” dobiegła koń More detail
Siemowit i Radzimir z Srebrną Perłą Rynku FMCG 2025 Siemowit i Radzimir z Srebrną Perłą Rynku FMCG 2025 19-09-25 - Nagrodzona linia serów żółtych SERDECZNY More detail
Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły 17-09-25 - Marka Orbit® przygotowała specjalną akcję dla nastolatk More detail
„Podziel się SERdecznością” „Podziel się SERdecznością” 16-09-25 - Nowa kampania marki Serenada More detail
Nawet 4,3 miliona czekoladowych produktów dziennie Nawet 4,3 miliona czekoladowych produktów dziennie 15-09-25 - Fabryka Mars w Janaszówku świętuje 30 lat działalności More detail
90 lat kultowej przerwy 90 lat kultowej przerwy 11-09-25 - Marka KITKAT świętuje okrągły jubileusz More detail
HALO HALO SERTOP w RADIU! HALO HALO SERTOP w RADIU! 09-09-25 - Sertop rozpoczyna cykl audycji radiowych! More detail
Belgijska firma Van Biesen & Pieters dołącza do rodziny Suempol Belgijska firma Van Biesen & Pieters dołącza do rodziny Suempol 05-09-25 - Rok 2025 przyniósł kolejny ambitny krok w rozwoju firmy Su More detail
28 sierpnia – Dzień Polskiej Żywności 28 sierpnia – Dzień Polskiej Żywności 27-08-25 - Dzień kuchni polskiej przypomina nam, że kulinarne dziedzictwo... More detail
Startuje loteria Kinder Chocolate Dziecięce Talenty 2025 Startuje loteria Kinder Chocolate Dziecięce Talenty 2025 26-08-25 - Akcja inspiruje rodziców i dzieci do wspólnego odkrywania pasji... More detail
KINDER Kinderini KINDER Kinderini 25-08-25 - Poznaj nowość od KINDER More detail
Nowość w ofercie Piątnicy – pyszne jogurty z owocami! Nowość w ofercie Piątnicy – pyszne jogurty z owocami! 25-08-25 - Piątnica wprowadza na rynek długo wyczekiwaną nowość More detail
Nowa linia produktów SERTOP Nowa linia produktów SERTOP 20-08-25 - Sery topione w kubkach to odpowiedź na potrzeby współczesnych... More detail
Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny 12-08-25 - W najnowszym spocie główną rolę gra José Mourinho More detail