Kupiec rusza z nową kampanią marketingową


Kupiec to tradycyjna polska marka naturalnych produktów wysokiej jakości bazujących na ziarnach, w tym także owsianek on-the-go Coś na Ząb z dodatkiem owoców, przypraw i odtłuszczonego mleka oraz płatków zbożowych (m.in. orkiszowych, jaglanych czy owsianych). Firma, w ramach przetargu, wyłoniła do współpracy przy swojej najnowszej kampanii śniadaniowej agencję LoveBrands Group, która stworzyła dla produktów z tej kategorii nową strategię, key visuale oraz hasła, a wraz z klientem realizuje także obecnie zintegrowaną kampanię marketingową motywujące Polaków do spojrzenia na owsianki i płatki zbożowe świeżym okiem. Kampania, która ruszyła 1 marca 2025 r., obejmie działania PR wsparte współpracą z ekspertami, influencer marketing, działania digital w social mediach marki, OOH na autobusach w aglomeracji warszawskiej oraz śląskiej oraz konkurs konsumencki promowany poprzez działania digital i promocję in-store oraz w gazetkach promocyjnych sieci handlowych, w tym m.in. Leclerc, Intermarche.

W ramach prac nad nową kampanią Kupiec zlecił agencji SW Research badanie, z którego wynika, że blisko 2/3 Polaków przynajmniej kilka razy w ciągu miesiąc, pomija jeden z trzech głównych posiłków. Co gorsza, w codziennym zabieganiu aż 15% z nas z góry zakłada, że pominie któryś z głównych posiłków, a 32% liczy, że spontanicznie złapie coś w biegu. A choć według dietetyków owsianki i płatki zbożowe mogłyby okazać się produktem ratunkowym w takiej sytuacji, aż 31% Polaków nigdy ich nie jada, a jeśli już to raczej jako opcję śniadaniową. W ramach prac nad nową kampanią Kupiec zlecił agencji SW Research badanie, z którego wynika, że blisko 2/3 Polaków przynajmniej kilka razy w ciągu miesiąc, pomija jeden z trzech głównych posiłków. Co gorsza, w codziennym zabieganiu, aż 15% z nas z góry zakłada, że pominie, któryś z głównych posiłków a 32% liczy, że spontanicznie złapie coś w biegu. A choć według dietetyków owsianki i płatki zbożowe mogłyby okazać się produktem ratunkowym w takiej sytuacji, aż 31% Polaków nigdy ich nie jada, a jeśli już to raczej, jako opcję śniadaniową.
Najnowsza kampania dla owsianek Coś na Ząb (nowe hasło: Owsianka Coś na Ząb? Nie tylko na śniadanie, naturalnie!) oraz płatków zbożowych Kupiec (nowe hasło: Płatki Zbożowe Kupiec. Na ciepło, na zimno, na nowo, naturalnie!) uwzględnia ten insight, inspirując Polaków do tego, by na produkty te spojrzeć z nieco innej perspektywy i docenić ich walory.
 

Kupiec 1

Nowe hasło i key visual promujący płatki zbożowe Kupiec
 

Kupiec 1

Nowe hasło i key visual promujący owsianki Coś na Ząb
 
Kampania realizowana jest m.in. na nośnikach OOH, w formie reklamy na autobusach poruszających się po aglomeracji warszawskiej i śląskiej, a także w formie contentowych wpisów na social media marki stworzonych przez ekspertów współpracujących z marką: dietetyczką Ewą Ceborską-Scheiterbauer oraz uznanym szefem kuchni, Piotrem Kucharskim. Treści te wspierane będą także płatną kampanią digital oraz kampanią PR.
- Ważnym elementem kampanii jest także konkurs konsumencki realizowany na naszych social mediach, ale także promowany na nośnikach reklamowych w sieciach handlowych, w tym m.in. na woblerach i standach produktowych, którym chcemy zainspirować konsumentów do tego, by po nasze owsianki i płatki zbożowe sięgali nie tylko w domu i nie tylko na śniadanie, choć w obu przypadkach to także doskonały wybór. Współpracą z naszymi ekspertami chcemy także zainspirować ich do kulinarnych eksperymentów, właśnie z użyciem wysokiej jakości płatków zbożowych – tłumaczy Kamila Kurzawa, dyrektor marketingu firmy Kupiec.
Konkurs, który trwa od 1 do 31 marca 2025 r. promowany będzie nie tylko online, ale także bezpośrednio w sieciach handlowych, m.in. Leclerc, Intermarche, poprzez promocję in-store (woblery i standy) oraz w gazetkach promocyjnych wspomnianych sieci handlowych. Zadaniem uczestników konkursu, w którym można wygrać blendery  BlendyGo 3 od BlendyGo!, jest zakup owsianki Coś Na Ząb lub Płatków Zbożowych Kupiec i wykonanie zdjęcia tych produktów w miejscu, w którym uczestnik po nie sięgnie.

Wiadomości

Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska 14-04-25 - Carlsberg Polska opublikował 9. już Raport ESG, a razem z nim... More detail
Wesołych Świąt Wielkanocnych! Wesołych Świąt Wielkanocnych! 11-04-25 - Niech radość roztapia się jak dobry ser, codziennie! More detail
Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” 10-04-25 - Kupiec rusza z nową kampanią promocyjną More detail
Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! 10-04-25 - Wielkanoc to idealny czas, by celebrować wyjątkowe smaki w... More detail
Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce 06-04-25 - Unilever wdraża największą innowację w historii kategorii... More detail
Unilever przejmuje markę kosmetyków pielęgnacyjnych Wild Unilever przejmuje markę kosmetyków pielęgnacyjnych Wild 04-04-25 - Brytyjska marka Wild, właśnie stała się częścią Unile More detail
Granty naukowe #NestleDlaNauki przyznane Granty naukowe #NestleDlaNauki przyznane 01-04-25 - Przedstawiamy innowacyjne projekty dla rolnictwa regeneratyw More detail
Trend mini meals podbija rynek Trend mini meals podbija rynek 27-03-25 -   Knorr odpowiada na potrzeby konsumentów More detail
SPOMLEK buduje nowoczesne centrum przechowalniczo-dystrybucyjne SPOMLEK buduje nowoczesne centrum przechowalniczo-dystrybucyjne 27-03-25 - „Centrum przechowalniczo-dystrybucyjne” – stanowi kolejny... More detail
Nowa instalacja artystyczna „Kwiaty Zła” w Browarze Perła Nowa instalacja artystyczna „Kwiaty Zła” w Browarze Perła 27-03-25 - Lublin zyskał nową wyjątkową instalację artystyczną. More detail
Spomlek inwestuje w rozwó Spomlek inwestuje w rozwó 25-03-25 - Decyzja o wsparciu od Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. More detail
Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet w nowej kampanii Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet w nowej kampanii 20-03-25 - Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz... More detail
Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej 19-03-25 - W trosce o uśmiech, który zmienia życie More detail
Unilever redefiniuje podejście do działań marketingowych dzięki AI i technologii Digital Twin Unilever redefiniuje podejście do działań marketingowych dzięki AI i technologii Digital Twin 19-03-25 - Unilever nieustannie wdraża nowoczesne rozwiązania w każdym... More detail
Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy! Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy! 13-03-25 - Starbucks już teraz wita nadchodzącą wiosnę wprowadzając... More detail
Wawel rozkwita na wiosnę Wawel rozkwita na wiosnę 13-03-25 - Nowe, wiosenne smaki More detail
Kupiec rusza z nową kampanią marketingową Kupiec rusza z nową kampanią marketingową 10-03-25 - Kupiec zachęca do odkrycia owsianek i płatków zbożowych,... More detail
NESCAFÉ rozpoczyna wielką loterię: „Graj o roczną pensję”! NESCAFÉ rozpoczyna wielką loterię: „Graj o roczną pensję”! 06-03-25 - Marka NESCAFÉ zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj... More detail
Globalny popyt i nadchodzące święta napędzają ceny masła Globalny popyt i nadchodzące święta napędzają ceny masła 06-03-25 - W ostatnich dwóch latach ceny masła (tłuszczu mlecznego) budzą... More detail
 Ferrero Rocher: twórca magicznych chwil na Wielkanoc  Ferrero Rocher: twórca magicznych chwil na Wielkanoc 28-02-25 - Zapraszamy do odkrycia wyjątkowej oferty wielkanocnej Ferre More detail
Nowy sposób na przerwę z KITKAT Nowy sposób na przerwę z KITKAT 26-02-25 - Marka przedstawia niezwykłą nowość w portfolio: tabliczki... More detail
Mistrzostwa Polski Rift Legends z Pizzą Guseppe Mistrzostwa Polski Rift Legends z Pizzą Guseppe 25-02-25 - Pizza Guseppe dołączyła do grona sponsorów Rift Legends. More detail
„Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z nową, globalną kampanią reklamową „Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z nową, globalną kampanią reklamową 19-02-25 - Rio Mare, marka numer 1 w kategorii tuńczyka w puszce, stawia... More detail
Wawel – nowe marki i kampanie  Wawel – nowe marki i kampanie 03-02-25 - CocoACH! i MINIczekolady funkcjonalne! More detail
Nowość od marki Sertop Nowość od marki Sertop 30-01-25 - Sery Radzimir i Siemowit z linii Serdeczny to nowość od marki... More detail
Nowość w świecie kasz od Kupca! Nowość w świecie kasz od Kupca! 30-01-25 - DUETY MIESZANKI KASZ to wysoka jakość ziaren zamknięta w każdej... More detail
Wiemy, co w życiu ważne. Wiemy, co w życiu ważne. 23-01-25 - Marka Proste Historie to mnóstwo kulinarnych inspiracji, ale... More detail
MAOAM z konkursem konsumenckim MAOAM z konkursem konsumenckim 22-01-25 - Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym... More detail
Piątnica promuje Serki Wiejskie – z owocami i wysokobiałkowy Piątnica promuje Serki Wiejskie – z owocami i wysokobiałkowy 20-01-25 - Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie... More detail
Inwestycje, połączenie, nowości – Spomlek podsumowuje rok Inwestycje, połączenie, nowości – Spomlek podsumowuje rok 19-01-25 - Miniony rok był dla nas wymagający, ale przyniósł także... More detail