Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy!

Już niedługo słońce zacznie grzać coraz mocniej, a na drzewach pojawią się pierwsze zielone liście. Tymczasem Starbucks już teraz wita nadchodzącą wiosnę wprowadzając do oferty limitowaną linię produktów o smaku lawendy, która doskonale oddaje harmonijny nastrój tej pory roku! Cztery niesamowite sezonowe nowości z linii Lavender Flavour, którym ciężko się oprzeć, czekają na Gości w kawiarniach już od 4 marca!

Starbucks 2

Wiosna powoli rozkwita nie tylko za oknem, ale i w Starbucks. Już od 4 marca Goście będą mogli odkryć cztery nowe napoje. Natomiast ci, którzy są częścią programu Starbucks® Rewards, mogli skosztować wiosny trochę wcześniej, bo już od 28 lutego! Wśród propozycji znajdą się zarówno orzeźwiające, zimne napoje idealne na pierwsze ciepłe dni, jak i rozgrzewająca kompozycja dla tych, dla których jeszcze jest trochę za chłodno na mrożone napoje.

Wiosna o smaku lawendy
Wraz z nadejściem wiosny świat nabiera barw, a w tym roku do Starbucks zawitał lawendowy fiolet, który przyozdobił najnowszą ofertę. Wiosenna linia napojów zachwyca dodatkiem syropu o smaku lawendy, który nadaje im subtelny, kwiatowy akcent. W Iced Lavender Flavour Latte znajdziemy też dodatek napoju owsianego i kostki lodu, zwieńczone lekką lawendową pianką, a to wszystko połączone z łagodnym Starbucks Blonde® Espresso Roast. Alternatywą dla tych, którym jeszcze za zimno jest Lavender Flavour Velvet Latte, które otula aksamitnym smakiem i aromatem. Energetyczne orzeźwienie przyniesie z kolei Iced Lavender Flavour Matcha Latte – z intensywnie zieloną, niesłodzoną matchą. A dla miłośników deserowych przyjemności w menu pojawi się również Lavender Flavour Creme Frappuccino® – puszysta, kremowa mieszanka syropu o smaku lawendowym, mleka i lodu, podana z bitą śmietaną.
„Lawenda to idealny smak, aby łagodnie wprowadzić nas z zimy w wiosnę. Jej delikatna słodycz, lekkie kwiatowe nuty i piękny kolor przywołują uczucie odnowy i przebudzenia, które towarzyszą zmianie pór roku. Nasz nowy syrop o smaku lawendy w połączeniu z Starbucks Blonde® Espresso Roast i napojem owsianym tworzy harmonijną kompozycję, charakteryzującą się łagodnym, dobrze zbalansowanym profilem, uzupełnionym kwiatowymi nutami lawendy. Z kolei żywo zielona, czysta herbata matcha, nalewana na delikatne mleko o smaku lawendy, tworzy zachwycająco kolorowe i zaskakująco pyszne połączenie smaków. Myślę, że nasi Goście nie zawiodą się tą wiosenną propozycją.” – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.

Starbucks 1

Tak jak lubisz
Każdy z nas ma swoje preferencje smakowe, dlatego Starbucks oferuje szerokie możliwości personalizacji napojów – w większości bez dodatkowych opłat. W kawowych kompozycjach o smaku lawendy bazą jest mieszanka ziaren Starbucks Blonde® Espresso Roast, jednak osoby preferujące bardziej intensywny smak mogą bez dodatkowych kosztów zamienić ją na klasyczne, ciemno palone Starbucks® Espresso Roast, które każdemu napojowi nada bardziej wyrazisty charakter. Możliwość personalizacji dotyczy zresztą nie tylko ziaren – Goście kawiarni mogą wybierać spośród roślinnych alternatyw dla mleka, takich jak napoje owsiany, sojowy, kokosowy czy migdałowy, zmienić syrop na inny smak, a bitą śmietanę wymienić na śmietankę wegańską. Z niewielką dopłatą dodamy z kolei dodatkową porcję espresso, syropu czy śmietany. Dzięki temu każda filiżanka może być dokładnie taka, jak lubisz.

Ciesz się wiosną cały czas
Nowa oferta w Starbucks to jednak nie tylko napoje, ale także słodkości, które idealnie pasują do dobrej kawy. W tym sezonie pojawi się Torcik Wiosenny i Donut Wiosenny – propozycje dla miłośników klasycznych deserów w świeżym, wiosennym wydaniu. Natomiast Matcha Muffin i Matcha Cookie doskonale będą komponować się z napojami o smaku lawendowym, podkreślając ich delikatne kwiatowe nuty. Połączenie kawy i słodkich nowości stworzy idealny zestaw na wiosenne dni – niezależnie od tego, czy sięgasz po klasyczne latte czy relaksującą matchę.
Wiosenny klimat kawiarni Starbucks można również zabrać ze sobą do domu, z nową mieszanką kaw Spring Season Blend® 2025. Została ona starannie skomponowana z ziaren z Ameryki Łacińskiej oraz regionu Azji i Pacyfiku. To wyjątkowa propozycja dla miłośników średnio palonej kawy, wyróżniająca się harmonijnym profilem smakowym oraz subtelną słodyczą.

Nowa oferta o smaku lawendowym, a także wszystko inne za co lubisz Starbucks czeka na Ciebie w kawiarniach sieci już od 4 marca!

 

Wiadomości

Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska 14-04-25 - Carlsberg Polska opublikował 9. już Raport ESG, a razem z nim... More detail
Wesołych Świąt Wielkanocnych! Wesołych Świąt Wielkanocnych! 11-04-25 - Niech radość roztapia się jak dobry ser, codziennie! More detail
Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” 10-04-25 - Kupiec rusza z nową kampanią promocyjną More detail
Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! 10-04-25 - Wielkanoc to idealny czas, by celebrować wyjątkowe smaki w... More detail
Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce 06-04-25 - Unilever wdraża największą innowację w historii kategorii... More detail
Unilever przejmuje markę kosmetyków pielęgnacyjnych Wild Unilever przejmuje markę kosmetyków pielęgnacyjnych Wild 04-04-25 - Brytyjska marka Wild, właśnie stała się częścią Unile More detail
Granty naukowe #NestleDlaNauki przyznane Granty naukowe #NestleDlaNauki przyznane 01-04-25 - Przedstawiamy innowacyjne projekty dla rolnictwa regeneratyw More detail
Trend mini meals podbija rynek Trend mini meals podbija rynek 27-03-25 -   Knorr odpowiada na potrzeby konsumentów More detail
SPOMLEK buduje nowoczesne centrum przechowalniczo-dystrybucyjne SPOMLEK buduje nowoczesne centrum przechowalniczo-dystrybucyjne 27-03-25 - „Centrum przechowalniczo-dystrybucyjne” – stanowi kolejny... More detail
Nowa instalacja artystyczna „Kwiaty Zła” w Browarze Perła Nowa instalacja artystyczna „Kwiaty Zła” w Browarze Perła 27-03-25 - Lublin zyskał nową wyjątkową instalację artystyczną. More detail
Spomlek inwestuje w rozwó Spomlek inwestuje w rozwó 25-03-25 - Decyzja o wsparciu od Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. More detail
Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet w nowej kampanii Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet w nowej kampanii 20-03-25 - Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz... More detail
Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej 19-03-25 - W trosce o uśmiech, który zmienia życie More detail
Unilever redefiniuje podejście do działań marketingowych dzięki AI i technologii Digital Twin Unilever redefiniuje podejście do działań marketingowych dzięki AI i technologii Digital Twin 19-03-25 - Unilever nieustannie wdraża nowoczesne rozwiązania w każdym... More detail
Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy! Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy! 13-03-25 - Starbucks już teraz wita nadchodzącą wiosnę wprowadzając... More detail
Wawel rozkwita na wiosnę Wawel rozkwita na wiosnę 13-03-25 - Nowe, wiosenne smaki More detail
Kupiec rusza z nową kampanią marketingową Kupiec rusza z nową kampanią marketingową 10-03-25 - Kupiec zachęca do odkrycia owsianek i płatków zbożowych,... More detail
NESCAFÉ rozpoczyna wielką loterię: „Graj o roczną pensję”! NESCAFÉ rozpoczyna wielką loterię: „Graj o roczną pensję”! 06-03-25 - Marka NESCAFÉ zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj... More detail
Globalny popyt i nadchodzące święta napędzają ceny masła Globalny popyt i nadchodzące święta napędzają ceny masła 06-03-25 - W ostatnich dwóch latach ceny masła (tłuszczu mlecznego) budzą... More detail
 Ferrero Rocher: twórca magicznych chwil na Wielkanoc  Ferrero Rocher: twórca magicznych chwil na Wielkanoc 28-02-25 - Zapraszamy do odkrycia wyjątkowej oferty wielkanocnej Ferre More detail
Nowy sposób na przerwę z KITKAT Nowy sposób na przerwę z KITKAT 26-02-25 - Marka przedstawia niezwykłą nowość w portfolio: tabliczki... More detail
Mistrzostwa Polski Rift Legends z Pizzą Guseppe Mistrzostwa Polski Rift Legends z Pizzą Guseppe 25-02-25 - Pizza Guseppe dołączyła do grona sponsorów Rift Legends. More detail
„Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z nową, globalną kampanią reklamową „Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z nową, globalną kampanią reklamową 19-02-25 - Rio Mare, marka numer 1 w kategorii tuńczyka w puszce, stawia... More detail
Wawel – nowe marki i kampanie  Wawel – nowe marki i kampanie 03-02-25 - CocoACH! i MINIczekolady funkcjonalne! More detail
Nowość od marki Sertop Nowość od marki Sertop 30-01-25 - Sery Radzimir i Siemowit z linii Serdeczny to nowość od marki... More detail
Nowość w świecie kasz od Kupca! Nowość w świecie kasz od Kupca! 30-01-25 - DUETY MIESZANKI KASZ to wysoka jakość ziaren zamknięta w każdej... More detail
Wiemy, co w życiu ważne. Wiemy, co w życiu ważne. 23-01-25 - Marka Proste Historie to mnóstwo kulinarnych inspiracji, ale... More detail
MAOAM z konkursem konsumenckim MAOAM z konkursem konsumenckim 22-01-25 - Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym... More detail
Piątnica promuje Serki Wiejskie – z owocami i wysokobiałkowy Piątnica promuje Serki Wiejskie – z owocami i wysokobiałkowy 20-01-25 - Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie... More detail
Inwestycje, połączenie, nowości – Spomlek podsumowuje rok Inwestycje, połączenie, nowości – Spomlek podsumowuje rok 19-01-25 - Miniony rok był dla nas wymagający, ale przyniósł także... More detail