Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce

Unilever, odpowiadając na globalny insight konsumencki – rosnącą potrzebę szybkich, ale skutecznych rozwiązań w codziennym praniu – wdraża największą innowację w historii kategorii detergentów do prania. Wonder Wash to zaawansowana technologicznie linia żeli do prania stworzona specjalnie z myślą o krótkich, nawet 15-minutowych cyklach.

Wonder Wash łączy szybkie działanie z wysoką skutecznością. Dzięki szybciej aktywującym się składnikom, produkt usuwa nawet niewidoczne zabrudzenia (np. pot czy kurz, które stanowią aż 70% zanieczyszczeń na ubraniach), zapewniając jednocześnie długotrwałą świeżość – nawet w przypadku krótkiego czasu prania, do którego tradycyjne detergenty nie są przystosowane.

cocolino 1

 

Nowa kategoria, szybkie wdrożenie

Wprowadzenie Wonder Wash to nie tylko rozszerzenie portfolio – to współtworzenie dynamicznie rosnącej kategorii środków do szybkiego prania, której wartość globalnie ma osiągnąć 2 miliardy euro do 2026 roku. Innowacja została wdrożona już na kilkunastu rynkach, a do końca 2025 roku Unilever planuje obecność Wonder Wash w 20 krajach. W Polsce Wonder Wash jest dostępny w portfolio marki Coccolino.

Jak pokazują dane, aż 80% konsumentów korzysta z krótkiego cyklu prania co najmniej raz w tygodniu, a tempo życia sprawia, że rozwiązania które są szybkie, ale równocześnie nie wiążą się z kompromisem dotyczącym efektywności stają się ważną potrzebą konsumencką.

– Dostrzegamy wyraźną zmianę oczekiwań konsumentów – liczy się skuteczność działania w krótkim czasie. Coccolino Wonder Wash jest innowacją idealnie odpowiadającą na tę potrzebę i realnie ułatwia życie konsumentom, pozwalając na oszczędność czasu, ale też wody i energii – mówi Olga Motyl, Brand Manager Laundry w Unilever.

Wdrożenie zgodne ze strategią GAP 2030

Wonder Wash to konkretny przykład realizacji strategii GAP 2030 (Growth Action Plan 2030), integrujący dane konsumenckie, naukę i technologię – od badań i rozwoju, przez łańcuch dostaw, po komunikację.

Twarzą globalnej kampanii, którą możemy zobaczyć również w Polsce, jest Usain Bolt – najszybszy człowiek świata. Jego wizerunek doskonale oddaje główną korzyść Wonder Wash – skuteczność nawet w ekspresowym tempie. Kampania, widoczna w telewizji, digitalu i punktach sprzedaży, podkreśla nowoczesność i główne zalety produktu, który idealnie wpisuje się w potrzeby zabieganych, ale świadomych konsumentów.

Dzięki podejściu „science-first” i wykorzystaniu nowoczesnych technologii, Wonder Wash otwiera nowy rozdział w myśleniu o codziennych produktach chemii gospodarczej – stawiając na rzeczywistą wartość użytkową, innowacyjność i adaptację do zmieniającego się stylu życia

Wiadomości

Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny! Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny! 03-07-25 - Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników intensywnych... More detail
Rekordowa edycja „Dziel się Uśmiechem” Rekordowa edycja „Dziel się Uśmiechem” 01-07-25 - Blisko 135 tysięcy dzieci zyskało wiedzę o higienie jamy More detail
Totalna nowość od Kamis! Totalna nowość od Kamis! 26-06-25 - Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z Rozko More detail
Finał Nestlé Cup 2025 – rekordy lekkoatletyczne w Krakowie! Finał Nestlé Cup 2025 – rekordy lekkoatletyczne w Krakowie! 26-06-25 - 14 czerwca 2025 roku Kraków stał się areną wielkiego finału... More detail
„Pszczoła z Lublina „Pszczoła z Lublina 18-06-25 - Nowy mural na ścianie leżakowni Spółdzielni Pszczelarskiej... More detail
Zagrodowy sponsorem Festiwalu Polska od Kuchni Zagrodowy sponsorem Festiwalu Polska od Kuchni 18-06-25 - Serdecznie zapraszamy do przyłączenia się do wspólnego ... More detail
0,0% alkoholu, 100% smaku 0,0% alkoholu, 100% smaku 13-06-25 - Carlsberg Polska odpowiada na nową erę wyborów konsumenck More detail
SERTOP - Nowa etykieta. Ta sama niezawodna jakość! SERTOP - Nowa etykieta. Ta sama niezawodna jakość! 05-06-25 - SERTOP wprowadza nowe, trójstronne etykiety dla całej linii... More detail
Piknik Kupiecki Piknik Kupiecki 02-06-25 - Piknik Kupiecki organizowany przez Stowarzyszenie Kupców i ... More detail
Bottlery wkracza na polski rynek Bottlery wkracza na polski rynek 02-06-25 - Nowa sieć sklepów z alkoholem premium już wkrótce w Pols More detail
Światowy Dzień Mleka z tradycją i smakiem Światowy Dzień Mleka z tradycją i smakiem 30-05-25 - 1 czerwca to także Światowy Dzień Mleka More detail
Radamer z nagrodą Złoty Paragon 2025! Radamer z nagrodą Złoty Paragon 2025! 30-05-25 - Radamer Serenada – pierwszy polski ser z dziurami – zdobył... More detail
Złoty Paragon 2025 dla SERTOP Złoty Paragon 2025 dla SERTOP 30-05-25 - Pierwsze miejsce dla Złotego Ementalera More detail
OSM Piątnica z tytułem Najczęściej Wybieranej Marki w Polsce – Brand Footprint Award 2025 OSM Piątnica z tytułem Najczęściej Wybieranej Marki w Polsce – Brand Footprint Award 2025 29-05-25 - OSM Piątnica wyróżniona nagrodą Brand Footprint Award! More detail
27 mln dolarów na wsparcie rolników w redukcji emisji gazów cieplarnianych  27 mln dolarów na wsparcie rolników w redukcji emisji gazów cieplarnianych 29-05-25 - Program Farmer Forward to pięcioletnia inwestycja Mars Inc. More detail
OSM Piątnica wprowadza na rynek nowy twaróg w kostce OSM Piątnica wprowadza na rynek nowy twaróg w kostce 22-05-25 - Doskonały smak – na słodko i na słono More detail
Mieszanka Krakowska: Wawel wprowadza nowy smak i kampanię telewizyjną Mieszanka Krakowska: Wawel wprowadza nowy smak i kampanię telewizyjną 21-05-25 - Nowa kampania i przełomowy spot z użyciem AI More detail
Letnia promocja karmelków Wawel – słodkie nagrody dla konsumentów Letnia promocja karmelków Wawel – słodkie nagrody dla konsumentów 13-05-25 - Wawel rozpoczął letnią promocję karmelków Wawel, która... More detail
„Dwa to więcej niż jeden” „Dwa to więcej niż jeden” 12-05-25 - Twix rusza z nową platformą komunikacyjną More detail
Piątnica promuje twarogi. Piątnica promuje twarogi. 12-05-25 - Nowość w kostce i bestsellerowy klinek w kampanii ogólnop More detail
Nestlé w Polsce przedstawia raport wpływu ekonomicznego Nestlé w Polsce przedstawia raport wpływu ekonomicznego 24-04-25 - Nestlé w Polsce, na podstawie analizy PwC, prezentuje dane More detail
Michałki z Wawelu Protein kultowe cukierki z dodatkiem białka Michałki z Wawelu Protein kultowe cukierki z dodatkiem białka 16-04-25 - Wawel od lat z powodzeniem łączy tradycję z innowacyjnoś More detail
Nowe zupy GERBER Junior Nowe zupy GERBER Junior 15-04-25 - Zupy z kwasem tłuszczowym ALA z grupy OMEGA-3 – wartościowe... More detail
Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska 14-04-25 - Carlsberg Polska opublikował 9. już Raport ESG, a razem z nim... More detail
Wesołych Świąt Wielkanocnych! Wesołych Świąt Wielkanocnych! 11-04-25 - Niech radość roztapia się jak dobry ser, codziennie! More detail
Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” 10-04-25 - Kupiec rusza z nową kampanią promocyjną More detail
Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! 10-04-25 - Wielkanoc to idealny czas, by celebrować wyjątkowe smaki w... More detail
Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce 06-04-25 - Unilever wdraża największą innowację w historii kategorii... More detail