Brytyjska marka Wild, której głównym założeniem jest zrównoważony rozwój i eliminacja zbędnego, jednorazowego plastiku właśnie stała się częścią Unilevera. Przejęcie marki wpisuje się w globalną strategię firmy, mającą na celu rozwój portfolio w segmencie marek premium przyjaznych dla środowiska.
Oferta Wild obejmuje dezodoranty, balsamy do ust, żele pod prysznic i mydła do rąk, wszystkie oparte na składnikach roślinnych i w metalowych opakowaniach wielokrotnego użytku, do których stosowane są wymienne wkłady. Marka powstała w 2020 roku.
Klient w centrum działań
Wyróżniająca się oferta Wild w kategorii produktów do pielęgnacji osobistej oraz pierwsze miejsce w Wielkiej Brytanii w kategorii dezodorantów z wymiennymi wkładami sprawiają, że jest strategicznym uzupełnieniem portfolio Unilevera.
Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Wild w rodzinie Unilever. Innowacyjne podejście do formuł i opakowań oraz social-first marketing sprawiły, że Wild jest wyróżniającą się marką i doskonałym uzupełnieniem naszego portfolio produktów do pielęgnacji osobistej. Charlie, Freddy i ich zespół w centrum działań od zawsze stawiali konsumentów, co stanowiło o sukcesie tej wyjątkowej marki – mówi Fabian Garcia, prezes Unilever Personal Care.
Wejście w struktury Unilevera otwiera przed Wild ekscytujące możliwości rozwoju. Nasza misja uczynienia łazienek wolnych od jednorazowego plastiku, realizowana poprzez innowacyjne i atrakcyjne produkty do pielęgnacji osobistej, zyska nową siłę dzięki globalnemu zasięgowi i unikatowemu doświadczeniu Unilevera. Dzięki temu mamy szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów z naszą wizją – mówi Charlie Bowes-Lyon, współzałożyciel marki Wild.
Marka Wild prowadzi sprzedaż bezpośrednią do konsumentów, działa w kanale e-commerce oraz jest dostępna w handlu detalicznym, głównie w Wielkiej Brytanii, Europie i Stanach Zjednoczonych.