„Dwa to więcej niż jeden”

Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
Nowa kampania to ewolucja dotychczasowego pozycjonowania marki Twix, opierającego się na wyborze pomiędzy lewym i prawym Twixem. Teraz marka podkreśla ideę „i” – bo Twix to chrupiące ciastko, ciągnący się karmel i czekolada. Nowy przekaz skierowany jest do młodszej grupy odbiorców, która ceni kulturę wspólnoty, łączenie różnych światów oraz maksymalizm.
Nowy spot reklamowy to surrealistyczna i pełna humoru interpretacja hasła „Dwa to więcej niż jeden”. Realizacja, inspirowana klasycznym kinem z nowoczesnym twistem, została wyreżyserowana przez Vedrana Rupica. Opowiada historię szalonego pościgu samochodowego, który kończy się dramatycznym upadkiem z klifu – główny bohater zostaje jednak uratowany dzięki „sile dwóch” – wsparciu drugiego kierowcy i drugiego samochodu.

Twix 1


– W Mars każdego dnia tworzymy kultowe marki, które trafiają w gusta konsumentów w różnych kontekstach. Bazując na prawdziwym insightcie – w tym przypadku zrozumieniu, że fani marki Twix celebrują życie w duchu maksymalizmu i obfitości, przekształciliśmy dotychczasową platformę marki: od narracji o wyborze pomiędzy lewym i prawym Twixem, do idei pełni i posiadania wszystkiego. To idealnie współgra z formą dwóch batoników i prostym, a zarazem sugestywnym hasłem: „Dwa to więcej niż jeden”. Nie możemy się doczekać, by dalej zaskakiwać naszych odbiorców nowymi pomysłami – mówi Magdalena Florczak, Strategic Cells Deployment Manager, Twix and Ice cream na Europę Centralną w Mars.
Nowa kapania 360° marki Twix obejmuje emisję spotów reklamowych w telewizji oraz działania digitalowe, które zaplanowano na drugą połowę roku. W ramach kampanii przewidziano także odświeżenie logo marki, loterię konsumencką oraz działania POS w miejscach sprzedaży. Polska odsłona kampanii jest częścią globalnej inicjatywy prowadzonej na 75 rynkach.
Link do kampanii:
Two is more than one 15s

O firmie Mars, Incorporated
Mars to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe (m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do żucia i miętusy (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w 80 krajach na całym świecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych entuzjazmu Współpracowników, których łączy i którym przyświeca Pięć Zasad. Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność – inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich Współpracowników łączy również przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.
Więcej informacji o firmie Mars publikujemy na stronie www.mars.com

Wiadomości

Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny! Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny! 03-07-25 - Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników intensywnych... More detail
Rekordowa edycja „Dziel się Uśmiechem” Rekordowa edycja „Dziel się Uśmiechem” 01-07-25 - Blisko 135 tysięcy dzieci zyskało wiedzę o higienie jamy More detail
Totalna nowość od Kamis! Totalna nowość od Kamis! 26-06-25 - Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z Rozko More detail
Finał Nestlé Cup 2025 – rekordy lekkoatletyczne w Krakowie! Finał Nestlé Cup 2025 – rekordy lekkoatletyczne w Krakowie! 26-06-25 - 14 czerwca 2025 roku Kraków stał się areną wielkiego finału... More detail
„Pszczoła z Lublina „Pszczoła z Lublina 18-06-25 - Nowy mural na ścianie leżakowni Spółdzielni Pszczelarskiej... More detail
Zagrodowy sponsorem Festiwalu Polska od Kuchni Zagrodowy sponsorem Festiwalu Polska od Kuchni 18-06-25 - Serdecznie zapraszamy do przyłączenia się do wspólnego ... More detail
0,0% alkoholu, 100% smaku 0,0% alkoholu, 100% smaku 13-06-25 - Carlsberg Polska odpowiada na nową erę wyborów konsumenck More detail
SERTOP - Nowa etykieta. Ta sama niezawodna jakość! SERTOP - Nowa etykieta. Ta sama niezawodna jakość! 05-06-25 - SERTOP wprowadza nowe, trójstronne etykiety dla całej linii... More detail
Piknik Kupiecki Piknik Kupiecki 02-06-25 - Piknik Kupiecki organizowany przez Stowarzyszenie Kupców i ... More detail
Bottlery wkracza na polski rynek Bottlery wkracza na polski rynek 02-06-25 - Nowa sieć sklepów z alkoholem premium już wkrótce w Pols More detail
Światowy Dzień Mleka z tradycją i smakiem Światowy Dzień Mleka z tradycją i smakiem 30-05-25 - 1 czerwca to także Światowy Dzień Mleka More detail
Radamer z nagrodą Złoty Paragon 2025! Radamer z nagrodą Złoty Paragon 2025! 30-05-25 - Radamer Serenada – pierwszy polski ser z dziurami – zdobył... More detail
Złoty Paragon 2025 dla SERTOP Złoty Paragon 2025 dla SERTOP 30-05-25 - Pierwsze miejsce dla Złotego Ementalera More detail
OSM Piątnica z tytułem Najczęściej Wybieranej Marki w Polsce – Brand Footprint Award 2025 OSM Piątnica z tytułem Najczęściej Wybieranej Marki w Polsce – Brand Footprint Award 2025 29-05-25 - OSM Piątnica wyróżniona nagrodą Brand Footprint Award! More detail
27 mln dolarów na wsparcie rolników w redukcji emisji gazów cieplarnianych  27 mln dolarów na wsparcie rolników w redukcji emisji gazów cieplarnianych 29-05-25 - Program Farmer Forward to pięcioletnia inwestycja Mars Inc. More detail
OSM Piątnica wprowadza na rynek nowy twaróg w kostce OSM Piątnica wprowadza na rynek nowy twaróg w kostce 22-05-25 - Doskonały smak – na słodko i na słono More detail
Mieszanka Krakowska: Wawel wprowadza nowy smak i kampanię telewizyjną Mieszanka Krakowska: Wawel wprowadza nowy smak i kampanię telewizyjną 21-05-25 - Nowa kampania i przełomowy spot z użyciem AI More detail
Letnia promocja karmelków Wawel – słodkie nagrody dla konsumentów Letnia promocja karmelków Wawel – słodkie nagrody dla konsumentów 13-05-25 - Wawel rozpoczął letnią promocję karmelków Wawel, która... More detail
„Dwa to więcej niż jeden” „Dwa to więcej niż jeden” 12-05-25 - Twix rusza z nową platformą komunikacyjną More detail
Piątnica promuje twarogi. Piątnica promuje twarogi. 12-05-25 - Nowość w kostce i bestsellerowy klinek w kampanii ogólnop More detail
Nestlé w Polsce przedstawia raport wpływu ekonomicznego Nestlé w Polsce przedstawia raport wpływu ekonomicznego 24-04-25 - Nestlé w Polsce, na podstawie analizy PwC, prezentuje dane More detail
Michałki z Wawelu Protein kultowe cukierki z dodatkiem białka Michałki z Wawelu Protein kultowe cukierki z dodatkiem białka 16-04-25 - Wawel od lat z powodzeniem łączy tradycję z innowacyjnoś More detail
Nowe zupy GERBER Junior Nowe zupy GERBER Junior 15-04-25 - Zupy z kwasem tłuszczowym ALA z grupy OMEGA-3 – wartościowe... More detail
Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska 14-04-25 - Carlsberg Polska opublikował 9. już Raport ESG, a razem z nim... More detail
Wesołych Świąt Wielkanocnych! Wesołych Świąt Wielkanocnych! 11-04-25 - Niech radość roztapia się jak dobry ser, codziennie! More detail
Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” 10-04-25 - Kupiec rusza z nową kampanią promocyjną More detail
Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! Wielkanocne smaki z Piątnicy – święta pełne pyszności! 10-04-25 - Wielkanoc to idealny czas, by celebrować wyjątkowe smaki w... More detail
Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce 06-04-25 - Unilever wdraża największą innowację w historii kategorii... More detail