Mieszanka Krakowska: Wawel wprowadza nowy smak i kampanię telewizyjną


Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Do klasycznych galaretek Mieszanka Krakowska oblewanych czekoladą dołącza egzotyczny smak mango, inspirowany jednym z najpopularniejszych owoców tropikalnych. Nowe galaretki mają oryginalny okrągły kształt i są zapakowane w indywidualne opakowania, co zwiększa wygodę konsumenta i pozwala dłużej cieszyć się świeżością produktu. Opakowanie Mieszanki Krakowskiej Mango przyciąga wzrok atrakcyjną, owocową szatą graficzną, która doskonale prezentuje się na półce i podkreśla letni charakter produktu.
Receptura Mieszanki Krakowskiej bazuje na prostym składzie, w zgodzie z ideą programu Dobre Składniki: jest bez barwników, emulgatora E476 i sztucznych aromatów, a owocowy smak galaretek zapewnia sok z mango.

Nowa kampania i przełomowy spot z użyciem AI
Standardowa wersja galaretek Mieszanka Krakowska to produkt niezmiennie kojarzony z rodzinnymi spotkaniami i wydarzeniami szkolnymi, a forma okrągła jest szczególnie lubiana przez dorosłych konsumentów, którzy sięgają po nie indywidualnie. W swoim nowym spocie, zrealizowanym przy wsparciu technologii sztucznej inteligencji, Wawel połączył owocowy smak galaretek z nostalgiczną narracją, podkreślając tradycję i smak, który ma moc przenoszenia do wyjątkowych wspomnień i baśniowych miejsc.
Mieszanka Krakowska może pochwalić się ponad pięćdziesięcioletnią tradycją, dlatego w nowej kampanii podkreślamy ponadczasowy charakter produktu, którego smak znamy od dzieciństwa – mówi Ewa Pałka, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej Wawel SA. - Jednocześnie zależało nam na stworzeniu spotu świeżego, intrygującego i pełnego magii, dlatego w procesie produkcyjnym wykorzystaliśmy rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu reklama wyróżnia się na tle innych i w wyjątkowy sposób uwypukla nostalgiczny wymiar produktu.

Mieszanka Krakowska 1
„Mieszanka Krakowska Level Wawel” to pierwszy w Polsce spot AI, zachowujący ciągłość wyglądu postaci osadzonych w bardzo rozbudowanym świecie marki. Osiągnęliśmy ten efekt dzięki zaangażowaniu twórców wyjątkowo świadomie korzystających z AI jako trzeciej drogi między filmem i 3D - mówi Marcin Andruchów, reżyser i producent spotu z domu produkcyjnego Muchas Gracias, który zaproponował koncepcję kreatywną inspirowaną realizmem magicznym.
Aleksandra Białk, AI Artist z 1three.studio zaangażowana w proces produkcyjny czerpała ze swoich doświadczeń w projektowaniu ubioru, malarstwie, scenografii i filmie. Wysoki poziom realizmu zapewnił dedykowany workflow łączący modele AI z postprodukcją filmu konwencjonalnego koordynowany przez Piotra Czyżowskiego.
Wawel realizuje swoją nową kampanią założenia szerszej strategii - Level Wawel, która przenosi na wyższy poziom nie tylko poprzez smak swoich wyrobów, ale także rozwiązania wdrażane w organizacji czy innowacyjne spojrzenie na produkt i komunikację. Nową kampanię telewizyjną można zobaczyć od 20 maja w największych stacjach TV.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=X34MA3ne7R0

Wiadomości

Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH! Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH! 27-10-25 - Wawel rozwija markę CocoACH! wprowadzając do linii nowy pyszny... More detail
GERBER otwiera drzwi swojej kuchni w Rzeszowie w ramach kampanii „Ugotowane z troską” GERBER otwiera drzwi swojej kuchni w Rzeszowie w ramach kampanii „Ugotowane z troską” 23-10-25 - GERBER w nowej kampanii pod hasłem „Ugotowane z troską”... More detail
Dzień Kundelka – podaruj dom, zyskaj miłość Dzień Kundelka – podaruj dom, zyskaj miłość 23-10-25 - 25 października obchodzimy Dzień Kundelka – wyjątkowe święto... More detail
Kaufland wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty z oznakowaniem systemu kaucyjnego Kaufland wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty z oznakowaniem systemu kaucyjnego 22-10-25 - Kaufland rozpoczął sprzedaż pierwszych produktów oznaczonych... More detail
Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. 15-10-25 - Rodzinny spot TV i jogurty w najlepszym, apetycznym wydaniu More detail
LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem” LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem” 09-10-25 - Ruszyła ogólnopolska kampania LION łącząca influencerów,... More detail
Nestlé Polska z tytułem Pracodawcy Roku 2025 Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Nestlé Polska z tytułem Pracodawcy Roku 2025 Związku Przedsiębiorców i Pracodawców 08-10-25 - Wyróżnienie przyznano za konsekwentne budowanie stabilnego... More detail
Unilever pokazuje, jak trendy i kultura napędzają nowy marketing Unilever pokazuje, jak trendy i kultura napędzają nowy marketing 02-10-25 - Unilever przenosi marketing marek Home Care na wyższy pozio More detail
Start nowej kampanii z Mili0nerką Start nowej kampanii z Mili0nerką 02-10-25 - Feliciana – pizza, która tworzy włoski klimat! More detail
LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie! LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie! 25-09-25 - Nowa kampania marketingowa promuje rosnącą kategorię, jaką... More detail
Mars stawia na odnawialne źródła energii w swoich fabrykach słodyczy w Europie Mars stawia na odnawialne źródła energii w swoich fabrykach słodyczy w Europie 24-09-25 - 23 września w Brukseli, Mars oficjalnie ogłosił, że wszystkie... More detail
Spraw, by chwila była Bueno Spraw, by chwila była Bueno 22-09-25 - 15 września wystartowała loteria KINDER Bueno More detail
Suempol z nową strategią i identyfikacją wizualną. Suempol z nową strategią i identyfikacją wizualną. 22-09-25 - Kampania "Odkryj ryby na nowo" startuje na polskim rynk More detail
Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce 19-09-25 - Ogólnopolska akcji „Serenada dla dzieci” dobiegła koń More detail
Siemowit i Radzimir z Srebrną Perłą Rynku FMCG 2025 Siemowit i Radzimir z Srebrną Perłą Rynku FMCG 2025 19-09-25 - Nagrodzona linia serów żółtych SERDECZNY More detail
Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły 17-09-25 - Marka Orbit® przygotowała specjalną akcję dla nastolatk More detail
„Podziel się SERdecznością” „Podziel się SERdecznością” 16-09-25 - Nowa kampania marki Serenada More detail
Nawet 4,3 miliona czekoladowych produktów dziennie Nawet 4,3 miliona czekoladowych produktów dziennie 15-09-25 - Fabryka Mars w Janaszówku świętuje 30 lat działalności More detail
90 lat kultowej przerwy 90 lat kultowej przerwy 11-09-25 - Marka KITKAT świętuje okrągły jubileusz More detail
HALO HALO SERTOP w RADIU! HALO HALO SERTOP w RADIU! 09-09-25 - Sertop rozpoczyna cykl audycji radiowych! More detail
Belgijska firma Van Biesen & Pieters dołącza do rodziny Suempol Belgijska firma Van Biesen & Pieters dołącza do rodziny Suempol 05-09-25 - Rok 2025 przyniósł kolejny ambitny krok w rozwoju firmy Su More detail
28 sierpnia – Dzień Polskiej Żywności 28 sierpnia – Dzień Polskiej Żywności 27-08-25 - Dzień kuchni polskiej przypomina nam, że kulinarne dziedzictwo... More detail
Startuje loteria Kinder Chocolate Dziecięce Talenty 2025 Startuje loteria Kinder Chocolate Dziecięce Talenty 2025 26-08-25 - Akcja inspiruje rodziców i dzieci do wspólnego odkrywania pasji... More detail
KINDER Kinderini KINDER Kinderini 25-08-25 - Poznaj nowość od KINDER More detail
Nowość w ofercie Piątnicy – pyszne jogurty z owocami! Nowość w ofercie Piątnicy – pyszne jogurty z owocami! 25-08-25 - Piątnica wprowadza na rynek długo wyczekiwaną nowość More detail
Nowa linia produktów SERTOP Nowa linia produktów SERTOP 20-08-25 - Sery topione w kubkach to odpowiedź na potrzeby współczesnych... More detail
Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny 12-08-25 - W najnowszym spocie główną rolę gra José Mourinho More detail