Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce


Ogólnopolska akcji „Serenada dla dzieci” dobiegła końca – zakończyliśmy tworzenie Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w całym kraju. Choć głosowanie odbyło się jesienią minionego roku, realizacje rozpoczęły się w lutym i trwały kilka miesięcy, dostosowując się do terminów i potrzeb poszczególnych placówek.

W ramach akcji powstało 8 nowych miejsc zabaw dla dzieci w szpitalach:

  • Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach
  • Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej
  • Szpital Specjalistyczny im. J.K. Łukowicza w Chojnicach
  • SPZOZ Sanok Szpital Specjalistyczny
  • Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
  • Giżycka Ochrona Zdrowia Sp. z o.o.
  • Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu
  • Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Starachowicach

Serenadowe kąciki zabaw to kolorowe, przyjazne przestrzenie pełne zabawek, książeczek i materiałów do kreatywnej zabawy, które pozwalają dzieciom choć na chwilę zapomnieć o chorobie i trudach hospitalizacji.

Serenada 2

Ogromne zaangażowanie w głosowaniu
Szpitale zgłoszone do akcji wykazały się ogromnym zaangażowaniem podczas głosowania. Mieszkańcy, rodzice, znajomi pacjentów i personel medyczny mobilizowali się, aby zdobyć głosy dla swojej placówki. Dzięki tej wspólnej determinacji udało się wyłonić zwycięzców i przyznać dodatkowe kąciki szpitalom, które zdobyły największą liczbę głosów poza zwycięzcami.
Idea akcji jest piękna, bo mobilizuje ludzi do jedności i wspólnego działania. Pokazuje, że kiedy działamy razem, możemy osiągnąć naprawdę wiele – zarówno dla dzieci, jak i dla całej społeczności szpitala – mówiła przedstawicielka Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.
Placówka ta zdobyła 44 225 głosów, najwięcej w całym kraju. Nowa przestrzeń została przygotowana przy oddziale chirurgii i pododdziale otolaryngologii, a już pierwsze dni pokazały, że dzieci chętnie spędzają w niej czas, zapominając o trudach hospitalizacji.
Serenadowy kącik zabaw to nie tylko miejsce rozrywki. Dzieci, które spędzają czas w kolorowej, przyjaznej przestrzeni, szybciej się odprężają, zapominają o stresie związanym z chorobą czy zabiegami. Rodzice mogą choć na chwilę odetchnąć, a personel medyczny widzi uśmiechy i radość, które są bezcenne.

Serenada 1

Kolejne kąciki w planach
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek producent marki Serenada nie kończy działań na tym etapie. Już niebawem, w ramach kampanii Serenady „Podziel się SERdecznością”, ruszy kolejna edycja akcji „Serenada dla dzieci”. Uczestnicy wybiorą kolejne szpitale, które zdobędą Serenadowe kąciki zabaw, kontynuując tradycję tworzenia przyjaznych przestrzeni dla najmłodszych pacjentów w całej Polsce. Jak podkreślają organizatorzy, projekt nie tylko tworzy miejsca do zabawy, ale również integruje społeczność wokół szpitali i wzmacnia poczucie wspólnego celu.

Każdy uśmiech dziecka w naszym kąciku, każdy wyraz radości rodziców i personelu medycznego to największa nagroda za nasze działania. To piękne, że możemy wspólnie tworzyć coś, co naprawdę ma znaczenie

Aneta Mostowiec, Rzecznik prasowy Spółdzielczej Mleczarni Spomlek

Serenadowe kąciki zabaw to symbole radości – miejsca, w których dzieci mogą choć na chwilę zapomnieć o chorobie, a społeczność lokalna poczuć, że razem można wiele osiągnąć.

Wiadomości

Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH! Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH! 27-10-25 - Wawel rozwija markę CocoACH! wprowadzając do linii nowy pyszny... More detail
GERBER otwiera drzwi swojej kuchni w Rzeszowie w ramach kampanii „Ugotowane z troską” GERBER otwiera drzwi swojej kuchni w Rzeszowie w ramach kampanii „Ugotowane z troską” 23-10-25 - GERBER w nowej kampanii pod hasłem „Ugotowane z troską”... More detail
Dzień Kundelka – podaruj dom, zyskaj miłość Dzień Kundelka – podaruj dom, zyskaj miłość 23-10-25 - 25 października obchodzimy Dzień Kundelka – wyjątkowe święto... More detail
Kaufland wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty z oznakowaniem systemu kaucyjnego Kaufland wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty z oznakowaniem systemu kaucyjnego 22-10-25 - Kaufland rozpoczął sprzedaż pierwszych produktów oznaczonych... More detail
Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. 15-10-25 - Rodzinny spot TV i jogurty w najlepszym, apetycznym wydaniu More detail
LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem” LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem” 09-10-25 - Ruszyła ogólnopolska kampania LION łącząca influencerów,... More detail
Nestlé Polska z tytułem Pracodawcy Roku 2025 Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Nestlé Polska z tytułem Pracodawcy Roku 2025 Związku Przedsiębiorców i Pracodawców 08-10-25 - Wyróżnienie przyznano za konsekwentne budowanie stabilnego... More detail
Unilever pokazuje, jak trendy i kultura napędzają nowy marketing Unilever pokazuje, jak trendy i kultura napędzają nowy marketing 02-10-25 - Unilever przenosi marketing marek Home Care na wyższy pozio More detail
Start nowej kampanii z Mili0nerką Start nowej kampanii z Mili0nerką 02-10-25 - Feliciana – pizza, która tworzy włoski klimat! More detail
LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie! LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie! 25-09-25 - Nowa kampania marketingowa promuje rosnącą kategorię, jaką... More detail
Mars stawia na odnawialne źródła energii w swoich fabrykach słodyczy w Europie Mars stawia na odnawialne źródła energii w swoich fabrykach słodyczy w Europie 24-09-25 - 23 września w Brukseli, Mars oficjalnie ogłosił, że wszystkie... More detail
Spraw, by chwila była Bueno Spraw, by chwila była Bueno 22-09-25 - 15 września wystartowała loteria KINDER Bueno More detail
Suempol z nową strategią i identyfikacją wizualną. Suempol z nową strategią i identyfikacją wizualną. 22-09-25 - Kampania "Odkryj ryby na nowo" startuje na polskim rynk More detail
Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce 19-09-25 - Ogólnopolska akcji „Serenada dla dzieci” dobiegła koń More detail
Siemowit i Radzimir z Srebrną Perłą Rynku FMCG 2025 Siemowit i Radzimir z Srebrną Perłą Rynku FMCG 2025 19-09-25 - Nagrodzona linia serów żółtych SERDECZNY More detail
Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły 17-09-25 - Marka Orbit® przygotowała specjalną akcję dla nastolatk More detail
„Podziel się SERdecznością” „Podziel się SERdecznością” 16-09-25 - Nowa kampania marki Serenada More detail
Nawet 4,3 miliona czekoladowych produktów dziennie Nawet 4,3 miliona czekoladowych produktów dziennie 15-09-25 - Fabryka Mars w Janaszówku świętuje 30 lat działalności More detail
90 lat kultowej przerwy 90 lat kultowej przerwy 11-09-25 - Marka KITKAT świętuje okrągły jubileusz More detail
HALO HALO SERTOP w RADIU! HALO HALO SERTOP w RADIU! 09-09-25 - Sertop rozpoczyna cykl audycji radiowych! More detail
Belgijska firma Van Biesen & Pieters dołącza do rodziny Suempol Belgijska firma Van Biesen & Pieters dołącza do rodziny Suempol 05-09-25 - Rok 2025 przyniósł kolejny ambitny krok w rozwoju firmy Su More detail
28 sierpnia – Dzień Polskiej Żywności 28 sierpnia – Dzień Polskiej Żywności 27-08-25 - Dzień kuchni polskiej przypomina nam, że kulinarne dziedzictwo... More detail
Startuje loteria Kinder Chocolate Dziecięce Talenty 2025 Startuje loteria Kinder Chocolate Dziecięce Talenty 2025 26-08-25 - Akcja inspiruje rodziców i dzieci do wspólnego odkrywania pasji... More detail
KINDER Kinderini KINDER Kinderini 25-08-25 - Poznaj nowość od KINDER More detail
Nowość w ofercie Piątnicy – pyszne jogurty z owocami! Nowość w ofercie Piątnicy – pyszne jogurty z owocami! 25-08-25 - Piątnica wprowadza na rynek długo wyczekiwaną nowość More detail
Nowa linia produktów SERTOP Nowa linia produktów SERTOP 20-08-25 - Sery topione w kubkach to odpowiedź na potrzeby współczesnych... More detail
Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny 12-08-25 - W najnowszym spocie główną rolę gra José Mourinho More detail