Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły


Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego, marka Orbit® przygotowała specjalną akcję dla nastolatków, którzy powracają po wakacjach do szkoły. Marka uruchamia mobilne Strefy Chillu w czterech polskich miastach, oferując przestrzeń do odprężenia po lekcjach. Działania w przestrzeni miejskiej są dodatkowo wspierane przez infuencerów oraz aktywności na TikToku i Instagramie.

orbit1

Powrót do szkoły z gumą Orbit
Marka Orbit®, należąca do portfolio Mars, w ramach nowego pozycjonowania przypomina, jak ważne są chwile dla siebie i poczucie, że jest się tu i teraz. Zakończenie wakacji oraz powrót do szkoły to dla młodych ludzi okazja do spotkania się z przyjaciółmi, ale ten czas może wiązać się też z mikrostresami.
– Po całym dniu w szkole umysł i ciało potrzebują resetu. Krótki spacer, odpoczynek w ciszy czy chwila z ulubioną muzyką pomagają złagodzić mikrostresy. Warto także sięgnąć po gumę do żucia jako element codziennej rutyny. Takie rytuały wzmacniają koncentrację, ułatwiają naukę i chronią przed zmęczeniem. To drobne nawyki, które w dłuższej perspektywie dają wielką siłę – podkreśla Magdalena Chorzewska, psycholożka.

orbit2

Strefy Chillu
Aby pomóc nastolatkom w łagodnym wejściu w szkolny rytm, marka Orbit® zaprasza do mobilnych Stref Chillu w największych polskich miastach. W czterech centrach handlowych zorganizowano specjalne strefy, w których można na fotelu do masażu przy relaksującej muzyce oraz w towarzystwie orzeźwiających smaków Orbit® odciąć się od szkolnych mikrostresów.
– Wrzesień dla uczniów to taki nowy rok, dlatego warto w tym czasie na nowo zdefiniować chwilę odpoczynku. Orbit® chce towarzyszyć młodym konsumentom w chwilach dla siebie i małych przerwach, stąd pomysł by stworzyć dla nich przyjemną przestrzeń relaksu – mówi Laura Lipska, Senior Brand Manager marki Orbit® w Mars.
Mobilne Strefy Chillu są dostępne przez cały wrzesień: we wrocławskim centrum handlowym Magnolia Park (1.09-7.09), w warszawskich Złotych Tarasach (8.09-14.09), w centrum handlowym Posnania (15.09-21.09) oraz w Forum Gdańsk (22.09-28.09). Strefy są bezpłatne i dostępne w godzinach otwarcia centrów handlowych.

Dodatkowe działania marki
W ramach wrześniowej aktywacji marka przygotowała również angażujące działania w SoMe. Od 8 września na TikToku dostępny jest filtr–gra, w której poprzez ruch głową można zbierać szkolne przedmioty, zdobywać punkty i tym samym przenieść się na Orbitę Chillu.
Kampanię wzmocniono również działaniami z młodzieżowymi influencerami na TikToku i Instagramie: Wiktorią Kuczyńską (@wixa.kuczynska), Miłoszem Skierskim (@miloszskierski), Katarzyną Borkowską (@miniborka), Alicją Tracz (@ala_tracz), Alessią Brenti (@aqualessia), Amelią Kwiatkowską (@ami_opowiada), Zuzą Baranowską (@growwithzuza), Aliną Gimbiej (@knopkaa.a), Amelią Kusztala (@ameliakusztala), Blanką Chmielewską (@blanka_chm), Borysem Ryskala (@borysryskala), Marcelem Gawrońskim (@gawronek007), Elizą Macudzińską (@macudzinska_b), Hanią Kordaszewską (@hashtaghania), Sarą Żyracką (@zaczarowanyswiatsary), Michaśką Długi (@kanalmisiaija).
Aktywacja potrwa do końca września. Za przygotowanie Stref Chillu odpowiada agencja Brandcomm, za działania na TikToku oraz z influencerami – agencja EssenceMediacom (WPP Media), za przygotowanie filtru AR na TikToku – studio kreatywne Lens That, za komunikację PR – agencja Garden of Words Group.

orbit3

Wiadomości

Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH! Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH! 27-10-25 - Wawel rozwija markę CocoACH! wprowadzając do linii nowy pyszny... More detail
GERBER otwiera drzwi swojej kuchni w Rzeszowie w ramach kampanii „Ugotowane z troską” GERBER otwiera drzwi swojej kuchni w Rzeszowie w ramach kampanii „Ugotowane z troską” 23-10-25 - GERBER w nowej kampanii pod hasłem „Ugotowane z troską”... More detail
Dzień Kundelka – podaruj dom, zyskaj miłość Dzień Kundelka – podaruj dom, zyskaj miłość 23-10-25 - 25 października obchodzimy Dzień Kundelka – wyjątkowe święto... More detail
Kaufland wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty z oznakowaniem systemu kaucyjnego Kaufland wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty z oznakowaniem systemu kaucyjnego 22-10-25 - Kaufland rozpoczął sprzedaż pierwszych produktów oznaczonych... More detail
Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. 15-10-25 - Rodzinny spot TV i jogurty w najlepszym, apetycznym wydaniu More detail
LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem” LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem” 09-10-25 - Ruszyła ogólnopolska kampania LION łącząca influencerów,... More detail
Nestlé Polska z tytułem Pracodawcy Roku 2025 Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Nestlé Polska z tytułem Pracodawcy Roku 2025 Związku Przedsiębiorców i Pracodawców 08-10-25 - Wyróżnienie przyznano za konsekwentne budowanie stabilnego... More detail
Unilever pokazuje, jak trendy i kultura napędzają nowy marketing Unilever pokazuje, jak trendy i kultura napędzają nowy marketing 02-10-25 - Unilever przenosi marketing marek Home Care na wyższy pozio More detail
Start nowej kampanii z Mili0nerką Start nowej kampanii z Mili0nerką 02-10-25 - Feliciana – pizza, która tworzy włoski klimat! More detail
LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie! LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie! 25-09-25 - Nowa kampania marketingowa promuje rosnącą kategorię, jaką... More detail
Mars stawia na odnawialne źródła energii w swoich fabrykach słodyczy w Europie Mars stawia na odnawialne źródła energii w swoich fabrykach słodyczy w Europie 24-09-25 - 23 września w Brukseli, Mars oficjalnie ogłosił, że wszystkie... More detail
Spraw, by chwila była Bueno Spraw, by chwila była Bueno 22-09-25 - 15 września wystartowała loteria KINDER Bueno More detail
Suempol z nową strategią i identyfikacją wizualną. Suempol z nową strategią i identyfikacją wizualną. 22-09-25 - Kampania "Odkryj ryby na nowo" startuje na polskim rynk More detail
Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce 19-09-25 - Ogólnopolska akcji „Serenada dla dzieci” dobiegła koń More detail
Siemowit i Radzimir z Srebrną Perłą Rynku FMCG 2025 Siemowit i Radzimir z Srebrną Perłą Rynku FMCG 2025 19-09-25 - Nagrodzona linia serów żółtych SERDECZNY More detail
Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły 17-09-25 - Marka Orbit® przygotowała specjalną akcję dla nastolatk More detail
„Podziel się SERdecznością” „Podziel się SERdecznością” 16-09-25 - Nowa kampania marki Serenada More detail
Nawet 4,3 miliona czekoladowych produktów dziennie Nawet 4,3 miliona czekoladowych produktów dziennie 15-09-25 - Fabryka Mars w Janaszówku świętuje 30 lat działalności More detail
90 lat kultowej przerwy 90 lat kultowej przerwy 11-09-25 - Marka KITKAT świętuje okrągły jubileusz More detail
HALO HALO SERTOP w RADIU! HALO HALO SERTOP w RADIU! 09-09-25 - Sertop rozpoczyna cykl audycji radiowych! More detail
Belgijska firma Van Biesen & Pieters dołącza do rodziny Suempol Belgijska firma Van Biesen & Pieters dołącza do rodziny Suempol 05-09-25 - Rok 2025 przyniósł kolejny ambitny krok w rozwoju firmy Su More detail
28 sierpnia – Dzień Polskiej Żywności 28 sierpnia – Dzień Polskiej Żywności 27-08-25 - Dzień kuchni polskiej przypomina nam, że kulinarne dziedzictwo... More detail
Startuje loteria Kinder Chocolate Dziecięce Talenty 2025 Startuje loteria Kinder Chocolate Dziecięce Talenty 2025 26-08-25 - Akcja inspiruje rodziców i dzieci do wspólnego odkrywania pasji... More detail
KINDER Kinderini KINDER Kinderini 25-08-25 - Poznaj nowość od KINDER More detail
Nowość w ofercie Piątnicy – pyszne jogurty z owocami! Nowość w ofercie Piątnicy – pyszne jogurty z owocami! 25-08-25 - Piątnica wprowadza na rynek długo wyczekiwaną nowość More detail
Nowa linia produktów SERTOP Nowa linia produktów SERTOP 20-08-25 - Sery topione w kubkach to odpowiedź na potrzeby współczesnych... More detail
Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny 12-08-25 - W najnowszym spocie główną rolę gra José Mourinho More detail