LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie!

We wrześniu 2025 r. ruszyła nowa kampania marketingowa promująca Podpłomyki marki KUPIEC, czyli lidera tej prężnie rozwijającej się w Polsce kategorii.  Za strategię dla tej kampanii oraz za jej egzekucję w obszarze kreacji, digital marketingu i influencer marketingu ponownie odpowiada agencja LoveBrands Group.  Nowe hasło „Na chill, na smak…naturalnie!” promuje 2 nowe linie Podpłomyków: na słodko i na wytrawnie, a w ramach tych linii 5 nowych smaków: Truskawka & Śmietanka, Mango, Zielona Cebulka, Pizza oraz Chilli & Lime.

Podpłomyki z nowych dwóch linii od marki KUPIEC to pod wieloma względami przekąska idealna: oferując chrupkość i wyraziste smaki, które tak lubią konsumenci, ma jednocześnie bardzo dobry skład: bez oleju palmowego i konserwantów a za to z błonnikiem i niższą, niż w wielu innych chrupkich przekąskach zawartością kalorii.
Zadaniem agencji LoveBrands Group było stworzenie strategii komunikacji, która wypromuje nowe smaki i pokaże, że Podpłomyki Kupiec to naturalna alternatywa dla chipsów czy paluszków, a samo chrupanie – zgodnie z badaniami – działa jak naturalny sposób na redukcję stresu. Na tej idei, pod hasłem „Na chill, na smak…naturalnie!”, zbudowano całą kampanię, łącząc influencer marketing z działaniami digital.
 

kupiec 1

Nowe Podpłomyki Kupiec
 
Do 100 nano- i mikroinfluencerów trafiły kreatywne paczki z produktami, koszulkami z hasłem „Wytrawny słodziak, naturalnie!” i brelokami w kształcie podpłomyka. Relacje twórców na Instagramie i TikToku pokazały, że sięgnięcie po Podpłomyka w stresującej sytuacji naprawdę potrafi rozluźnić.
W digitalu LoveBrands Group postawiła na interaktywność – slidery („Słodko czy wytrawnie?”), quiz „Który smak opisuje Cię najlepiej?” i natywne formaty reklamowe, które angażowały użytkowników i kierowały ich prosto do sklepu online. Kampanię uzupełnia 15-sekundowy spot wideo wyprodukowany przez markę Kupiec.
 
– Chcieliśmy wyjść poza standardową komunikację produktową i pokazać, że chrupanie może być stylem bycia – lekkim, naturalnym i zabawnym. Dlatego postawiliśmy na kreatywne formaty i storytelling, które budują emocjonalną więź z konsumentami. Efekt? Kupiec zyskał świeży wizerunek, a jego przekąski stały się bohaterem codziennych, małych przyjemności 

tłumaczy Ewelina Pawłowska, Client Service Director w LoveBrands Group.

Kampania „Na chill, na smak…naturalnie!” to kolejny przykład, jak LoveBrands Group łączy strategię z kreatywnością, tworząc angażujące doświadczenia konsumenckie i wspierając marki w budowaniu przewagi rynkowej. Innowacyjne działania marketingowe i ulepszona formuła stawiają markę Kupiec w roli lidera, który słucha swoich konsumentów i odpowiada na ich zmieniające się potrzeby.

O LoveBrands Group
Działająca od 2014 roku agencja komunikacji marketingowej LoveBrands Group działa w modelu 3600 tworząc kompleksowe kampanie od konceptu kreatywnego po implementacje w różnych kanałach on i off-line i produkcje oraz poprzez narzędzia reklamowe, PR, digital, social media, influencer marketing i eventy. Agencja obsługuje zarówno klientów korporacyjnych, jak i marki produktowe. Doskonale odnajduje się także w projektach z ograniczeniami komunikacyjnymi np. z obszaru healthcare. W ramach autorskiej koncepcji The Brand New Story, LoveBrands Group skupia się na budowaniu wielopłaszczyznowej historii marki, by dopasować ją nie tylko do zmiennej rzeczywistości, ale również do oczekiwań i potrzeb konsumentów.

Wiadomości

Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH! Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH! 27-10-25 - Wawel rozwija markę CocoACH! wprowadzając do linii nowy pyszny... More detail
GERBER otwiera drzwi swojej kuchni w Rzeszowie w ramach kampanii „Ugotowane z troską” GERBER otwiera drzwi swojej kuchni w Rzeszowie w ramach kampanii „Ugotowane z troską” 23-10-25 - GERBER w nowej kampanii pod hasłem „Ugotowane z troską”... More detail
Dzień Kundelka – podaruj dom, zyskaj miłość Dzień Kundelka – podaruj dom, zyskaj miłość 23-10-25 - 25 października obchodzimy Dzień Kundelka – wyjątkowe święto... More detail
Kaufland wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty z oznakowaniem systemu kaucyjnego Kaufland wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty z oznakowaniem systemu kaucyjnego 22-10-25 - Kaufland rozpoczął sprzedaż pierwszych produktów oznaczonych... More detail
Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. 15-10-25 - Rodzinny spot TV i jogurty w najlepszym, apetycznym wydaniu More detail
LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem” LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem” 09-10-25 - Ruszyła ogólnopolska kampania LION łącząca influencerów,... More detail
Nestlé Polska z tytułem Pracodawcy Roku 2025 Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Nestlé Polska z tytułem Pracodawcy Roku 2025 Związku Przedsiębiorców i Pracodawców 08-10-25 - Wyróżnienie przyznano za konsekwentne budowanie stabilnego... More detail
Unilever pokazuje, jak trendy i kultura napędzają nowy marketing Unilever pokazuje, jak trendy i kultura napędzają nowy marketing 02-10-25 - Unilever przenosi marketing marek Home Care na wyższy pozio More detail
Start nowej kampanii z Mili0nerką Start nowej kampanii z Mili0nerką 02-10-25 - Feliciana – pizza, która tworzy włoski klimat! More detail
LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie! LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie! 25-09-25 - Nowa kampania marketingowa promuje rosnącą kategorię, jaką... More detail
Mars stawia na odnawialne źródła energii w swoich fabrykach słodyczy w Europie Mars stawia na odnawialne źródła energii w swoich fabrykach słodyczy w Europie 24-09-25 - 23 września w Brukseli, Mars oficjalnie ogłosił, że wszystkie... More detail
Spraw, by chwila była Bueno Spraw, by chwila była Bueno 22-09-25 - 15 września wystartowała loteria KINDER Bueno More detail
Suempol z nową strategią i identyfikacją wizualną. Suempol z nową strategią i identyfikacją wizualną. 22-09-25 - Kampania "Odkryj ryby na nowo" startuje na polskim rynk More detail
Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce 19-09-25 - Ogólnopolska akcji „Serenada dla dzieci” dobiegła koń More detail
Siemowit i Radzimir z Srebrną Perłą Rynku FMCG 2025 Siemowit i Radzimir z Srebrną Perłą Rynku FMCG 2025 19-09-25 - Nagrodzona linia serów żółtych SERDECZNY More detail
Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły 17-09-25 - Marka Orbit® przygotowała specjalną akcję dla nastolatk More detail
„Podziel się SERdecznością” „Podziel się SERdecznością” 16-09-25 - Nowa kampania marki Serenada More detail
Nawet 4,3 miliona czekoladowych produktów dziennie Nawet 4,3 miliona czekoladowych produktów dziennie 15-09-25 - Fabryka Mars w Janaszówku świętuje 30 lat działalności More detail
90 lat kultowej przerwy 90 lat kultowej przerwy 11-09-25 - Marka KITKAT świętuje okrągły jubileusz More detail
HALO HALO SERTOP w RADIU! HALO HALO SERTOP w RADIU! 09-09-25 - Sertop rozpoczyna cykl audycji radiowych! More detail
Belgijska firma Van Biesen & Pieters dołącza do rodziny Suempol Belgijska firma Van Biesen & Pieters dołącza do rodziny Suempol 05-09-25 - Rok 2025 przyniósł kolejny ambitny krok w rozwoju firmy Su More detail
28 sierpnia – Dzień Polskiej Żywności 28 sierpnia – Dzień Polskiej Żywności 27-08-25 - Dzień kuchni polskiej przypomina nam, że kulinarne dziedzictwo... More detail
Startuje loteria Kinder Chocolate Dziecięce Talenty 2025 Startuje loteria Kinder Chocolate Dziecięce Talenty 2025 26-08-25 - Akcja inspiruje rodziców i dzieci do wspólnego odkrywania pasji... More detail
KINDER Kinderini KINDER Kinderini 25-08-25 - Poznaj nowość od KINDER More detail
Nowość w ofercie Piątnicy – pyszne jogurty z owocami! Nowość w ofercie Piątnicy – pyszne jogurty z owocami! 25-08-25 - Piątnica wprowadza na rynek długo wyczekiwaną nowość More detail
Nowa linia produktów SERTOP Nowa linia produktów SERTOP 20-08-25 - Sery topione w kubkach to odpowiedź na potrzeby współczesnych... More detail
Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny 12-08-25 - W najnowszym spocie główną rolę gra José Mourinho More detail