Start nowej kampanii z Mili0nerką


Marka Feliciana rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Pizza, która tworzy włoski klimat!”. Twarzą kampanii została jedna z najpopularniejszych polskich influencerek – @Mili0nerka.
Znana z błyskotliwego humoru i charakterystycznych internetowych kreacji (ponad 2,2 mln obserwujących na TikToku, 952 tys. subskrybentów na YouTube oraz 793 tys. obserwujących na Instagramie), Mili0nerka wciela się w swoje kultowe postacie – mamę Irenę, Dżanetę i Deborę. Udział Mili0nerki wnosi do komunikacji marki lekkość, autentyczność i poczucie humoru, które świetnie współgrają z ideą pizzy Feliciana: celebrowania wspólnych chwil w radosnej, włoskiej atmosferze.
Pizza Feliciana – smak, który łączy
Feliciana to synonim wysokiej jakości składników i włoskiej inspiracji. To pizza, która nie tylko doskonale smakuje, ale też tworzy atmosferę – idealna na spotkanie z przyjaciółmi, rodzinny wieczór czy chwilę relaksu.

Nowość: Feliciana XL
Kampania prezentuje również premierową pizzę Feliciana XL – nowy format, który pozwala jeszcze lepiej dzielić się smakiem w gronie bliskich. To propozycja dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się włoskim klimatem w większym gronie.

Feliciana Salame Chrorizo INT OIO rgb 002

Nowy spot reklamowy – premiera 1 października
Reklama telewizyjna z udziałem Mili0nerki będzie emitowana od 1 października do końca listopada w największych stacjach TV (TVN, Polsat, TVP) oraz na kanałach tematycznych. Kampania obejmuje również intensywną obecność w digitalu – na YouTube, w serwisach VOD (Player, Polsat Go), kampanię displayową oraz w mediach społecznościowych.
Na kanałach Mili0nerki w social mediach będzie można zobaczyć miniserial, nawiązujący do reklamy telewizyjnej.
Kampania z Mili0nerką łączy włoski luz i smak z polskim poczuciem humoru, trafiając do szerokiego grona odbiorców – od młodszych fanów social mediów po dorosłych miłośników pizzy.

Spot reklamowy zobaczyć można tutaj na YouTube.

Informacje o firmie Dr. Oetker
Dr. Oetker Polska to rodzinna firma z wieloletnią tradycją na polskim rynku, specjalizująca się w produkcji ciast w proszku, deserów instant, dodatków do pieczenia, słodkich dekoracji, środków żelujących i pizzy mrożonej. Pierwsza fabryka w Polsce została otwarta już w 1921 r., w Gdańsku-Oliwie. Obecnie w ofercie znajduje się ponad 200 artykułów, produkowanych w trzech zakładach: w Gdańsku, Łebczu i Płocku. Firma zatrudnia w Polsce prawie 1000 osób i eksportuje produkty do 50 krajów.
Dodatkowo Dr. Oetker jest partnerem platformy Wszystkiego Słodkiego – źródła sprawdzonych przepisów i inspiracji kulinarnych: www.wszystkiegoslodkiego.pl

Jako Partner Honorowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, Dr. Oetker Polska od 2009 roku wspiera finansowo program „Wspieramy Rodziny SOS”, którego celem jest wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży.

Dodatkowych informacji udziela:
Anna Romejko
Public Relations Manager
Dr. Oetker Polska
Tel kom.: +48 58 511 91 08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wiadomości

Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH! Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH! 27-10-25 - Wawel rozwija markę CocoACH! wprowadzając do linii nowy pyszny... More detail
GERBER otwiera drzwi swojej kuchni w Rzeszowie w ramach kampanii „Ugotowane z troską” GERBER otwiera drzwi swojej kuchni w Rzeszowie w ramach kampanii „Ugotowane z troską” 23-10-25 - GERBER w nowej kampanii pod hasłem „Ugotowane z troską”... More detail
Dzień Kundelka – podaruj dom, zyskaj miłość Dzień Kundelka – podaruj dom, zyskaj miłość 23-10-25 - 25 października obchodzimy Dzień Kundelka – wyjątkowe święto... More detail
Kaufland wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty z oznakowaniem systemu kaucyjnego Kaufland wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty z oznakowaniem systemu kaucyjnego 22-10-25 - Kaufland rozpoczął sprzedaż pierwszych produktów oznaczonych... More detail
Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. 15-10-25 - Rodzinny spot TV i jogurty w najlepszym, apetycznym wydaniu More detail
LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem” LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem” 09-10-25 - Ruszyła ogólnopolska kampania LION łącząca influencerów,... More detail
Nestlé Polska z tytułem Pracodawcy Roku 2025 Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Nestlé Polska z tytułem Pracodawcy Roku 2025 Związku Przedsiębiorców i Pracodawców 08-10-25 - Wyróżnienie przyznano za konsekwentne budowanie stabilnego... More detail
Unilever pokazuje, jak trendy i kultura napędzają nowy marketing Unilever pokazuje, jak trendy i kultura napędzają nowy marketing 02-10-25 - Unilever przenosi marketing marek Home Care na wyższy pozio More detail
Start nowej kampanii z Mili0nerką Start nowej kampanii z Mili0nerką 02-10-25 - Feliciana – pizza, która tworzy włoski klimat! More detail
LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie! LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie! 25-09-25 - Nowa kampania marketingowa promuje rosnącą kategorię, jaką... More detail
Mars stawia na odnawialne źródła energii w swoich fabrykach słodyczy w Europie Mars stawia na odnawialne źródła energii w swoich fabrykach słodyczy w Europie 24-09-25 - 23 września w Brukseli, Mars oficjalnie ogłosił, że wszystkie... More detail
Spraw, by chwila była Bueno Spraw, by chwila była Bueno 22-09-25 - 15 września wystartowała loteria KINDER Bueno More detail
Suempol z nową strategią i identyfikacją wizualną. Suempol z nową strategią i identyfikacją wizualną. 22-09-25 - Kampania "Odkryj ryby na nowo" startuje na polskim rynk More detail
Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce Ponad 40 Serenadowych kącików zabaw w szpitalach w Polsce 19-09-25 - Ogólnopolska akcji „Serenada dla dzieci” dobiegła koń More detail
Siemowit i Radzimir z Srebrną Perłą Rynku FMCG 2025 Siemowit i Radzimir z Srebrną Perłą Rynku FMCG 2025 19-09-25 - Nagrodzona linia serów żółtych SERDECZNY More detail
Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły Marka Orbit® towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły 17-09-25 - Marka Orbit® przygotowała specjalną akcję dla nastolatk More detail
„Podziel się SERdecznością” „Podziel się SERdecznością” 16-09-25 - Nowa kampania marki Serenada More detail
Nawet 4,3 miliona czekoladowych produktów dziennie Nawet 4,3 miliona czekoladowych produktów dziennie 15-09-25 - Fabryka Mars w Janaszówku świętuje 30 lat działalności More detail
90 lat kultowej przerwy 90 lat kultowej przerwy 11-09-25 - Marka KITKAT świętuje okrągły jubileusz More detail
HALO HALO SERTOP w RADIU! HALO HALO SERTOP w RADIU! 09-09-25 - Sertop rozpoczyna cykl audycji radiowych! More detail
Belgijska firma Van Biesen & Pieters dołącza do rodziny Suempol Belgijska firma Van Biesen & Pieters dołącza do rodziny Suempol 05-09-25 - Rok 2025 przyniósł kolejny ambitny krok w rozwoju firmy Su More detail
28 sierpnia – Dzień Polskiej Żywności 28 sierpnia – Dzień Polskiej Żywności 27-08-25 - Dzień kuchni polskiej przypomina nam, że kulinarne dziedzictwo... More detail
Startuje loteria Kinder Chocolate Dziecięce Talenty 2025 Startuje loteria Kinder Chocolate Dziecięce Talenty 2025 26-08-25 - Akcja inspiruje rodziców i dzieci do wspólnego odkrywania pasji... More detail
KINDER Kinderini KINDER Kinderini 25-08-25 - Poznaj nowość od KINDER More detail
Nowość w ofercie Piątnicy – pyszne jogurty z owocami! Nowość w ofercie Piątnicy – pyszne jogurty z owocami! 25-08-25 - Piątnica wprowadza na rynek długo wyczekiwaną nowość More detail
Nowa linia produktów SERTOP Nowa linia produktów SERTOP 20-08-25 - Sery topione w kubkach to odpowiedź na potrzeby współczesnych... More detail
Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny 12-08-25 - W najnowszym spocie główną rolę gra José Mourinho More detail