Marka Feliciana rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Pizza, która tworzy włoski klimat!”. Twarzą kampanii została jedna z najpopularniejszych polskich influencerek – @Mili0nerka.
Znana z błyskotliwego humoru i charakterystycznych internetowych kreacji (ponad 2,2 mln obserwujących na TikToku, 952 tys. subskrybentów na YouTube oraz 793 tys. obserwujących na Instagramie), Mili0nerka wciela się w swoje kultowe postacie – mamę Irenę, Dżanetę i Deborę. Udział Mili0nerki wnosi do komunikacji marki lekkość, autentyczność i poczucie humoru, które świetnie współgrają z ideą pizzy Feliciana: celebrowania wspólnych chwil w radosnej, włoskiej atmosferze.
Pizza Feliciana – smak, który łączy
Feliciana to synonim wysokiej jakości składników i włoskiej inspiracji. To pizza, która nie tylko doskonale smakuje, ale też tworzy atmosferę – idealna na spotkanie z przyjaciółmi, rodzinny wieczór czy chwilę relaksu.
Nowość: Feliciana XL
Kampania prezentuje również premierową pizzę Feliciana XL – nowy format, który pozwala jeszcze lepiej dzielić się smakiem w gronie bliskich. To propozycja dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się włoskim klimatem w większym gronie.

Nowy spot reklamowy – premiera 1 października
Reklama telewizyjna z udziałem Mili0nerki będzie emitowana od 1 października do końca listopada w największych stacjach TV (TVN, Polsat, TVP) oraz na kanałach tematycznych. Kampania obejmuje również intensywną obecność w digitalu – na YouTube, w serwisach VOD (Player, Polsat Go), kampanię displayową oraz w mediach społecznościowych.
Na kanałach Mili0nerki w social mediach będzie można zobaczyć miniserial, nawiązujący do reklamy telewizyjnej.
Kampania z Mili0nerką łączy włoski luz i smak z polskim poczuciem humoru, trafiając do szerokiego grona odbiorców – od młodszych fanów social mediów po dorosłych miłośników pizzy.
Spot reklamowy zobaczyć można tutaj na YouTube.
Informacje o firmie Dr. Oetker
Dr. Oetker Polska to rodzinna firma z wieloletnią tradycją na polskim rynku, specjalizująca się w produkcji ciast w proszku, deserów instant, dodatków do pieczenia, słodkich dekoracji, środków żelujących i pizzy mrożonej. Pierwsza fabryka w Polsce została otwarta już w 1921 r., w Gdańsku-Oliwie. Obecnie w ofercie znajduje się ponad 200 artykułów, produkowanych w trzech zakładach: w Gdańsku, Łebczu i Płocku. Firma zatrudnia w Polsce prawie 1000 osób i eksportuje produkty do 50 krajów.
Dodatkowo Dr. Oetker jest partnerem platformy Wszystkiego Słodkiego – źródła sprawdzonych przepisów i inspiracji kulinarnych: www.wszystkiegoslodkiego.pl
Jako Partner Honorowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, Dr. Oetker Polska od 2009 roku wspiera finansowo program „Wspieramy Rodziny SOS”, którego celem jest wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży.
Dodatkowych informacji udziela:
Anna Romejko
Public Relations Manager
Dr. Oetker Polska
Tel kom.: +48 58 511 91 08
e-mail: