Kolejne przejęcie przez Green Factory – firma kupiła węgierską fabrykę

Spółka Green Factory konsekwentnie realizuje plan umacniania swojej pozycji w Europie Środkowo-Wschodniej.

Kazimiernikejszyn to wydarzenie bez spinki.

Kazimiernikejszyn, 14–18 lipca 2021

Unikalny miks energetycznych koncertów, magii Kazimierza Dolnego i autorskich przygód.

To festiwal gdzie cały dzień 'cos się dzieje - od drzemek na dzikiej plaży nad Wisłą i chillu między urokliwymi kamienicami, przez imprezy w środku dnia czy walki na poduszki przeplatane tańcem, po biegi w lesistych kanionach Kazimierza.

„Chmelowe Mistrzostwa” na kanale You Tube

Marka Žatecký wystartowała z nowym programem „Chmelowe Mistrzostwa” na kanale YouTube

Nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol

Dipy śmietanowe typu crème fraiche od SM Mlekpol

Dwa Hity Handlu 2021 w ofercie SM Mlekpol

Już po raz 20. detaliści wskazali najlepiej sprzedające się produkty.

O piłce nożnej „w dobrym składzie”

Marka Okocim z nową kampanią

Carlsberg Polska ogłosił zwycięzców 8. edycji Programu Grantowego InicJaTyWy

W okolicy Browarów Carlsberg Polska, powstaną nowe projekty z zakresu eko-energii…

Reklama-teledysk z Garage Kamikaze w roli głównej

Marka Garage chce być blisko pełnoletnich młodych ludzi, inspirować ich i wyznaczać trendy

Zaspokój głód sportowych emocji razem z Pizzą Guseppe!

Rusza konkurs „Guseppe, idealne podanie!” przygotowany przez firmę Dr. Oetker Polska na czas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020

Tefal i Planet Heroes łączą siły.

Kampania #SkuteczniePosprzatane wraca w nowej odsłonie

Kocham życie – Trzeźwo myślę

Carlsberg Polska już po raz piąty startuje z ogólnopolskim programem społeczno-edukacyjnym „Trzeźwo myślę”

Žatecký 0,0% najlepszy w orzeźwieniu!

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký.

Wawel: Loteria Karmelkowa z komunikacją 360

Miłośnicy Karmelków z Wawelu mają powody do zadowolenia.

Fermentowana porcja zdrowia – Maślanka naturalna Mazurski Smak

Maślanka Mazurski Smak to fermentowany napój o tradycyjnym, naturalnym smaku i konsystencji.

Zadbaj o odpowiednią atmosferę z Netto

Zbliżające się lato zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu

Zakaz wprowadzania do obrotu niektórych produktów marki Gellwe

Skutkiem czynów nieuczciwej konkurencji FoodCare Sp. z o.o. względem Dr. Oetker Polska Sp. z o.o., Sąd Okręgowy w Katowicach…

Łaciaty Dzień Dziecka z Dilerek Minecraft

Z okazji Dnia Dziecka marka Łaciate Junior zaprasza dzieci i młodzież na niezwykłe gamingowe wydarzenie.

Rusza 6. sezon Milko Mazury MTB – start w Iławie

W najbliższy weekend (29-30 maja) odbędą się pierwsze zawody w ramach kolarskich zmagań Milko Mazury MTB.

Akcja „Milion Grześków do wygrania” wróciła do saloników Kolportera

Saloniki Kolportera ponownie są jednym z partnerów loterii „Milion Grześków do wygrania”.

Tropikalny smak i energetyczna reklama nowego Radlera 0,0% Mango z marakują

Marka Okocim rusza z kampanią reklamową Okocim Radler 0,0% Mango z marakują

ŁaciaTY i JA

Nowa odsłona kampanii Łaciatych serków śmietankowych zachęca do wspólnych chwil

Kampania Maślanki Mrągowskiej w myśl idei pysznie i zdrowo

Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej będzie zachęcać i inspirować konsumentów do wspólnego gotowania.

Polski producent chałwy i sezamków ze znaczącym wzrostem sprzedaży

Jeden z największych producentów chałwy i sezamków w Europie, spółka Unitop właśnie podała najnowsze dane dotyczące sprzedaży w Polsce.

„Dodaj do ulubionych” śmietankę Łaciatą i wygraj nagrody

W maju wystartowała nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej

W Netto każde dziecko znajdzie coś dla siebie

Dzień Dziecka – święto wyczekiwane z niecierpliwością przez najmłodszych zbliża się wielkimi krokami.

SM Mlekpol znów triumfuje w konkursie Złoty Paragon 2021

Konkurs „Złoty Paragon 2021 – Nagroda Kupców Polskich” został rozstrzygnięty.

#MocDobroci za #MocDobroci od Wawel

Z okazji Dnia Dobrych Uczynków, który świętujemy 19 maja, producent słodyczy – marka Wawel – przeprowadza wyjątkową akcję #MocDobroci.

Orzeźwiające kawy mrożone Costa Coffee!

Z Costa Coffee lato na pewno będzie wyjątkowe!

Nowość – aksamitny deser z maślanką od Mlekpolu

Wśród konsumentów stale rosnącą atrakcyjnością cieszą się produkty, w których tradycja idzie w parze z nowoczesnością.

Start Kampanii Lato 2021 w Costa Coffee

12 maja startuje nowa, Letnia Kampania Costa Coffee.

Jak młodzi ludzie w tym roku przygotowali się na wiosnę?

Zobacz zwycięzców konkursu!

REWOLUCJA NA RYNKU EKSPRESÓW DO KAWY DLA BIZNESU

Nowy ekspres do kawy od Nespresso Professional to innowacyjne rozwiązanie…

Oferta PRO Korzyści od Kärcher – zadbaj o czystość w swojej firmie!

Kwestia utrzymania czystości to w każdej firmie ważny priorytet.

Informacja marki Koral w sprawie lodów „Ekipa”

W związku z docierającymi do nas skargami konsumentów w sprawie sprzedaży przez niektóre sklepy detaliczne lodów EKIPA

Śmietanki Łaciate – „Dodaj do ulubionych”

W maju startuje nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol.

Lodowe królestwo smaków w Costa Coffee

Za oknami słońce grzeje coraz mocniej, a to może oznaczać tylko jedno – nadchodzi lato.

Akcja Winiar ponownie w salonikach Kolportera

W sieci saloników Kolportera rozpoczęła się akcja samplingowa „WINIARY Pasta z pomysłem na…”.

Nałęczowianka w butelkach w 50% z plastiku z recyklingu

Wszystkie niegazowane formaty Nałęczowianki są dostępne także w butelkach wyprodukowanych z udziałem przetworzonego plastiku.

Žatecký Černý 3,8% – lekkie ciemne piwo

Marka Žatecký wprowadza nowość - piwo Žatecký Černý 3,8%, który swój smak i ciemnobrązową barwę zawdzięcza użyciu 4rodzajów słodów

Mleczarnia oszczędza energię, odzyskuje wodę, modernizuje oczyszczalnie

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek dąży do bycia ekologiczną. Od lat udoskonala procesy, modernizuje oczyszczalnie, edukuje pracowników

Somersby Piña Colada w reklamie telewizyjnej

Nowy spot TV marki Somersby przedstawia tegoroczną nowość – Somersby Piña Colada.

Wiosenny powiew nowości w Costa Coffee

Wraz z nową, słoneczną porą roku, w kawiarniach Costa Coffee czeka na nas szereg przepysznych wiosennych smaków.

Loteria promocyjna HARIBO „Słuchaj z radością”

Od 1 maja do 30 czerwca 2021 trwa loteria marki HARIBO

Kasztelan znów się dzieli – nowym spotem i loterią podkapslową

Majówka i start sezonu grillowego coraz bliżej! Ruszyła właśnie ogólnopolska loteria marki Kasztelan.

Wawel z 10 dobrymi praktykami CSR w raporcie FOB

15 kwietnia 2021 odbyła się premiera 19 edycji Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2020.

Oni wygrali w salonikach Kolportera

W ubiegłym roku klienci saloników Kolportera wygrali łącznie ponad 115 milionów złotych.

Green Caffè Nero w partnerstwie z Glovo rusza z dostawami

Pandemia zmieniła naszą rzeczywistość – dostrzegając potrzeby i oczekiwania swoich klientów Green Caffè Nero

Dwa respiratory od Browaru Perła dla szpitali w regionie

Perła – Browary Lubelskie S.A. zakupiła i przekazała w formie darowizny do placówek służby zdrowia dwa respiratory szpitalne.

Roślinna rewolucja w Costa Coffee

Dieta wegetariańska i wegańska przekonuje do siebie coraz więcej osób.

Chrupanie na stres – przekąski które poprawią samopoczucie

Jak radzimy sobie ze stresem? Każdy z nas ma swoją receptę na walkę ze stresującymi sytuacjami.

Klasyczne smaki oraz intrygujące nowości – dwie strony menu Costa Coffee

Stale pojawiające się w menu nowości to tylko część przepysznych propozycji, jakie oferuje Costa Coffee.

Mikołaj Rey poprowadzi Pyszne Studio marki Bracia Koral

Marka Bracia Koral, startuje z kolejną odsłoną internetowego projektu "Pyszne studio" na kanale YouTube.

Wielkanocna tradycja z twistem. Zaskocz wszystkich wypiekami o smaku chałwy!

Tradycyjne słodkości, które każdego roku trafiają na nasze stoły, warto jednak wzbogacić nutką nowoczesności

100% cocoa i 100% smaku w nowej tabliczce z Wawelu

Do portfolio marki Wawel dołączył wyjątkowy produkt - Extra Gorzka 100% cocoa 80g

Nowe spoty marki Koral – radość na przekór pandemii

Koral, polski producent lodów, tradycyjnie jak co roku w Wielką Sobotę emituje nowe spoty na sezon wiosenno-letni

Nowy serek śmietankowy dołącza do łaciatej rodziny

Serek śmietankowy Barbecue z konopiami został stworzony dla poszukiwaczy ciekawych oraz zaskakujących połączeń smakowych.

Netto wydłuża godziny pracy sklepów

Dla bezpieczeństwa i wygody klientów Netto zdecydowało o wydłużeniu czasu pracy swoich sklepów w tygodniu przedświątecznym.

Garage Kamikaze – nowy kolega na imprezie

Marka Seth and Riley’s Garage wprowadza na rynek kolejny produkt.

Słodki niezbędnik na Wielkanoc od Dr. Oetkera

Na Wielkanoc Dr. Oetker Polska poleca słodkie nowości

Koral wprowadza pierwsze w Polsce lody stworzone z Youtuberami

Koral, polski producent lodów, w nowym sezonie przygotował prawdziwą niespodziankę dla swoich konsumentów.

Nowy Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce z eco rozwiązaniami

Na start sezonu Carlsberg Polska proponuje nowy bezalkoholowy wariant kultowego Carlsberg Pilsner.

Światowy Dzień Wody 2021

Najwyższy czas docenić wodę! Rozwój gospodarczy postępuje, liczba ludności na świecie wynosi już ok. 7,5 mld

Koral stawia na młodych

Koral, polski producent lodów, szykuje na ten sezon nowości

Wawel podsumował rok 2020

Nowe produkty, zmniejszenie zużycia wody i plastiku oraz duże wsparcie dla potrzebujących w okresie pandemii

Silniejszy wymiar regionalny europejskiego obszaru edukacji

Kryzys związany z pandemią COVID-19 uwypuklił znaczenie odpornych systemów edukacji

Żywiec Zdrój Naturals

Wraz z nadejściem wiosny, oferta Żywiec Zdrój powiększa się o nowy, orzeźwiający produkt.

Kiełbasa głogowska

Nowością w linii POLSKIE RARYTASY firmy Dobrowolscy jest kiełbasa głogowska.

To śniadanie jest hitem - czym jest smoothie bowl?

Znudziły Ci się już kanapki na śniadanie? Kulinarny hit, czyli śniadaniowe smoothie bowl

Ser żółty Mazdamer – nowy produkt w portfolio marki Mazurski Smak

Tej wiosny do rodziny Mazurski Smak dołączą kolejne produkty

Transakcja zamknięta: Netto przejęło Tesco

Netto zawarło porozumienie z Tesco o zakupie polskiej części biznesu w czerwcu 2020 r.

Costa Coffee z urodzinowym, promocyjnym zestawem

W związku z obchodami 50. urodzin Costa Coffee, marka przygotowała dla swoich gości wyjątkowe oferty promocyjne.

Tryb Domówki – nowa odsłona kampanii marki Wyborowa

Kolejną odsłoną kampanii Włącz Tryb Spotkań jest wyjątkowa gra planszowa

Wielkanocna pascha migdałowa – świąteczny przepis od SM Mlekpol

Wielu z nas nie wyobraża sobie Świąt bez własnoręcznie przygotowywanych domowych wypieków.

Costa Coffee świętuje 50. urodziny!

Costa Coffee obchodzi w tym roku swoje 50. urodziny. Z tej okazji pojawi się szereg niespodzianek dla gości

Piña Colada – egzotyczny smak nowości od Sormersby

Na tegoroczny sezon marka Somersby proponuje nowy alkoholowy wariant o egzotyczny smaku - Somersby Piña Colada.

Firma JBB Bałdyga wyróżniona tytułem Dobra Marka 2021

BB Bałdyga to polska firma wędliniarska z tradycjami, założona w 1992 roku przez Józefa Bałdygę

„Prosto z zagrody” – świeże polskie mięso w Netto

Świeże mięso polskiego pochodzenia to nowa oferta Netto w ramach marki własnej „Prosto z zagrody”.

Kup starter i odbierz rabat

W sieci saloników Kolportera trwa akcja promocyjna T-Mobile i Heyah.

Oferta „Niska cena cały rok" w Costa Coffee

Przygotowując ofertę „Niska cena cały rok” Costa Coffee połączyła wyśmienity smak i najwyższą jakość produktów z przystępnymi cenami.

Rządzi w mieście - najmniejsza myjka ciśnieniowa Kärcher - K Mini

Maleństwo, któremu nie straszny żaden brud!

SM Mlekpol partnerem programu „Doradca Smaku”

Po raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgnie po znane produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.

Chałwa na świątecznym stole nie tylko w formie przekąski

O świątecznych propozycjach dla konsumentów opowiada Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o. o.

SM Mlekpol partnerem 6. edycji programu „Masterchef Junior”

SM Mlekpol już po raz drugi została sponsorem hitu TVN-u – programu „Masterchef Junior”

Deserowe trio kawowe Costa Coffee na pyszną osłodę każdego dnia

Nietuzinkowe połączenia smakowe, bogate aromaty i kuszące dodatki – to wszystko czeka w Costa Coffee.

Wiosenne nowości od Wawelu

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel.

Opakowania serów żółtych Mlekpol w nowej graficznej odsłonie

Sery żółte SM Mlekpol są naturalne, oparte na tradycyjnej recepturze, przez co są od lat cenione przez konsumentów.

Babeczki 5 ZBÓŻ - Nowość od Dr. Oetkera!

Dr. Oetker Polska wprowadza nowy produkt - Babeczki 5 ZBÓŻ CZEKOLADOWE ze słonecznikiem i czekoladkami.

Świeża sałatka w 90 sekund – Green Factory jako pierwsza wprowadza do Polski innowacyjnego robota sałatkowego pod marką Fit & Easy

Świeży, spersonalizowany posiłek gotowy w kilka chwil

Noworoczne postanowienia z Costa Coffee

Początek roku często kojarzony jest z nowymi postanowieniami.

Raport Zrównoważonego Rozwoju Grupy Carlsberg za 2020 r.

Redukcja emisji CO2 o 12 proc. i zużycia wody w browarach o 7 proc. - Grupa Carlsberg opublikowała Raport Zrównoważonego Rozwoju za 2020 r.

MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem

Miłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać swoje ulubione słodycze.

Romantyczne walentynki z Netto

O uczucie powinniśmy oczywiście dbać każdego dnia, jednak zawsze warto podkreślić je dodatkowo w tym wyjątkowym dniu

Costa Coffee ze słodką promocją walentynkową

W dniach 12-14 lutego na klientów sieci kawiarni Costa Coffee czeka specjalna walentynkowa oferta.

Saloniki z walentynkową ofertą

Karty upominkowe uznawane są za jeden z atrakcyjniejszych prezentów. Specjalnie przed Walentynkami ich oferta, w sieci saloników Kolportera, została poszerzona o karty podarunkowe firmy YES.

Ruszyła kampania EB Netto: Pracownicy w centrum uwagi

Szacunek, zgrany zespół, satysfakcja, stabilność pracy i poczucie bezpieczeństwa – to główne przekazy nowej kampanii

Pączki z serka homogenizowanego i mascarpone - koniecznie wypróbuj na Tłusty Czwartek

Karnawał w Polsce – oprócz tańców i hucznej zabawy – kojarzy się często z dobrym, wystawnym i sutym jedzeniem.

Žatecký zaprasza na „Chmielowe Mistrzostwa Świata”

8 lutego startuje nowa kampania reklamowa marki Žatecký Světlý Ležák pod hasłem „Chmielowe Mistrzostwa Świata”

Jak wygląda ich praca? Znani zainspirowali młodzież do udziału w konkursie

Kim chcę być, gdy dorosnę? To pytanie zadaje sobie tysiące młodych ludzi.

Nowe mleko w portfolio marki Mazurski Smak

Rodzina produktów Mazurski Smak sukcesywnie się powiększa.

Nowość w menu Costa Coffee - wegański napój owsiany

Rosnąca świadomość żywieniowa konsumentów sprawia, że coraz więcej osób rezygnuje z produktów odzwierzęcych

15-lecie loterii podkapslowej Harnasia!

Wystartowała kolejna, tym razem jubileuszowa, edycja promocji podkapslowej marki Harnaś

Nowe członkinie zarządu - Carlsberg Polska stawia na kobiety

Większość zarządu Carlsberg Polska będzie reprezentowana przez kobiety!

Podkategorie

Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

All 2023
 
 

Reklamy z Miesięcznika