15-lecie loterii podkapslowej Harnasia!
Wystartowała kolejna, tym razem jubileuszowa, edycja promocji podkapslowej marki Harnaś
Wystartowała kolejna, tym razem jubileuszowa, edycja promocji podkapslowej marki Harnaś
Większość zarządu Carlsberg Polska będzie reprezentowana przez kobiety!
20 stycznia Costa Coffee wystartowała z nową Kampanią Zimową.
Już wkrótce studenci uczelni wyższych staną przed pierwszym poważnym wyzwaniem w obecnym roku akademickim
Carlsberg Polska zakończył 7. edycję programu InicJaTyWy.
Do sieci kawiarni Costa Coffee 18 stycznia wróciła akcja #KawaDlaMedyka
Widok radości i uśmiechu na ustach bliskich to wspaniałe uczucie dla wręczającego prezent.
Blisko 300 tysięcy zgłoszeń, rekordowa liczba uczestników oraz prawie milion wejść na stronę laciate.pl
Po wejściu podatku cukrowego, ceny w handlu tradycyjnym rosną, ale stopniowo i z mniejszą siłą niż w dużych sieciach.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, lider rodzimego mleczarstwa w Polsce firma, zwiększyła przychód w 2020 roku
„Świąteczny worek słodkości”, zestaw „Słodki bez cukru” i „Słodki kosz wdzięczności”
W ramach organizowanej od 12 lat akcji “Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” aż 430 domów dziecka w całej Polsce otrzymało jak dotąd 127 ton słodyczy.
Już za moment ulice rozświetlą tysiące świateł, w radiu usłyszymy świąteczne przeboje
Marka Okocim przygotowała propozycję dla koneserów nietuzinkowych trunków.
Warsztaty inauguracyjne najsłodszego miejsca w Polsce
Oferta kart podarunkowych, dostępnych w sieci saloników Kolportera
Już od 1 grudnia, sieć kawiarni Costa Coffee zaprasza do odkrycia wyjątkowych produktów z "Repertuaru Ofert Tygodniowych”
Marka Kasztelan podsumowuje pierwszą odsłonę programu „Pieczą Otaczamy”
W kampanii „ŁaciaTY i JA i wszyscy, którzy kochają ten pyszny, naturalny smak”
Marka Kasztelan zdobyła 3 nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy 2020
W trosce o bezpieczeństwo swoich konsumentów oraz w odpowiedzi na światowy lockdown marka Wyborowa przekonuje do tymczasowego wyłączenia trybu spotkań i pozostania w domu.
Pomimo nieustannej ekspansji dużych sieci, małe sklepy w Polsce wciąż stanowią siłę polskiego handlu
Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature
BIG DATA, zaawansowana analityka, uczenie maszynowe – to tylko niektóre z narzędzi wykorzystywanych przez wiodące instytucje finansowe.
W dzisiejszym świecie wszyscy już mamy świadomość, jak ważne dla środowiska są nasze codzienne wybory związane z kupowaniem środków czystości.
Mr. Tom to nowość w ofercie firmy Wawel. Wyróżnia się wysoką zawartością pełnych orzechów arachidowych
Marka Žatecký już po raz drugi otrzymała srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards za kampanię Žatecké Noviny
Oryginalne okrągłe pianki oblane czekoladą, czyli Królewskie Mleczko z Wawelu, wzbogaciły się o nowy wariant smakowy.
Z początkiem listopada, Costa Coffee wystartowała ze specjalną świąteczną ofertą.
Na nadchodzące święta marka Wawel przygotowała wyjątkową Ofertę Zimową, którą można już odkrywać na sklepowych półkach
Odroczone płatności elementem rozwoju sektora e-commerce
Z dniem 2 listopada nowym dyrektorem zarządzającym i prezesem zarządu Carlsberg Polska został mianowany Mieszko Musiał
Lider Forum 2020 to konkurs skierowany do przedstawicieli handlu detalicznego i hurtowego
Obecnie mierzymy się z zagrożeniem epidemiologicznym
„Zamów i odbierz” dla lokalnych sklepów tradycyjnych
Branża pożyczkowa jeszcze w 2019 roku, czyli w okresie poprzedzającym pandemię, była w bardzo dobrej kondycji
W 1995 roku Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, jako pierwsza w Polsce, wprowadziła do sprzedaży mleko UHT pod nazwą Łaciate
Mars do wytworzenia swoich produktów zużywa zaledwie 0,1% światowego oleju palmowego
Badanie Comp Platformy Usług S.A. w dobie koronawirusa
19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”
Są organizacje, które istnieją, by pomagać innym, ale zdarza się, że one same potrzebują wsparcia
21 października podziękujmy wszystkim osobom sprzątającym zawodowo
Marka Carlsberg już po raz kolejny zaprasza swoich konsumentów do udziału w konkursie
Bardzo wiele informacji w online przekazujemy w większości nieświadomie. Warto spojrzeć na to od strony bezpieczeństwa…
Sto tysięcy specjalnych kodów uprawniających do zakupu pizzy w promocyjnej cenie to nagroda
Kim chcę być, gdy dorosnę? - #DobraRobotaChallenge, czyli program edukacyjny Fundacji „Wawel z Rodziną”
W programie Master Chef pojawiają się wypieki i desery, nie może zabraknąć Dr. Oetkera
Ruszyła kampania wizerunkowa marki Wyborowa. W nowej odsłonie pod hasłem „Włącz tryb spotkań”
Marka Wawel wprowadza do swojego portfolio nową linię gorzkich Czekolad Premium „Ziarna Świata”.
W Europie trudno znaleźć drugi, który rozwija się tak szybko, a jednocześnie jest tak rozdrobniony.
Za nami 4. edycja programu społeczno-edukacyjnego „Trzeźwo myślę”.
Zakupy na raty wciąż cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów. Z tego rozwiązania finansowego nie korzystają jednak wyłącznie osoby o niskich zarobkach
W tym roku jesień będzie smakować... wyjątkowo! Wpadnij do Costa Coffee
Tylko do 30 września br. trwa loteria „Grześki & Paka świecą przykładem”
11 września 2020 r. w lubelskiej restauracji Trybunalska odbył się finał konkursu „Najlepszy Smak Lubelszczyzny 2020”
Szukasz smacznej przekąski i przepysznych napojów, które dodadzą energii w zimne, jesienne dni?
Alfred Kärcher SE & Co. KG jest obecnie firmą oficjalnie wspierającą Sojuszu na rzecz Rozwoju i Klimatu przy Organizacji Narodów Zjednoczonych
Zarząd Lubelskiego Rynku Hurtowego S.A. w Elizówce w dniu 31 sierpnia 2020 roku o godz. 11 oficjalnie otworzył i przekazał w użytkowanie
Susza, obok powodzi, jest jednym z najbardziej dotkliwych zjawisk naturalnych oddziałujących na społeczeństwo, środowisko i gospodarkę.
Europejski Komitet Regionów zaprasza swoich członków oraz młodych demokratycznie wybranych polityków do zgłaszania najlepszych praktyk
Ministerstwo Sprawiedliwości wraca do propozycji, aby odpowiedzialność zbiorowa była stosowana wobec dużych firm, zatrudniających ponad 250 pracowników.
Dzieci uwielbiają mnogość wzorów i faktur, chętnie sięgają też po barwne zabawki, przeglądają różnokolorowe książeczki czy tworzą rysunki.
Firma Kärcher słynie ze swoich akcji czyszczenia ważnych dla kultury i dziedzictwa obiektów na całym świecie.
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Marka Žatecký zaprasza w podróż do Czech wraz z dwoma znanymi standuperami Michałem Kempą i Piotrem Szumowskim
Marka Bosman na początku roku zmieniła szatę graficzną, podkreślając swoje szczecińskie korzenie.
Po tanecznym spocie lodów Koral „Anytime Anyplace keep summer in you heart!” przyszła pora na taneczny konkurs.
Marka Harnaś wydłuża czas trwania swojej loterii podkapslowej do końca listopada. Do wygrania są 0,5l puszki i 4-paki Harnasia.
25 lipca w Polsce obchodzony jest Dzień Bezpiecznego Kierowcy. Data nie jest przypadkowa, ponieważ tego dnia wspominamy św. Krzysztofa…
Środki uzgodnione przez państwa członkowskie są historycznym przykładem solidarności i stanowią odpowiedź na bezprecedensowe zagrożenie.
Ruszyła nowa kampania marki Kasztelan pod hasłem „Racz Waść Wpaść”. Dwa spoty TV prezentują wariant Kasztelan Jasne Pełne
W lubelskim zakładzie Stocka ma powstać nowa, przyjazna środowisku gorzelnia. Koszt jej budowy szacowany jest na około 120 milionów złotych.
Ogólnounijna koalicja ostrzega państwa członkowskie, że w ramach kompromisu w sprawie budżetu UE i planu odbudowy należy zachować inwestycje w regionach i miastach.
Dziś na nowo odkrywamy, że to w przyrodzie tkwi źródło prawdziwego piękna, a tradycje zielarskie przeżywają swój wielki renesans
Lato w pełni, termometry wskazują ponad 25 stopni, dlatego naturalne jest, że szukamy... orzeźwiającego towarzystwa!
Alkoholowe preferencje klientów małych sklepów podczas pandemii koronawirusa nie uległy drastycznym zmianom.
Na dwa tygodnie przed kluczowym szczytem europejskim Europejski Komitet Regionów – zgromadzenie władz lokalnych i regionalnych UE – wzywa państwa członkowskie do zawarcia szybkiego i sprawiedliwego porozumienia w sprawie wieloletnich ram finansowych
Marka Seth and Riley’s Garage rozpoczęła nową kampanię marketingową skierowaną do młodych pełnoletnich konsumentów.
Marka Okocim rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład” silnie odwołującym się do męskich emocji
29 czerwca w Polsce obchodzone jest święto ratowników Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego.
OECD opublikowała raport, w którym przedstawia polskiemu rządowi sugestie odnośnie tego, jak zwalczać ekonomiczne skutki pandemii koronawirusa.
Na rynku debiutuje Czekolada Gorzka Wawel z Kamerunu z 74% zawartością ziaren kakaowca.
ZERO nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu
Marka Kasztelan zmienia wizerunek. Nowa szata graficzna portfolio marki nadal nawiązuje do tradycyjnych elementów
Liczy się nie tylko smak, wygląd i cena – polscy konsumenci podejmując decyzję o wyborze produktów
Marka Karmi rozpoczyna kampanię reklamową swojej tegorocznej nowości – bezalkoholowego Karmi Mrożona Kawa 0,0%
Kruchy wafelek z kremowym nadzieniem o smaku masła orzechowego to najnowszy produkt marki Góralki.
Lubelscy miłośnicy kina pod gwiazdami nie muszą już dłużej czekać, aby cieszyć się wspólnym oglądaniem filmowych przebojów.
Marka Wawel została w ostatnich dniach wyróżniona „Białym Listkiem CSR” tygodnika „Polityka”.
Marka Góralki wprowadziła nowy smak znanych i lubianych wafelków
Pod hasłem TAKIE SAME, ALE INNE. PYSZNA RADOŚĆ! firma I.D.C. Polonia będzie promować zmianę grafiki
Sieć kawiarni Costa Coffee wprowadziła do sprzedaży swoją własną kawę paczkowaną.
Przepisowo czy odlotowo? Ruszył konkurs konsumencki marki Cukier Królewski.
Carlsberg Polska zajął 3 miejsce w kategorii branżowej w 14. edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm.
Tego, co robią pszczoły, nie może wyprodukować żadne najnowocześniejsze laboratorium, żaden syntetyk
W portfolio marki Wawel, poza licznymi nowościami, znajdziemy wiele sprawdzonych i cenionych od lat produktów.
Już za chwilę wakacje. Wreszcie nasze pociechy będą mogły pozwolić sobie na spanie do południa i bieganie do wieczora po podwórku
Ponad 35 tysięcy maseczek oraz 1,5 tysiąca litrów płynów do dezynfekcji przekazała firma Wawel pracownikom sklepów w całym kraju.
Orbit® zdecydowała się nawiązać współpracę z kobiecą organizację - Arcane Wave.
Porządki ze ściereczką Mikrofibra Ultra Fresh to sama przyjemność.
Marka Žatecký rozpoczęła na You Tubie emisję nowego programu komediowego pt. „Dobre Noviny by Žatecký”.
Specjalnie z myślą o najmłodszych marka ZM Pekpol wprowadziła nowy produkt – parówki Balbinki.