Pepco pierwszą polską firmą w Better Cotton

Pepco, jako pierwsza firma pochodząca z Polski, dołączyło do Better Cotton.

Najlepsze słodycze od serca dla walentynki

Już za kilka dni obchodzimy Walentynki. To idealna okazja, by sprawić ukochanej osobie radość i podarować słodki prezent od serca.

Bello! Minionki opanowały opakowania nowych deserów od Dr. Oetkera

Psotne Minionki - Kevin, Carl, Stuart, Bob i Dave, znowu słodko namieszały.

Najlepsze słodycze od serca na Dzień Babci i Dziadka

Już za kilka dni świętujemy Dzień Babci i Dziadka. To idealna okazja, by sprawić bliskim radość i podarować słodki prezent.

Prawie 300 kg słodyczy Wawel trafiło do domów dziecka

Konsumenci jak zwykle okazali się świetnymi Pomocnikami Świętego Mikołaja!

Tworzenie lepszego świata dla zwierząt – Mars Polska podsumowuje 2022 rok

Psy i koty, z którymi dzielimy życie, obdarzają nas bezgraniczną miłością i oddaniem.

Świętuj Dzień Serka Wiejskiego – jednego z najpopularniejszych produktów śniadaniowych w Polsce!

30 grudnia obchodzimy Dzień Serka Wiejskiego

Mikołajkowa akcja od Serenady

6 grudnia do 6 miejsc w Polsce przybył niespodziewany gość – Mikołaj.

Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl

Wyjątkowa współpraca marki i znanego rysownika

„Widzimy się na …” zachęca SERTOP

W 2022 roku firma SERTOP – producent wyśmienitych serków topionych i smażonych – wprowadziła nowy format serków – bloczki 90 g

Złoty Medal dla Złotego Ementalera

Złoty Ementaler i Złoty Medal w największym konkursie branży mleczarskiej Lider Forum 2022 w kategorii Tradycyjny Wizerunek

Zmiany w Zarządzie SM Mlekpol

Od 01.01.2023 roku SM „MLEKPOL” będzie zarządzana przez czteroosobowy Zarząd.

Rusza nowa kampania wizerunkowa Grupy OLEWNIK.

W rolach głównych najwyższa jakość i nieporównywalny smak Suchej Krakowskiej z Szynki

Pellegrino Young Chef 2022-23

Rozstrzygnięcie półfinału dla naszego regionu!

Nowa odsłona kolekcji czekolad Premium marki Wawel

Tej jesieni marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę kolekcji czekolad Premium!

Najlepsze przekąski na nadchodzący mundial

Twoi domowi kibice je pokochają!

„Wszyscy lubią masło Łaciate” w nowej kampanii SM Mlekpol

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już w połowie listopada (14.11) rusza z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate.

Bunge świętuje 20 lat łączenia rolników z konsumentami w Polsce

Bunge, największy na świecie przetwórca nasion oleistych, obchodzi w tym miesiącu 20-lecie działalności w Polsce.

MAOAM wciąga straaasznie!

Marka MAOAM przygotowała na Halloween wyjątkową edycję jednego z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych produktów!

Prezes Bajko odchodzi, Paweł Gaca zostanie Prezesem Spomlek

 Po 14 latach Prezes Edward Bajko żegna się ze stanowiskiem. Na jego następcę Rada Nadzorcza powołała Wiceprezesa Pawła Gacę.

Konsumenci wybrali – produkty SM Mlekpol docenione w konkursie Złote Innowacje 2022

W 5. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022” w gronie laureatów, ze złotym medalem w kategorii „Nabiał”, znalazł się jogurt pitny Łaciaty bez laktozy jabłko-gruszka 250 ml

Dobrowolscy od kuchni

Dobrowolscy od Kuchni to apetyczne dania gotowe, których przygotowanie zajmie zaledwie kilka chwil.

Brooklyn oczami polskich gwiazd - inauguracja Brooklyn Pilsner w Polsce

Brooklyn - nowa lagerowa marka Carlsberg Polska w segmencie piw premium jest inspirowana wielokulturową dzielnicą Nowego Yorku

Targi SIAL – prestiżowe wydarzenie z udziałem SM Mlekpol

W dniach 15–19 października odbywa się kolejna edycja targów SIAL, czyli jednego z najważniejszych wydarzeń dla przemysłu spożywczego w Europie. Po pandemicznej przerwie event powraca do Paryża, zamieniając na pięć dni stolicę Francji w centrum rozmów o trendach i innowacjach dotyczących rynku żywności. Każda edycja przyciąga ponad 300 000 odwiedzających, nie tylko z Europy, ale też z Azji czy Afryki. W wydarzeniu biorą również udział przedstawiciele polskich producentów, wśród których nie mogło zabraknąć rodzimego lidera w dziedzinie mleczarstwa – Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
Udział w międzynarodowych targach spożywczych to dla czołowych producentów żywności obowiązkowy punkt na liście najważniejszych wydarzeń. Tegoroczny event w Paryżu jest miejscem spotkań i rozmów o biznesie oraz o aktualnych trendach. To także szansa nawiązywania i wzmacniania kontaktów handlowych, szczególnie ważna dla czołowych polskich eksporterów, do których należy SM Mlekpol. Produkty Spółdzielni są dobrze znane na całym świecie i eksportowane już do ponad 100 krajów, a najpopularniejsza polska marka mleka Łaciate dociera aż na 6 kontynentów. Jednakże dzięki targom możliwe jest zaprezentowanie oferty handlowej także potencjalnie nowym dystrybutorom.
Targi SIAL to jedno z kluczowych wydarzeń, wpisujące się w strategię rozwoju Spółdzielni. Przez kilka dni Mlekpol ma okazję prezentować ofertę produktową potencjalnym klientom – zarówno handlowcom, jak i konsumentom. 2022 rok pozwolił firmie powrócić do udziału w wydarzeniach, jakie przez kilkanaście miesięcy nie mogły się odbywać ze względu na pandemię. Teraz przedstawiciele Mlekpolu ponownie spotykają się w Paryżu z innymi przedsiębiorcami, by wymieniać doświadczenia i obserwacje dotyczące trendów rynkowych i kierunków rozwoju biznesu.
W tym roku w roli wystawców na targach SIAL pojawiło się ponad 7000 firm z Europy i pozostałych kontynentów. Stoisko SM Mlekpol znajduje się w hali nr 7, E260. Odwiedzający mają szansę poznać bogate portfolio produktów Spółdzielni, wyróżniających się znakomitym smakiem i najwyższą jakością.
Priorytetem Mlekpolu niezmiennie jest dalszy rozwój, ponieważ silna i prężnie działająca Spółdzielnia to gwarancja zabezpieczenia interesów dostawców, którzy ją tworzą. Dlatego w strategii firmy nacisk kładzie się nie tylko na produkcję przeznaczoną na rodzimy rynek, ale też na eksport. 30 procent wyrobów Mlekpolu trafia zagranicę – do Czech, Włoch, Niemiec, krajów bałtyckich, ale też do państw afrykańskich czy azjatyckich. Z tego powodu tak istotna jest znajomość potrzeb i trendów, jakie panują w innych częściach świata.
Mlekpol realizuje wiele projektów, uwzględniających szczególne preferencje klientów. Spółdzielnia stworzyła międzynarodowe marki, jak Milcasa i Happy Barn, które są już dobrze znane konsumentom w różnych krajach świata.

 

 

Europejskie joint venture Olleco i Bunge – stworzenie biznesu obejmującego pełny cykl życia oleju jadalnego

Bunge – wiodący producent olejów roślinnych, oraz Olleco – zajmujący się energią odnawialną, ogłosiły zawarcie umowy o utworzeniu spółki joint venture (50/50), której celem będzie stworzenie biznesu obejmującego pełny cykl życia olejów jadalnych.

Złoty Ementaler z brązowym medalem

Złoty Ementaler w kostce 100 g otrzymał brązowy medal

Targi spożywcze (FMCG) z okazji 30-lecia firmy Lemonex

Świętując w tym roku okrągły Jubileusz firma organizuje Targi Spożywcze połączone z obchodami 30-lecia firmy Lemonex

Ogólnopolska loteria słodyczy na wagę marki Wawel!

Wawel zaprasza do ogólnopolskiej loterii słodyczy dostępnych na wagę

Odśwież chwile dobrą energią

We wrześniu w sklepach pojawiła się nowa limitowana edycja unikalnych opakowań od marki Tic Tac.

SM Mlekpol w najnowszym sezonie „Doradcy Smaku” inspiruje Polaków

We wrześniu ruszyła jesienna edycja programu kulinarnego „Doradca Smaku”, którego partnerem kolejny raz stała się Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.

Okocim Mistrzowski Porter ze złotym medalem w konkursie European Beer Star!

Jury jednego z największych i najważniejszych konkursów piwowarskich na świecie, European Beer Star, po raz kolejny wyróżniło piwo marki Okocim.

Zielone opakowania dla lepszego jutra

Grupa Carlsberg nie ustaje w wysiłkach w dążeniu do zrównoważonych działań, w tym opakowań przyjaznych planeci

Wyborowa przedstawia nowe smaki i zachęca do wyłączenia spiny

Wyborowa rozszerza swoje portfolio o nowe, zaskakujące warianty smakowe.

Piwa Karmi, Okocim i Žatecký nagrodzone na Chmielakach

W Konsumenckim Konkursie Piw „Chmielaki Krasnostawskie 2022” medale otrzymały piwa aż trzech marek Carlsberg Polska – Karmi, Okocim i Žatecký. Marki firmy Carlsberg zdominowały m.in. całą kategorię „aromatyzowanych piw bezalkoholowych” zajmując 3 pierwsze miejsca: Karmi Mrożona Kawa 0,0%, Okocim Limonka i Mięta 0,0%, a także Mango z Marakują 0,0%. Žatecký wygrał w kategorii „piw jasnych o ekstrakcie do 11 Blg”, a kategorię „jasnych piw bezalkoholowych” podzieliły między siebie marki Okocim (złoty medal) i Žatecký (brązowy medal).

Ogólnopolskie Święto Chmielarzy i Piwowarów „Chmielaki Krasnostawskie” odbyło się w tym roku już 51 raz. Mimo, że okrągłe obchody miały miejsce rok temu, w 2022 roku konkurs wywołał wielkie zainteresowanie – zgłoszono aż 451 piw z 48 browarów. Mimo silnej konkurencji, aż trzy marki Carlsberg Polska: Žatecký, Karmi i Okocim, kolejny rok z rzędu zwyciężyły zajmując kluczowe miejsca w swoich kategoriach i zdobywając 5 medali.

okocim 1

W kategorii „Piwa jasne w stylu Mild Lager o ekstrakcie do 11 Blg” pierwsze miejsce zajął Žatecký Letký, czyli lekki pils 3,8% o niższej zawartości alkoholu, zbalansowanym słodowo-chmielowym smaku i przyjemnej goryczce.

Z kolei w kategorii „Piwa jasne bezalkoholowe w stylu Pils/Lager o zawartości alkoholu do 0,5 proc. obj.” pierwsze miejsce zajął Okocim 0,0%, a na trzecim miejscu brązowym medalem nagrodzony został Žatecký 0,0%.

Marki Carlsberg Polska, podobnie jak rok temu, zdominowały również kategorię „Piwa bezalkoholowe aromatyzowane lub z dodatkami o zawartości alkoholu 0,5 proc. obj.” Trzy pierwsze miejsca przypadły: Karmi Mrożona Kawa 0,0% (złoty medal) oraz dwóm smakom marki Okocim: Limonka i Mięta 0,0% (srebrny medal) i Mango z Marakują 0,0% (brązowy medal).

Pierwsza edycja Konsumenckiego Konkursu Piw, organizowana w ramach Chmielaków Krasnostawskich, odbyła się w 1983 r. Jest to największy krajowy konkurs, uwzględniający w swych kategoriach najnowsze światowe trendy piwne i rodzime realia rynkowe. W tym roku nagrody przyznano w 19 kategoriach. Jurorzy dokonywali oceny sensorycznej trunków na podstawie specjalnie opracowanego arkusza, obejmującego m.in. ocenę smaku i aromatu, barwy, goryczki, nasycenia oraz pienistości piwa.
Konsumencki Konkurs Piw rozstrzygnięto podczas Chmielaków Krasnostawskich. Jest on o tyle ważny dla browarów i piwowarów, iż piwa oceniają konsumenci, którzy stanowią większość składu jury.

HARIBO potwierdza otwarcie pierwszego w Polsce sklepu!

HARIBO potwierdza, że pod koniec sierpnia otwarty zostanie pierwszy w Polsce firmowy sklep marki.

Mocno Przyjemne Pobudzenie w kampanii Karmi 0,0%

Marka Karmi prowadzi kampanię Karmi Mrożona Kawa 0,0%.

Nowojorski smak piwa Brooklyn w Polsce

Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn.

Wakacyjne dania bez gotowania! 

Sprawdź sprawdzone przepisy Szefów Kuchni Piątnicy!

PrzyGotujmy Lepszy Świat!

Ponad 37 mln litrów wody i 303 tys. kg CO2 – tyle zaoszczędzili uczniowie z polskich szkół…

„Kolędy do nieba” ratują życie nawet w wakacje

Firma Koral wspiera Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie-Prokocimiu

Koral daje szansę „na fejm”

Innowacyjna kampania na multimedialnych ekranach w całej Polsce

Nie przegap nowej atrakcji turystycznej Mazur – Szlaku Maślanki Mrągowskiej

Już tego lata miłośnicy Mazur poznają fermentowaną legendę regionu w zaskakującym wydaniu.

Świętuj Światowy Dzień Czekolady z Czekoladami Premium „Ziarna Świata” marki Wawel

Wenezuela, Ghana, a może Kamerun? 7 lipca – w Dniu Czekolady – wybierz się w kulinarną podróż z linią Czekolad Premium „Ziarna Świata” marki Wawel.

Fontanna multimedialna - harmonogram pokazów

Fontanna multimedialna w Lublinie należy do najnowocześniejszych w Polsce, a nawet Europie.

Zmiana pokoleniowa to wyzwanie dla miast

Europejska Stolica Młodzieży 2023 doszusowała do grona miast regionalnych, w których inwestują największe firmy z rynku nieruchomości.

JogiFruits – limitowana nowość od MAOAM!

Marka MAOAM wprowadza na rynek wyjątkową edycję jednego z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych produktów! 

Zielony Kopiec Kreta na 20 urodziny tego kultowego ciasta od Dr. Oetkera

Kopiec Kreta – ciasto, które podbiło polski rynek dwie dekady obchodzi okrągły jubileusz

Nowa generacja innowacyjnej Fibre Bottle w testach u polskich konsumentów

Grupa Carlsberg odsłania kolejny etap prac nad Fibre Bottle - butelką z włókna drzewnego, w pełni nadającą się do recyklingu

Kino wśród gwiazd

Wystartowała jedenasta edycja plenerowego Kina Perła.

Galaretki nadziewane Fresh&Fruity Exotic od Wawel – limitowana edycja

Poznaj smaki egzotycznej przygody zamknięte w znanych i lubianych galaretkach nadziewanych Fresh&Fruity.

„Pysznie i na Bogato” startuje Wielka loteria Maślanki Mrągowskiej

Kampania marketingowa oraz 25-lecie funkcjonowania na rynku Maślanki Mrągowskiej to doskonała okazja do wspólnego świętowania

Wawel i Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowują działania społeczne z okazji Dnia Dobrych Uczynków

Dzień Dobrych Uczynków to dla firmy Wawel oraz Fundacji „Wawel z Rodziną” idealny moment na podsumowanie działań społecznych

Nowa kampania mleczek Łaciatych pełna nagród

W maju marka Łaciate ruszyła z nową kampanią skierowaną do najważniejszych konsumentów mleczek smakowych

Nowi goście w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej „Okocim sobie!”

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim

Wawel z 7 dobrymi praktykami CSR w raporcie FOB

Działania Wawel oraz Fundacji “Wawel z Rodziną” zostały po raz kolejny docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

MAOAM rusza w kolorową trasę po Polsce

Marka MAOAM rozpoczęła niezwykłe tournée po kraju

Podwójne złoto dla SM Mlekpol w konkursie Złoty Paragon 2022

Ogłoszono wyniki konkursu „Złoty Paragon 2022 – Nagroda Kupców Polskich”

Wiosenne gotowanie – niemarnowanie: jak efektywnie wykorzystać resztki w kuchni?

Poznajcie kilka pomysłów na to, jak nie marnować żywności.

Nowa kampania mleczek Łaciatych pełna nagród

Każde dziecko zasługuje na Dzień Dziecka, dlatego tegoroczne świętowanie go z marką Łaciate będzie wyjątkowe

SM Mlekpol nagrodzona podczas XV Euroforum Polskiego Mleczarstwa

Wręczenie nagród w konkursie „Innowacje Techniczne i Technologiczne w Mleczarstwie”

Inny wymiar piwa w nowym spocie TV marki Garage

Marka Garage wypuściła nową, oryginalną reklamę swoich dwóch wariantów smakowych

„Okocim sobie!” w niezwykłym świecie marki Okocim

Startuje nowa kampania reklamowa…

4F×RL9 - pierwszy model butów Roberta Lewandowskiego z odręcznym autografem mistrza już w sprzedaży

Już od dziś fani Roberta Lewandowskiego mogą kupić jedyne w swoim rodzaju buty

Pysznie, zdrowo i… na nowo – świętujemy ćwierć wieku z Maślanką Mrągowską

Tegoroczna kampania Maślanki Mrągowskiej będzie niezwykle smakowita i wyjątkowa.

Jogurty naturalne OSM Piątnica z intensywnym wsparciem reklamowym

Znane i cenione przez konsumentów Jogurty naturalne z Piątnicy wspierane są szerokozasięgową kampanią reklamową.

Wawel podsumował rok 2021

Rok 2021 był kolejnym rokiem dynamicznego rozwoju portfolio produktowego marki Wawel

Europejska nagroda dla innowacji spółdzielczej SM Spomlek

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek zdobyła Europejską nagrodę Cogeca…

Zrób krok w stronę ekologii, czyli marka Bethru wchodzi na rynek

Bethru – czystość domu w designerskim wydaniu…

Laur „Najlepszym z Najlepszych” dla SM Mlekpol

28 kwietnia w Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie odbyła się uroczysta gala wręczenia Nagród…

Lody Koral Ekipa powracają w nowej odsłonie

Lody Koral-Ekipa pokochała cała Polska.

Nowość od marki Harnaś – wyczekiwana LodoHerbata trafiła do sklepów!

Marka Harnaś wprowadza do oferty wyjątkową nowość - Harnaś Lodoherbatę.

Jan Frycz ambasadorem marki Bracia Koral

Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce…

Wielkie otwarcie Milko Mazury MTB – start sezonu w Iławie

W najbliższy weekend (23-24 kwietnia) odbędą się pierwsze zawody w ramach kolarskich zmagań Milko Mazury MTB

„Chmelowe Mistrzostwa” powracają

Marka Žatecký z nowymi spotami reklamowymi

Nowe smaki czekolad marki Wawel

Do czekoladowego portfolio marki Wawel dołączyły dwa wyjątkowe smaki…

Wielkanoc z Piątnicą! Przepis na smaczne święta

Wielkanoc to okazja do przygotowania wyśmienitych dań i ciast, które spożywamy w rodzinnym gronie.

Fundacja 4F Pomaga dla Ukrainy

#WeMakeaTeam nabiera nowego znaczenia

Nowa kampania marki Łaciate ze śmietaną w roli głównej

Łaciata to prawdziwa śmietana: 100% naturalna, 100% gęsta, 100% kwaśna, 100% tradycyjna i 100% polska…

Zwyciężył mazurek!


Marka Kasia zbadała, które ciasta wielkanocne są w Polsce najpopularniejsze

Costa Coffee działa na rzecz zrównoważonego rozwoju

Zaangażowanie w inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju jest podstawowym filarem działalności Costa Coffee.

Wawel dla Ukrainy

Wawel, znany producent słodyczy, przygotował wyjątkową wersję czekolady, dedykowaną Ukrainie.

Żelki mają swoje święto 28 marca

Jedne z najbardziej popularnych na świecie słodyczy – żelki mają swoje święto 28 marca. Zachęcamy do zapoznania się z kilkoma ciekawostkami na ich temat i świętowania Międzynarodowego Dnia Żelek! 

Pokazy kulinarne SERTOP

W dniu 18 marca br. w Hucie Paprockiej w Tychach odbyły się pokazy kulinarne, które prowadził uczestnik drugiej edycji MasterChefa – Julien Secher.

Bakalland na pomoc Ukrainie

Bakalland, lider na rynku bakalii w Polsce, wypuszcza specjalną linię słodkich przekąsek, z której cały zysk zostanie przeznaczony na pomoc Ukrainie.

Netto kończy integrację z Tesco

Sieć z blisko 650 placówkami w Polsce

Łaciaty i ja i tysiące do wygrania – wielka loteria!

W pierwszy dzień wiosny startuje wielka loteria – „Łaciaty i ja i tysiące do wygrania”…

Rusza GRILLO W VANIE – inspirująca podróż po kulinarnej mapie Włoch z marką Tefal i Optigrill Elite

14 dni, 7 inspirujących włoskich miast, 7 niezwykłych przepisów, 1 kamper i 1 wszechstronny grill…

Wiosenno-letnie smaki od Somersby

Marka Somersby przygotowuje się do sezonu wprowadzając trzy nowe warianty smakowe

Smakowe nowości Okocim w nowej odsłonie

Marka Okocim na sezon wiosenno-letni wzbogaca ofertę piw bezalkoholowych o nowość Limonka z miętą 0,0%.

Piątnica inspiruje!

 
Poznaj przepisy na błyskawiczne i oryginalne pasty śniadaniowe

Carlsberg Polska po raz 9. wesprze lokalne społeczności - startuje kolejna edycja Programu Grantowego InicJaTyWy

Carlsberg Polska po raz kolejny organizuje Program Grantowy InicJaTyWy, w którym rozda granty na projekty wspierające lokalne społeczności…

Smerfna promocja od KINDER Niespodzianki

Od 7 marca br. marka KINDER Niespodzianka prowadzi ogólnopolską akcję konsumencką „Smerfny domek talentów”.

Milionowa karta SIM zarejestrowana w saloniku w Krakowie

W sieci saloników Kolportera zarejestrowano milionową kartę SIM.

Mleczarnia Spomlek solidaryzuje się z Ukrainą

Z potrzeby serca, z zaangażowania w inicjatywy społeczne, z chęci pomocy tym najbardziej potrzebującym oraz w solidarności z naszymi sąsiadami – z Ukrainą, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek włączyła się w pomoc dla Ukraińców.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozpoczęła współpracę z Warszawską Uczelnią Medyczną

9 marca w Grajewie zostało podpisane porozumienie partnerskie między Spółdzielnią Mleczarską Mlekpol a Warszawską Uczelnią Medyczną im. Tadeusza Koźluka.

Nowe smaki w ofercie SERTOP

Rodzina serów topionych w plastrach firmy SERTOP powiększyła się o dwa nowe smaki: z szynką oraz Tost.

S** on the Beach – nowy letni smak od marki Garage

Marka Garage wprowadza na rynek nowy wariant smakowy – Garage S** on the Beach

SM Mlekpol wspiera młodych kucharzy w 7. edycji programu MasterChef Junior

SM Mlekpol już po raz trzeci została partnerem popularnej produkcji TVN-u

Fundacja 4F Pomaga organizuje wsparcie dla Ukrainy

Fundacja 4F Pomaga i OTCF przeznaczają na najbliższe działania na rzecz Ukrainy kwotę 500 tys. złotych.

Wielka loteria – Wszyscy lubią Łaciate!

Wystartowała loteria konsumencka mleka Łaciate, której organizatorem jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.

SM Mlekpol kulinarnie inspiruje w kolejnym sezonie „Doradcy Smaku”

Wiosenna edycja w świeżej odsłonie – z nową prowadzącą, pełną oryginalnych pomysłów i energii – Darią Ładochą

Oferta Wiosenna marki Wawel

Na półkach sklepowych pojawiła się już Oferta Wiosenna marki Wawel

Podkategorie

Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

 
 

Reklamy z Miesięcznika