Kolorowe murale z kapsli Somersby w 3 polskich miastach
Marka Somersby w ramach akcji „Graj w kolory” przygotowała artystyczne murale w Warszawie, Krakowie i Łodzi.
Marka Somersby w ramach akcji „Graj w kolory” przygotowała artystyczne murale w Warszawie, Krakowie i Łodzi.
12 stycznia wystartowała nowa Kampania Zimowa Costa Coffee
W dniach 13-17 lutego odbywa się kolejna edycja targów Gulfood w Dubaju
Startuje loteria i kampania marki Harnaś
Znany i popularny Serek Wiejski obchodzi w tym roku 30-lecie.
Browar w Zwierzyńcu bierze udział w plebiscycie Browar z Duszą 2022. Oddaj swój głos!
Łaciaty i ja i tyle okazji, żeby się zbliżyć
Ballantine’s, wiodąca marka szkockiej whisky w Europie rozszerza swoją ofertę o nowy wariant smakowy.
Zabawny spot reklamowy, w którym widzowie poznają zalety oraz wszechstronność zastosowania żółtych serów, zyskał sympatię widzów i w lutym ponownie pojawia się na ekranach telewizorów.
4F ma 20-letnie doświadczenie w przygotowywaniu ubrań dla najlepszych sportowców świata.
Wystartowały kolejne edycje loterii podkapslowych marek piw należących do Carlsberg Polska.
Złote Misie obchodzą w tym roku swoje 100. urodziny!
W niedzielę 23 stycznia zakończyło się głosowanie na „Serenadowe kąciki zabaw”.
Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie!
Ruszyła nowa odsłona kampanii Wyborowej ‘Włącz Tryb Spotkań’ propagowany przez markę.
Zarząd Spółdzielczej Mleczarni Spomlek podjął decyzję o wypłatach „dodatku członkowskiego” dla udziałowców
Danone Sp. z o.o. otrzymał właśnie międzynarodowy certyfikat B Corp
Spółka Unitop, wiodący producent chałwy i sezamków, zakończyła trudny dla branży rok z dużymi wzrostami sprzedaży w Polsce.
Do wybranych domów dziecka w Warszawie, Krakowie, Poznaniu oraz Wrocławiu trafiło kilka tysięcy sztuk słodyczy
Do produktów oferowanych przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol pod marką Mazurski Smak dołącza nowość
Wojciech Połeć z Warszawy 10 stycznia odjechał z salonu samochodowego nowiutką Toyotą Aygo
Nadchodzące wielkimi krokami specjalne okazje - takie jak Dzień Babci, Dziadka, Walentynki czy Dzień Kobiet
Wyborowa kolejny raz zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu.
Nowa inwestycja w Carlsberg Polska w Browarze Kasztelan
Serenadowe kąciki zabaw przez lata służą najmłodszym pacjentom.
2 miliardy litrów skupionego mleka w 2021 roku
Marka Garage wprowadza na rynek limitowany i dedykowany na okres sylwestra i karnawału Garage GINious.
Świąteczny niezbędnik kulinarny
Ponad milion złotych na wsparcie Ochotniczych Straży Pożarnych. Marka Harnaś podsumowuje program „Harnaś wspiera Strażaków Ochotników”.
To będą święta #zradością!
Bunge łączy wszystkie swoje podmioty w Polsce w jedną firmę, która będzie działać pod marką korporacyjną Bunge
Gospodarka obiegu zamkniętego i butelka zwrotna
Wielkim zwycięzcą i zdobywcą tytułu S.Pellegrino Young Chef został reprezentant Wielkiej Brytanii – Jerome Ianmark Calayag.
Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP
Końcówka roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel.
Znane medium branży mleczarskiej – magazyn Forum Mleczarskie Handel, ogłosiło wyniki w konkursach Lider Forum Produkt
Piętnaście placówek Netto 3.0, w tym czternaście otwartych w procesie konwersji sklepów Tesco – oto bilans ostatnich dwóch tygodni ekspansji duńskiej sieci.
Halloween to tradycja, która z roku na rok coraz bardziej upowszechnia się w naszym kraju
#DobraRobotaChallenge, czyli II edycja programu edukacyjnego Fundacji “Wawel z Rodziną”
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków
W gronie laureatów w kategorii Nabiał znalazł się serek śmietankowy Łaciaty
Świętuj Dzień Makaronu z Lubellą
Spotkanie przedstawicieli spółdzielni mleczarskich z całej Polski miało miejsce w dniach 18-21 października w Krynicy Zdroju.
Zdradzamy kilka ekscytujących szczegółów, na temat wielkiego finału konkursu S.Pellegrino Young Chef Academy 2021.
Mój sposób na... smaczne życie
„Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać”
Spółdzielnia inwestuje w magazyn wysokiego składowania
Wprowadzenie nowych nawyków do swojego, życia zdaniem ekspertów zajmuje 21 dni. Czy to dużo?
Do rodziny Królewskiego Mleczka z Wawelu dołączył nowy smak.
10 Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) wytypowanych głosami internautów otrzyma od marki Harnaś nagrody finansowe
Danone łączy działające dotąd niezależnie spółki Danone, Nutricia i Żywiec Zdrój jedną strukturą zarządczą
Szkło zwrotne jest najbardziej eko wtedy, kiedy wraca do ponownego napełnienia.
Nieważne czy jesteś szefem kuchni, doświadczoną Panią Domu…
Nowe napoje mają pojawić się w sklepach już pod koniec września br.
Knorr rusza z 2. edycją programu edukacyjnego PrzyGOTUJMY Lepszy Świat
Edukacja, ekologia i nowe ulepszone receptury
Restaurant Week to największy festiwal restauracyjny w Polsce
Za nami kolejna odsłona Ogólnopolskiego Rankingu Najlepszych Spółdzielni Mleczarskich
Po chałwę sięga regularnie ponad 63 proc. polskich konsumentów – wynika z najnowszego badania Omnibus dla marki Unitop.
W sieci saloników Kolportera trwa akcja samplingowa, w której rozdawane są najbardziej czekoladowe na rynku wafelki – ETi Dare.
Coraz więcej rodziców rezygnuje z tradycyjnych kanapek na rzecz urozmaiconych posiłków lunchboxach.
W środę 18 sierpnia odbyło się przekazanie dla radzyńskiego szpitala karetki pogotowia w połowie sfinansowanej przez Spomlek
Pyszne i wartościowe mleko Łaciate dostępne jest w czterech wariantach smakowych
PERRIER zaprezentowała swoją pierwszą butelkę wykonaną w 100% z przetworzonego tworzywa PET
W upalne dni pyszne orzeźwienie zapewnią wyjątkowe kawy mrożone od Costa Coffee.
Przyjemna i apetyczna – taka właśnie będzie startująca w sierpniu nowa ogólnopolska kampania pysznych Deserów z maślanką.
W internetowym konkursie marki Harnaś, każda pełnoletnia osoba może głosować na jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych
Marka Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii Włącz Tryb Spotkań
Międzynarodowy Dzień Piwa i Piwowara
Rozsmakuj się w nowych propozycjach
Troska przejawia się w pasji do wszystkiego, co robimy, jest wartością
Pierogi są jednym z ulubionych dań wielu Polaków.
Wyjątkowa butelka, neonowy kolor, modny design i zaskakujące połączenie smaków
W centrum Warszawy pojawił się specjalny mural namalowany farbami pochłaniającymi zanieczyszczenia
Pasja do sportu – to ona zainspirowała ekspertów 4F do stworzenia nowej linii żywności funkcjonalnej
Nowa Kampania Olimpijska w Costa Coffee oznacza tylko jedno - smakowite pozycje
Dr. Oetker wprowadza od sierpnia 2021 r. nowy produkt dla fanów ciast
X jubileuszowa edycja konkursu Gospodarstwo Roku rozstrzygnięta
Około 83 mln litrów wody i 677 tys. kg CO2 - tyle zaoszczędzili uczniowie z polskich szkół
Do królewskiej rodziny z Wawelu - Królewskiego Mleczka Waniliowego i Śmietankowego
Czas na kolejną odsłonę kampanii Nespresso Momento Coffee & Milk
Już od roku sieć kawiarni Costa Coffee współpracuje z Too Good To Go - Pogromcami Marnowania Żywności
Tradycja odbywającego się w sercu Gdańska Jarmarku św. Dominika sięga już 761 lat.
Polacy, niezależnie od wieku, w ciągu ostatniego roku najczęściej jedli lody razem, ale w domu.
Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce o pojemności 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie mark
Kawa to dla mnie chwila relaksu i wyciszenia, by zebrać myśli – mówi Wojciech Modest Amaro…
W ofercie Saloników Kolportera znajdują się bilety na mecze sprzedawane, m.in. przez portal biletowy – KupBilet.pl.
Zdaniem ekspertów ograniczenie spożycia mięsa i nabiału to jedno z kluczowych działań, jakie możemy podjąć, by przeciwdziałać zmianie klimatu.
Wszyscy czasem potrzebujemy słodkiego i pysznego zastrzyku energii. Właśnie dlatego w kawiarniach Costa Coffee pojawiły się trzy nowe propozycje wykorzystujące niepowtarzalny smak karmelu – Tokyo Gold Caramel Latte, Tokyo Gold Caramel Iced Latte oraz Iced Golden Caramel Tokyoccino.
Instalacji de-alkoholizującej jest ważnym krokiem, pozwalającym Carlsberg Polska jeszcze lepiej odpowiadać na rosnące zainteresowanie konsumentów piwami 0,0%. Wartość inwestycji to 10 mln zł.
Do rodziny galaretek Fresh & Fruity z Wawelu dołączyła właśnie limitowana edycja Smaki Lata.
Już 23 lipca rozpoczynają się XXXII Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokyo 2020
Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o trzy napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej.
Jazda rowerem to coraz chętniej wybierana forma spędzania wolnego czasu czy dojazdu do pracy.
Producent Ryckiego Edama we współpracy z gwiazdami ekranu promuje aktywny styl życia
Lato to radość, kolory, pozytywna energia i smak soczystych owoców!
To kolejny konkurs organizowany przez Fundację “Wawel z Rodziną” w tym roku.
7 lipca Światowy Dzień Czekolady
Marka Harnaś została oficjalnym sponsorem Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej (ZOSP RP).