Costa Coffee łączy siły z Mentos – nowa akcja samplingowa


Właśnie dlatego Costa Coffee łączy siły z Mentos w ramach ogólnopolskiej promocji konsumenckiej. Już od 1 sierpnia do zamówień składających się z dowolnego napoju i drobnej przekąski dołączane będzie opakowanie gum do żucia Mentos Pure Fresh gratis. Gumę żujemy najczęściej poza domem, po lunchu w restauracji czy popołudniowej kawie w ulubionej kawiarni. Wielu klientów wręcz nie wyobraża sobie nie sięgnąć po nią po posiłku „na mieście”. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Costa Coffe wraz z Mentos. Już od 1 sierpnia każdy, kto zamówi zestaw, np. kawę i ciastko czy sok i kanapkę, otrzyma opakowanie gum do żucia Mentos Pure Fresh Mint. - Dzięki akcji samplingowej, realizowanej przy współpracy z siecią Costa Coffee, docieramy do konsumentów dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. W momencie, gdy po posiłku szukają odświeżenia, pod ręką mają gumę do żucia bez cukru Mentos Pure Fresh. Jest to nasz wyjątkowy produkt – w wygodnym, poręcznym opakowaniu, z płynnym nadzieniem w każdej drażetce. Dostarcza intensywnego i naprawdę trwałego orzeźwienia – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. Promocja obowiązuje we wszystkich kawiarniach Costa Coffee, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Zarejestrowani użytkownicy Costa App - klienci sieci otrzymają specjalny, dedykowany akcji mailing oraz powiadomienie w aplikacji mobilnej. Szczegóły oraz dodatkowe informacje goście odwiedzający lokale znajdą w drukowanych materiałach promocyjnych, dystrybuowanych we wszystkich kawiarniach. Akcja samplingowa otrzyma silne wsparcie w mediach społecznościowych marki gum z portfolio Perfetti van Melle oraz na social media Costa Coffee. Głównym punktem promocji będzie konkurs, prowadzony na fanpage'u Mentos. W czasie jego trwania konsumenci powalczą o 30 voucherów na zakup produktów w kawiarniach Costa Coffee oraz o nagrodę główną – rower miejski.

 


Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

 
 

Reklamy z Miesięcznika