„To mleko, to nie jest jakieś mleko” – ruszyła kampania promująca świeże mleko z Piątnicy

OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową, której celem jest podkreślenie wyjątkowych walorów mleka wiejskiego dostępnego w charakterystycznej butelce z rączką. Kampania potrwa do 22 września br., a spoty emitowane będą w telewizji oraz na VOD.

Czytaj więcej...

Fontanna Multimedialna w Lublinie

Harmonogram pokazów - Wrzesień 2023

Czytaj więcej...

Chmielaki - już po raz 52

W dniach 18-20 sierpnia 2023 w Krasnymstawie odbyły się 52 Chmielaki.

Czytaj więcej...

Nowość! Skyry z Piątnicy w nowej pojemności 450 g!

OSM Piątnica wprowadza do oferty Skyr naturalny i waniliowy w powiększonej pojemności – 450 g.

Czytaj więcej...

Wygrywaśna loteria HARIBO!

Marka HARIBO przygotowała dla swoich wielbicieli wyjątkową zabawę, w której do wygrania jest 511 nagród o łącznej wartości ponad 140 tys. złotych!

Czytaj więcej...

Intrygująca kampania sera Salami ze Spomleku

„Przy produkcji tego Salami nie ucierpiał żaden osioł”

Czytaj więcej...

Wawel podsumował 2022 rok

Inwestycje proekologiczne, nowe receptury przygotowane zgodnie z ideą projektu „Dobre Składniki”…

Czytaj więcej...

Wakacyjny konkurs z Sertop

Tyski producent serków topionych organizuje „Wakacyjny Konkurs”

Czytaj więcej...

Wakacyjne serniki!

Wykorzystaj przepisy Szefów Kuchni – z Piątnicy, no bo skąd!

Czytaj więcej...

Rola władz lokalnych i regionalnych w przeciwdziałaniu dezinformacji

Prawodawcy lokalni, regionalni i europejscy tworzą wspólny front w walce z dezinformacją w terenie i wzywają do zwiększenia środków finansowych na obronę demokracji.  

Czytaj więcej...

Minionki opanowały desery Słodka Chwila od Dr. Oetkera

Bello! Minionki po raz kolejny opanowały opakowania nowych deserów Słodka Chwila od Dr. Oetkera: Puddingów na zimno oraz Kisielu
w orzeźwiającym, letnim smaku.

Czytaj więcej...

Apis z nagrodą AgroLigi. Wyróżnienie otrzymali od prezydenta

Spółdzielnia Pszczelarska APIS w Lublinie Mistrzem Krajowym AgroLiga 2022.

Czytaj więcej...

Czy Spomlek przejmie OSM w Bychawie?

Delegaci z Bychawy widzą przyszłość swojej firmy po połączeniu.

Czytaj więcej...

Czarna Księga Obciążeń Przedsiębiorców

Czarna Księga Obciążeń Przedsiębiorców, czyli kosztów i obowiązków, które obciążają przedsiębiorców, a które nie są związane bezpośrednio...

Czytaj więcej...

Sertop z kolejnym wyróżnieniem

Nagroda Kupców Polskich 2023 produkt firmy SERTOP

Czytaj więcej...

SERTOP Tychy z nowym prezesem

30 maja br. Zgromadzenie Wspólników SERTOP sp. z o.o. wybrało nowego Prezesa Zarządu.

Czytaj więcej...

Nowości od HARIBO!

Smak radości teraz dostępny jest w jeszcze bardziej różnorodnych wariantach.

Czytaj więcej...

Nowe piwa w portfolio Perła – Browary Lubelskie S.A.

Perła Biała Pszeniczna, Perłał Amerykańskie Chmiele Cytrusowe

Czytaj więcej...

Rusza kolejna edycja programu „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”

Wystartowała 13. edycja wyjątkowej, a zarazem pionierskiej inicjatywy odpowiedzialności społecznej poświęconej pszczołom.

Czytaj więcej...

Adoptuj pszczołę!

W tym roku obchodzimy jubileuszową, dziesiątą edycję akcji Adoptuj Pszczołę!

Czytaj więcej...

Mieszanka Krakowska na okrągło kręci teraz także pomarańczowym smakiem!

Do uwielbianej przez konsumentów Mieszanki Krakowskiej na okrągło marki Wawel dołączył kolejny słoneczny smak!

Czytaj więcej...

SERdeczna loteria Spomlek –

 

Podziel się z potrzebującymi!

Czytaj więcej...

OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą Jogurty naturalne

12 maja br. rozpocznie się kampania reklamowa Jogurtów naturalnych z Piątnicy.

Czytaj więcej...

Chwytaj dzień z NESCAFÉ Barista Style!

Nowa seria napojów kawowych już w Polsce

Czytaj więcej...

Lider lokalnie bezemisyjnej jazdy – Mercedes-Benz ułatwia przejście na elektromobilność

Zakup auta elektrycznego – czy to do użytku prywatnego czy firmowego, dla wielu wciąż może być wyzwaniem.

Czytaj więcej...

CEO firmy Mars postrzega walkę ze zmianą klimatu jako moralny obowiązek

Poul Weihrauch, nowy CEO Mars, Inc., w rozmowie z francuską agencją prasową (AFP)…

Czytaj więcej...

Sos waniliowy – nowość w asortymencie Dr. Oetker

Do bogatego portfolio produktów Dr. Oetkera dołączył jeden z największych słodkich przysmaków w kuchni - sos o smaku waniliowym.

Czytaj więcej...

Polacy rezygnują ze spożywania produktów odzwierzęcych, a w sklepach można znaleźć coraz więcej żywności roślinnej

Według badań przeprowadzonych przez Mintel 44% Polaków deklaruje, że względy zdrowotne skłoniły ich do zmniejszenia ilości zjadanego mięsa przetworzonego.

Czytaj więcej...

Wawel i Fundacja „Wawel z Rodziną” w raporcie FOB

Wawel i Fundacja „Wawel z Rodziną” z 4 dobrymi praktykami ESG w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Czytaj więcej...

Jak mleko to z Piątnicy, no bo skąd!

OSM Piątnica z kampanią promującą świeże mleko

Czytaj więcej...

NOWOŚĆ! Pancakes od Dr. Oetkera w dwóch ulubionych smakach!

Pancakes w dwóch ulubionych smakach: waniliowym i czekoladowym

Czytaj więcej...

Kolejna inwestycja Accolade w województwie lubelskim

Najnowsza inwestycja Accolade powstanie w Świdniku, w województwie lubelskim.

Czytaj więcej...

OSM Piątnica powraca ze śpiewającą kampanią napojów roślinnych

OSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy.

Czytaj więcej...

Wielkanocne słodkości od Nestlé

Nestlé przedstawia wielkanocną ofertę słodyczy, w której każdy miłośnik słodkości z pewnością znajdzie coś dla siebie.

Czytaj więcej...

Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu

Nałęczowianka wprowadziła na rynek nowe butelki o pojemności 1l.

Czytaj więcej...

Słodka i radosna Wielkanoc z HARIBO

Święta Wielkiej Nocy to czas radości, spotkań z bliskimi oraz dzielenia się upominkami.

Czytaj więcej...

Wielkanocny niezbędnik

Najlepsze produkty i smaczne przepisy na świąteczne wypieki z Piątnicy, no bo skąd!

Czytaj więcej...

Szczęśliwe zakupy w Groszku


Czy zwykłe, codzienne zakupy mogą okazać się szczęśliwe?

Czytaj więcej...

Historyczne przychody Spomlek vs trudny start w nowym roku

Rozpoczyna się okres badania sprawozdań finansowych, czyli de facto podsumowań minionego roku w spółdzielniach.

Czytaj więcej...

Życzenia wielkanocne Lubelski Rynek Hurtowy S.A.

Życzenia wielkanocne Lubelski Rynek Hurtowy S.A.

Czytaj więcej...

Smaki regionów - Proste Historie

Pierogi po kociewsku z kiełbasą kociewską  oraz Pierogi po kaszubsku z kaszanką…

Czytaj więcej...

Wiosna rozkwita dobrym smakiem!  

Z nową energią witamy wiosnę! Z tej okazji marka Wawel przygotowała limitowaną Ofertę Wiosenną

Czytaj więcej...

JemyJemy warzywne zupy kremy

Lekkie, pożywne i mocno warzywne są cztery nowe zupy kremy, które w czerwcu dołączyły do portfolio marki JemyJemy.
Czytaj więcej...

Roślinne pizze Proste Historie Vegan

Oferta pizz pod marką Proste Historie została poszerzona o linię pizz wegańskich.

Czytaj więcej...

Które Państwa produkty warto zakupić z myślą o przygotowaniu świątecznych potraw?

Żurek z kiełbasą wieprzową JemyJemy to zupa, która świetnie wpisuje się w tradycję świątecznego stołu.

Czytaj więcej...

Na pizzogłód, pizzę zrób!

Od początku stycznia do końca marca zaplanowana została intensywna kampania reklamowa pizzy pod marką Proste Historie.

Czytaj więcej...

HARIBO i MAOAM zapraszają na stoki narciarskie

Ferie na Podhalu? Czeka niezwykła, pełna pozytywnej energii, kolorowa strefa HARIBO i MAOAM

Czytaj więcej...

Perła i lubelscy żużlowcy z nową umową sponsorską

Perła – Browary Lubelskie S.A. i Speedway Lublin S.A. podpisały nową umowę o współpracy. Lubelski producent piwa pozostaje Sponsorem Głównym żużlowych drużynowych mistrzów Polski.

Czytaj więcej...

Pepco pierwszą polską firmą w Better Cotton

Pepco, jako pierwsza firma pochodząca z Polski, dołączyło do Better Cotton.

Czytaj więcej...

Najlepsze słodycze od serca dla walentynki

Już za kilka dni obchodzimy Walentynki. To idealna okazja, by sprawić ukochanej osobie radość i podarować słodki prezent od serca.

Czytaj więcej...

Bello! Minionki opanowały opakowania nowych deserów od Dr. Oetkera

Psotne Minionki - Kevin, Carl, Stuart, Bob i Dave, znowu słodko namieszały.

Czytaj więcej...

Najlepsze słodycze od serca na Dzień Babci i Dziadka

Już za kilka dni świętujemy Dzień Babci i Dziadka. To idealna okazja, by sprawić bliskim radość i podarować słodki prezent.

Czytaj więcej...

Prawie 300 kg słodyczy Wawel trafiło do domów dziecka

Konsumenci jak zwykle okazali się świetnymi Pomocnikami Świętego Mikołaja!

Czytaj więcej...

Tworzenie lepszego świata dla zwierząt – Mars Polska podsumowuje 2022 rok

Psy i koty, z którymi dzielimy życie, obdarzają nas bezgraniczną miłością i oddaniem.

Czytaj więcej...

Świętuj Dzień Serka Wiejskiego – jednego z najpopularniejszych produktów śniadaniowych w Polsce!

30 grudnia obchodzimy Dzień Serka Wiejskiego

Czytaj więcej...

Mikołajkowa akcja od Serenady

6 grudnia do 6 miejsc w Polsce przybył niespodziewany gość – Mikołaj.

Czytaj więcej...

Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl

Wyjątkowa współpraca marki i znanego rysownika

Czytaj więcej...

„Widzimy się na …” zachęca SERTOP

W 2022 roku firma SERTOP – producent wyśmienitych serków topionych i smażonych – wprowadziła nowy format serków – bloczki 90 g

Czytaj więcej...

Złoty Medal dla Złotego Ementalera

Złoty Ementaler i Złoty Medal w największym konkursie branży mleczarskiej Lider Forum 2022 w kategorii Tradycyjny Wizerunek

Czytaj więcej...

Zmiany w Zarządzie SM Mlekpol

Od 01.01.2023 roku SM „MLEKPOL” będzie zarządzana przez czteroosobowy Zarząd.

Czytaj więcej...

Rusza nowa kampania wizerunkowa Grupy OLEWNIK.

W rolach głównych najwyższa jakość i nieporównywalny smak Suchej Krakowskiej z Szynki

Czytaj więcej...

Pellegrino Young Chef 2022-23

Rozstrzygnięcie półfinału dla naszego regionu!

Czytaj więcej...

Nowa odsłona kolekcji czekolad Premium marki Wawel

Tej jesieni marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę kolekcji czekolad Premium!

Czytaj więcej...

Najlepsze przekąski na nadchodzący mundial

Twoi domowi kibice je pokochają!

Czytaj więcej...

„Wszyscy lubią masło Łaciate” w nowej kampanii SM Mlekpol

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już w połowie listopada (14.11) rusza z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate.

Czytaj więcej...

Bunge świętuje 20 lat łączenia rolników z konsumentami w Polsce

Bunge, największy na świecie przetwórca nasion oleistych, obchodzi w tym miesiącu 20-lecie działalności w Polsce.

Czytaj więcej...

MAOAM wciąga straaasznie!

Marka MAOAM przygotowała na Halloween wyjątkową edycję jednego z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych produktów!

Czytaj więcej...

Prezes Bajko odchodzi, Paweł Gaca zostanie Prezesem Spomlek

 Po 14 latach Prezes Edward Bajko żegna się ze stanowiskiem. Na jego następcę Rada Nadzorcza powołała Wiceprezesa Pawła Gacę.

Czytaj więcej...

Konsumenci wybrali – produkty SM Mlekpol docenione w konkursie Złote Innowacje 2022

W 5. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022” w gronie laureatów, ze złotym medalem w kategorii „Nabiał”, znalazł się jogurt pitny Łaciaty bez laktozy jabłko-gruszka 250 ml

Czytaj więcej...

Dobrowolscy od kuchni

Dobrowolscy od Kuchni to apetyczne dania gotowe, których przygotowanie zajmie zaledwie kilka chwil.

Czytaj więcej...

Brooklyn oczami polskich gwiazd - inauguracja Brooklyn Pilsner w Polsce

Brooklyn - nowa lagerowa marka Carlsberg Polska w segmencie piw premium jest inspirowana wielokulturową dzielnicą Nowego Yorku

Czytaj więcej...

Targi SIAL – prestiżowe wydarzenie z udziałem SM Mlekpol

W dniach 15–19 października odbywa się kolejna edycja targów SIAL, czyli jednego z najważniejszych wydarzeń dla przemysłu spożywczego w Europie. Po pandemicznej przerwie event powraca do Paryża, zamieniając na pięć dni stolicę Francji w centrum rozmów o trendach i innowacjach dotyczących rynku żywności. Każda edycja przyciąga ponad 300 000 odwiedzających, nie tylko z Europy, ale też z Azji czy Afryki. W wydarzeniu biorą również udział przedstawiciele polskich producentów, wśród których nie mogło zabraknąć rodzimego lidera w dziedzinie mleczarstwa – Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
Udział w międzynarodowych targach spożywczych to dla czołowych producentów żywności obowiązkowy punkt na liście najważniejszych wydarzeń. Tegoroczny event w Paryżu jest miejscem spotkań i rozmów o biznesie oraz o aktualnych trendach. To także szansa nawiązywania i wzmacniania kontaktów handlowych, szczególnie ważna dla czołowych polskich eksporterów, do których należy SM Mlekpol. Produkty Spółdzielni są dobrze znane na całym świecie i eksportowane już do ponad 100 krajów, a najpopularniejsza polska marka mleka Łaciate dociera aż na 6 kontynentów. Jednakże dzięki targom możliwe jest zaprezentowanie oferty handlowej także potencjalnie nowym dystrybutorom.
Targi SIAL to jedno z kluczowych wydarzeń, wpisujące się w strategię rozwoju Spółdzielni. Przez kilka dni Mlekpol ma okazję prezentować ofertę produktową potencjalnym klientom – zarówno handlowcom, jak i konsumentom. 2022 rok pozwolił firmie powrócić do udziału w wydarzeniach, jakie przez kilkanaście miesięcy nie mogły się odbywać ze względu na pandemię. Teraz przedstawiciele Mlekpolu ponownie spotykają się w Paryżu z innymi przedsiębiorcami, by wymieniać doświadczenia i obserwacje dotyczące trendów rynkowych i kierunków rozwoju biznesu.
W tym roku w roli wystawców na targach SIAL pojawiło się ponad 7000 firm z Europy i pozostałych kontynentów. Stoisko SM Mlekpol znajduje się w hali nr 7, E260. Odwiedzający mają szansę poznać bogate portfolio produktów Spółdzielni, wyróżniających się znakomitym smakiem i najwyższą jakością.
Priorytetem Mlekpolu niezmiennie jest dalszy rozwój, ponieważ silna i prężnie działająca Spółdzielnia to gwarancja zabezpieczenia interesów dostawców, którzy ją tworzą. Dlatego w strategii firmy nacisk kładzie się nie tylko na produkcję przeznaczoną na rodzimy rynek, ale też na eksport. 30 procent wyrobów Mlekpolu trafia zagranicę – do Czech, Włoch, Niemiec, krajów bałtyckich, ale też do państw afrykańskich czy azjatyckich. Z tego powodu tak istotna jest znajomość potrzeb i trendów, jakie panują w innych częściach świata.
Mlekpol realizuje wiele projektów, uwzględniających szczególne preferencje klientów. Spółdzielnia stworzyła międzynarodowe marki, jak Milcasa i Happy Barn, które są już dobrze znane konsumentom w różnych krajach świata.

 

 

Europejskie joint venture Olleco i Bunge – stworzenie biznesu obejmującego pełny cykl życia oleju jadalnego

Bunge – wiodący producent olejów roślinnych, oraz Olleco – zajmujący się energią odnawialną, ogłosiły zawarcie umowy o utworzeniu spółki joint venture (50/50), której celem będzie stworzenie biznesu obejmującego pełny cykl życia olejów jadalnych.

Czytaj więcej...

Złoty Ementaler z brązowym medalem

Złoty Ementaler w kostce 100 g otrzymał brązowy medal

Czytaj więcej...

Targi spożywcze (FMCG) z okazji 30-lecia firmy Lemonex

Świętując w tym roku okrągły Jubileusz firma organizuje Targi Spożywcze połączone z obchodami 30-lecia firmy Lemonex

Czytaj więcej...

Ogólnopolska loteria słodyczy na wagę marki Wawel!

Wawel zaprasza do ogólnopolskiej loterii słodyczy dostępnych na wagę

Czytaj więcej...

Odśwież chwile dobrą energią

We wrześniu w sklepach pojawiła się nowa limitowana edycja unikalnych opakowań od marki Tic Tac.
Czytaj więcej...

SM Mlekpol w najnowszym sezonie „Doradcy Smaku” inspiruje Polaków

We wrześniu ruszyła jesienna edycja programu kulinarnego „Doradca Smaku”, którego partnerem kolejny raz stała się Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.

Czytaj więcej...

Okocim Mistrzowski Porter ze złotym medalem w konkursie European Beer Star!

Jury jednego z największych i najważniejszych konkursów piwowarskich na świecie, European Beer Star, po raz kolejny wyróżniło piwo marki Okocim.

Czytaj więcej...

Zielone opakowania dla lepszego jutra

Grupa Carlsberg nie ustaje w wysiłkach w dążeniu do zrównoważonych działań, w tym opakowań przyjaznych planeci

Czytaj więcej...

Wyborowa przedstawia nowe smaki i zachęca do wyłączenia spiny

Wyborowa rozszerza swoje portfolio o nowe, zaskakujące warianty smakowe.

Czytaj więcej...

Piwa Karmi, Okocim i Žatecký nagrodzone na Chmielakach

W Konsumenckim Konkursie Piw „Chmielaki Krasnostawskie 2022” medale otrzymały piwa aż trzech marek Carlsberg Polska – Karmi, Okocim i Žatecký. Marki firmy Carlsberg zdominowały m.in. całą kategorię „aromatyzowanych piw bezalkoholowych” zajmując 3 pierwsze miejsca: Karmi Mrożona Kawa 0,0%, Okocim Limonka i Mięta 0,0%, a także Mango z Marakują 0,0%. Žatecký wygrał w kategorii „piw jasnych o ekstrakcie do 11 Blg”, a kategorię „jasnych piw bezalkoholowych” podzieliły między siebie marki Okocim (złoty medal) i Žatecký (brązowy medal).

Ogólnopolskie Święto Chmielarzy i Piwowarów „Chmielaki Krasnostawskie” odbyło się w tym roku już 51 raz. Mimo, że okrągłe obchody miały miejsce rok temu, w 2022 roku konkurs wywołał wielkie zainteresowanie – zgłoszono aż 451 piw z 48 browarów. Mimo silnej konkurencji, aż trzy marki Carlsberg Polska: Žatecký, Karmi i Okocim, kolejny rok z rzędu zwyciężyły zajmując kluczowe miejsca w swoich kategoriach i zdobywając 5 medali.

okocim 1

W kategorii „Piwa jasne w stylu Mild Lager o ekstrakcie do 11 Blg” pierwsze miejsce zajął Žatecký Letký, czyli lekki pils 3,8% o niższej zawartości alkoholu, zbalansowanym słodowo-chmielowym smaku i przyjemnej goryczce.

Z kolei w kategorii „Piwa jasne bezalkoholowe w stylu Pils/Lager o zawartości alkoholu do 0,5 proc. obj.” pierwsze miejsce zajął Okocim 0,0%, a na trzecim miejscu brązowym medalem nagrodzony został Žatecký 0,0%.

Marki Carlsberg Polska, podobnie jak rok temu, zdominowały również kategorię „Piwa bezalkoholowe aromatyzowane lub z dodatkami o zawartości alkoholu 0,5 proc. obj.” Trzy pierwsze miejsca przypadły: Karmi Mrożona Kawa 0,0% (złoty medal) oraz dwóm smakom marki Okocim: Limonka i Mięta 0,0% (srebrny medal) i Mango z Marakują 0,0% (brązowy medal).

Pierwsza edycja Konsumenckiego Konkursu Piw, organizowana w ramach Chmielaków Krasnostawskich, odbyła się w 1983 r. Jest to największy krajowy konkurs, uwzględniający w swych kategoriach najnowsze światowe trendy piwne i rodzime realia rynkowe. W tym roku nagrody przyznano w 19 kategoriach. Jurorzy dokonywali oceny sensorycznej trunków na podstawie specjalnie opracowanego arkusza, obejmującego m.in. ocenę smaku i aromatu, barwy, goryczki, nasycenia oraz pienistości piwa.
Konsumencki Konkurs Piw rozstrzygnięto podczas Chmielaków Krasnostawskich. Jest on o tyle ważny dla browarów i piwowarów, iż piwa oceniają konsumenci, którzy stanowią większość składu jury.

HARIBO potwierdza otwarcie pierwszego w Polsce sklepu!

HARIBO potwierdza, że pod koniec sierpnia otwarty zostanie pierwszy w Polsce firmowy sklep marki.

Czytaj więcej...

Mocno Przyjemne Pobudzenie w kampanii Karmi 0,0%

Marka Karmi prowadzi kampanię Karmi Mrożona Kawa 0,0%.

Czytaj więcej...

Nowojorski smak piwa Brooklyn w Polsce

Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn.

Czytaj więcej...

Wakacyjne dania bez gotowania! 

Sprawdź sprawdzone przepisy Szefów Kuchni Piątnicy!
Czytaj więcej...

PrzyGotujmy Lepszy Świat!

Ponad 37 mln litrów wody i 303 tys. kg CO2 – tyle zaoszczędzili uczniowie z polskich szkół…

Czytaj więcej...

„Kolędy do nieba” ratują życie nawet w wakacje

Firma Koral wspiera Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie-Prokocimiu

Czytaj więcej...

Koral daje szansę „na fejm”

Innowacyjna kampania na multimedialnych ekranach w całej Polsce
Czytaj więcej...

Nie przegap nowej atrakcji turystycznej Mazur – Szlaku Maślanki Mrągowskiej

Już tego lata miłośnicy Mazur poznają fermentowaną legendę regionu w zaskakującym wydaniu.

Czytaj więcej...

Świętuj Światowy Dzień Czekolady z Czekoladami Premium „Ziarna Świata” marki Wawel

Wenezuela, Ghana, a może Kamerun? 7 lipca – w Dniu Czekolady – wybierz się w kulinarną podróż z linią Czekolad Premium „Ziarna Świata” marki Wawel.

Czytaj więcej...

Fontanna multimedialna - harmonogram pokazów

Fontanna multimedialna w Lublinie należy do najnowocześniejszych w Polsce, a nawet Europie.

Czytaj więcej...

Zmiana pokoleniowa to wyzwanie dla miast

Europejska Stolica Młodzieży 2023 doszusowała do grona miast regionalnych, w których inwestują największe firmy z rynku nieruchomości.

Czytaj więcej...

JogiFruits – limitowana nowość od MAOAM!

Marka MAOAM wprowadza na rynek wyjątkową edycję jednego z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych produktów! 

Czytaj więcej...

Zielony Kopiec Kreta na 20 urodziny tego kultowego ciasta od Dr. Oetkera

Kopiec Kreta – ciasto, które podbiło polski rynek dwie dekady obchodzi okrągły jubileusz
Czytaj więcej...

Nowa generacja innowacyjnej Fibre Bottle w testach u polskich konsumentów

Grupa Carlsberg odsłania kolejny etap prac nad Fibre Bottle - butelką z włókna drzewnego, w pełni nadającą się do recyklingu

Czytaj więcej...

Kino wśród gwiazd

Wystartowała jedenasta edycja plenerowego Kina Perła.

Czytaj więcej...

Galaretki nadziewane Fresh&Fruity Exotic od Wawel – limitowana edycja

Poznaj smaki egzotycznej przygody zamknięte w znanych i lubianych galaretkach nadziewanych Fresh&Fruity.

Czytaj więcej...

„Pysznie i na Bogato” startuje Wielka loteria Maślanki Mrągowskiej

Kampania marketingowa oraz 25-lecie funkcjonowania na rynku Maślanki Mrągowskiej to doskonała okazja do wspólnego świętowania

Czytaj więcej...

Wawel i Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowują działania społeczne z okazji Dnia Dobrych Uczynków

Dzień Dobrych Uczynków to dla firmy Wawel oraz Fundacji „Wawel z Rodziną” idealny moment na podsumowanie działań społecznych

Czytaj więcej...

Nowa kampania mleczek Łaciatych pełna nagród

W maju marka Łaciate ruszyła z nową kampanią skierowaną do najważniejszych konsumentów mleczek smakowych

Czytaj więcej...

Nowi goście w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej „Okocim sobie!”

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim

Czytaj więcej...

Podkategorie

Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5