Ptaszek Staszek ponownie ćwierka o działaniach ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska opublikował 9. już Raport ESG, a razem z nim – nową serię rysunków z Ptaszkiem Staszkiem
Carlsberg Polska opublikował 9. już Raport ESG, a razem z nim – nową serię rysunków z Ptaszkiem Staszkiem
Niech radość roztapia się jak dobry ser, codziennie!
Kupiec rusza z nową kampanią promocyjną
Wielkanoc to idealny czas, by celebrować wyjątkowe smaki w gronie najbliższych.
Unilever wdraża największą innowację w historii kategorii detergentów do prania
Brytyjska marka Wild, właśnie stała się częścią Unilevera.
Przedstawiamy innowacyjne projekty dla rolnictwa regeneratywnego
Knorr odpowiada na potrzeby konsumentów
„Centrum przechowalniczo-dystrybucyjne” – stanowi kolejny krok w rozbudowie zakładu w Radzyniu Podlaskim
Lublin zyskał nową wyjątkową instalację artystyczną.
Decyzja o wsparciu od Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.
Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz więcej osób zdaje sobie sprawę
W trosce o uśmiech, który zmienia życie
Unilever nieustannie wdraża nowoczesne rozwiązania w każdym aspekcie swojej działalności.
Starbucks już teraz wita nadchodzącą wiosnę wprowadzając do oferty limitowaną linię produktów o smaku lawendy
Nowe, wiosenne smaki
Kupiec zachęca do odkrycia owsianek i płatków zbożowych, na nowo – nie tylko na śniadanie
Marka NESCAFÉ zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj o roczną pensję”
W ostatnich dwóch latach ceny masła (tłuszczu mlecznego) budzą emocje z uwagi na wysokie ceny.
Zapraszamy do odkrycia wyjątkowej oferty wielkanocnej Ferrero
Marka przedstawia niezwykłą nowość w portfolio: tabliczki KITKAT
Pizza Guseppe dołączyła do grona sponsorów Rift Legends.
Rio Mare, marka numer 1 w kategorii tuńczyka w puszce, stawia na autentyczność i jakość, a nowa komunikacja skupia się na prostocie jako synonimie doskonałego smaku.
CocoACH! i MINIczekolady funkcjonalne!
Sery Radzimir i Siemowit z linii Serdeczny to nowość od marki Sertop.
DUETY MIESZANKI KASZ to wysoka jakość ziaren zamknięta w każdej saszetce.
Marka Proste Historie to mnóstwo kulinarnych inspiracji, ale też więcej czasu na to, co naprawdę ważne
Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym nagrodą główną jest 10 000 złotych.
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy
Miniony rok był dla nas wymagający, ale przyniósł także wiele powodów do optymizmu.
Konsumenci wybiorą, która musztarda trafi na półki!
Nowy rok to czas pełen wyjątkowych chwil, które warto celebrować z bliskimi.
Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry
Dzień Serka Wiejskiego, obchodzony 30 grudnia
Marka Kamis jako pierwsza w Polsce zaprosiła ekipę programu Polskie Fabryki
Już po raz piąty pracownicy Browaru Perła wsparli w przygotowaniach do tradycyjnej Wigilii Miłosierdzia.
Powódź z września 2024 roku mocno doświadczyła region południowej Polski
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek wprowadziła rewolucyjny program dopłat
Rok 2024 to kluczowy moment w historii Fundacji „Wawel z Rodziną”
Boże Narodzenie to czas, który łączy bliskich przy wspólnym stole, pełnym pysznych i aromatycznych potraw.
Poznaj wyjątkową ofertę HARIBO i MAOAM na Boże Narodzenie
16. edycja programu Fundacji „Polki Mogą Wszystko”
Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Sery do smarowania pieczywa”
Podaruj słodkie chwile na Święta!
Rusza ogólnopolska akcja tworzenia kącików zabaw w szpitalach!
Nowe materiały edukacyjne dla nauczycieli w całej Polsce
Znany i lubiany twarożek z Piątnicy jest teraz dostępny w odświeżonej wersji.
Mikołajki zbliżają się coraz większymi krokami…
W dniach 19-23 października 2024 roku firma SERTOP, wzięła udział w międzynarodowych targach spożywczych SIAL Paris 2024.
Odkryj Sweet Pumpkin Frappuccino® blended beverage
NUTELLA® na Święta dzieli się miłością i nagrodami!
HARIBO Halloween
Poznaj nową recepturę mleka następnego dla niemowląt
Poczuj smak Level Wawel!
W połowie października ruszyła kampania społeczna „Filary Tolerancji”
Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja
Rok 2024 jest szczególny dla firmy Suempol, która świętuje 35-lecie swojej działalności.
Wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym
Raport firmy Wedel – między optymizmem a rzeczywistością
Jesień to idealny czas na drobne przyjemności od MAOAM i HARIBO
Od października Iglotex rozpocznie kampanię reklamową Pierogów z mięsem Proste Historie!
SM Spomlek i marka Serenada mają swój wizerunkowy udział w filmie "Drużyna A(A)"
Pierogi z mięsem Proste Historie są jeszcze smaczniejsze.
Kibicuj Wiktorii Piaseckiej podczas Starbucks Barista Championship!
12 uczniów rozpoczęło naukę w technikum przetwórstwa mleczarskiego
Marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody
Nadchodzi chwila, na którą wszyscy czekali... Pumpkin Spice powraca! Odkryj swoją ulubioną sezonową propozycję z nowym jesiennym menu Starbucks!
Platforma Wyczaruj radość z KINDER Cards startuje we wrześniu!
2 września startuje promocja konsumencka KINDER Chocolate Dziecięce Talenty.
Fabryka Czekolady E.Wedel na warszawskim Kamionku to kompleksowa inwestycja, która łączy w sobie przestrzenie produkcyjno-rozwojowe z zupełnie nową formą interakcji ze światem czekolady.
Kawy NESCAFÉ o smaku karmelu i orzechów laskowych, do przygotowywania również na zimno
Aż 466 piw z 47 browarów zostało ocenionych podczas największego w Polsce Konsumenckiego Konkursu Piw
W sieci saloników Kolportera trwa akcja samplingowa, w której rozdawane są napoje marki Schweppes.
7 września 2024r. Lubelski Rynek Hurtowy w Elizówce, zaprasza do wspólnego świętowania: atrakcji dla dzieci: wesołe miasteczko, darmowe animacje, spektakl dla dzieci. Nie zabraknie konkursów oraz dobrego humoru!
Spiżarnia, jeszcze w tym roku powiększy swoją bazę magazynową.
Marka popularnych żelek organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki.
Lakma Strefa, znana od lat konsumentom dzięki produktom SIDOLUX, ogłasza relaunch kluczowej marki PERLUX
Na miłośników owocaśnych żelków spędzających wakacje na Pomorzu, czekają niezwykłe, pełne pozytywnej energii, kolorowe strefy HARIBO!
Spiżarnia wprowadza nową identyfikację wizualną marki.
Wypróbuj Glazurę do ciast z owocami – krystaliczną i czerwoną, by nadać owocom przepiękny blask
Marka GARDEN GOURMET przedstawia nową identyfikację wizualną i zachęca do wyboru roślinnych alternatyw dla mięsa
Kultowe, ręcznie produkowane karmelki z Wawelu tego lata dostępne są w nowej limitowanej odsłonie!
OSM Piątnica przyznała nagrody w corocznym rankingu dostawców mleka.
Kazimiernikejszyn już 17 - 21 lipca! Wśród gwiazd Gogol Bordello, Kwiat Jabłoni, Artur Rojek, Vito Bambino i wielu innych!
W trzeciej edycji Best Brands Poland nagrodzone zostały najlepsze marki na polskim rynku.
15 rolników, dostawców mleka do Spółdzielczej Mleczarni Spomlek otrzymało statuetki i nagrody w konkursie Gospodarstwo Roku.
Nadchodzące lato to idealny czas na rozsmakowanie się w soczyście owocowych smakach przyjaznych weganom galaretek nadziewanych Fresh&Fruity!
W warszawskim biurze Nestlé na ulicy Domaniewskiej pojawił się recyklomat.
Woda niegazowana w aluminiowej puszce 0,33l!
Plenerowe Kino Perła powraca tego lata, oferując niezapomniane wieczory filmowe
Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickers®
Nowy format przekąski dla dorosłych. Na spokojnie. Zjedz i działaj.
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek przejmuje Okręgową Spółdzielnię Mleczarską w Bychawie.
Zabawę wspiera ambasadorka marki Young Leosia!
Arla Foods rozszerza swoje portfolio o jedną z najpopularniejszych marek czekolad na rynku.
Kompletując prezent, warto sięgnąć po limitowane edycje produktów HARIBO i MAOAM
Metamorfoza jednej z najpopularniejszych kaw na świecie
W europejskich krajach w ostatni piątek maja świętowany jest Dzień Sąsiada.
Rozszerzanie diety to czas, kiedy do jadłospisu dziecka wprowadza się nowe smaki i konsystencje.
Wyjątkowa edycja jednego z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych produktów.
Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley