Koniec z odpadami!


Gospodarka obiegu zamkniętego i butelka zwrotna

Czytaj więcej...

Znamy zwycięzców najnowszej edycji S.Pellegrino Young Chef – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów kulinarnych na świecie

Wielkim zwycięzcą i zdobywcą tytułu S.Pellegrino Young Chef został reprezentant Wielkiej Brytanii – Jerome Ianmark Calayag.

Czytaj więcej...

SM Mlekpol laureatem XIX edycji

Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP

Czytaj więcej...

Oferta Zimowa marki Wawel

Końcówka roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel.

Czytaj więcej...

SM Mlekpol umacnia swoją pozycję w branży – wyniki Lider Forum 2021


Znane medium branży mleczarskiej – magazyn Forum Mleczarskie Handel, ogłosiło wyniki w konkursach Lider Forum Produkty oraz Lider Forum Kampanie. W tegorocznej edycji SM Mlekpol odniósł sukces aż w 5 kategoriach produktowych. Natomiast działania marketingowe w ramach kampanii śmietanek UHT Łaciatych „Dodaj Do Ulubionych”, zajęły trzecie miejsce w konkursie Lider Forum Kampanie.
Przedstawiciele handlu detalicznego i hurtowego wskazali najciekawsze ich zdaniem produkty mleczarskie obecne na rynku w 2021 roku, biorąc pod uwagę innowacyjność wyrobu, atrakcyjność i wygodę opakowania, wolumen sprzedaży, a także współpracę z producentem. W tegorocznej edycji konkursu Lider Forum Produkty oceniano ich aż 140, w 15 kategoriach.
SM Mlekpol zajął dwa pierwsze miejsca, jedno drugie oraz dwa trzecie, czym ponownie potwierdził swoją silną pozycję w branży.

• 1 miejsce – kat. Kefiry i maślanki – Maślanka Mrągowska naturalna 1 l
• 1 miejsce – kat. Jogurty – jogurt pitny Łaciaty bez laktozy ananas – kokos 250 ml
• 2 miejsce (ex aequo) – kat. Twarogi i twarożki – Mazurski Smak półtłusty klinek 250 g
• 3 miejsce (ex aequo) – kat. Mleko – mleko UHT Łaciate 3,2% 1 l
• 3 miejsce – kat. Innowacje roku – serek śmietankowy Łaciaty smak indyjski z konopiami i czarnuszką 200 g

00 1

SM Mlekpol od ponad 40 lat dokłada wszelkich starań, by zapewniać konsumentom dostęp do produktów mleczarskich najwyższej jakości. Zdobycie pięciu nagród w tegorocznym konkursie Lider Forum Produkty jest dla nas potwierdzeniem, że cały czas zmierzamy w dobrym kierunku. Docenienie przez przedstawicieli sektora FMCG, ekspertów branży mleczarskiej oraz detalistów jest dla nas niezwykle cenne i motywuje do dalszego rozwoju. Nadrzędne wartości dla SM Mlekpol to tradycja, poszanowanie lokalności, a także dbałość o jakość surowca. Jesteśmy dumni, że dzięki takiemu podejściu powstają produkty pełne smaku i pasji, co zauważa branża oraz konsumenci – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
SM Mlekpol w każdym roku podejmuje działania marketingowe dostosowane do najnowszych trendów komunikacyjnych, aby w sposób jak najbardziej adekwatny dotrzeć do szerokiego grona swoich konsumentów. Realizując kampanie inspiruje konsumentów do podejmowania odpowiednich decyzji zakupowych. Strategie działań są oryginalne zarówno w formie, jak i w treści przekazu, a właściwy dobór kanałów oraz mediów pozwala na skierowanie komunikatów do właściwej grupy odbiorców.
Marka Łaciate w nagrodzonej kampanii pod hasłem „Dodaj do ulubionych” pokazała kulinarne benefity śmietanek oraz zachęcała konsumentów do wypróbowania inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej. Bardzo charakterystyczne, spójne i apetyczne kreacje z przykładami konkretnych potraw budowały świadomość sposobu użycia i przeznaczenia poszczególnych wariantów śmietanki Łaciatej. Działania mediowe prowadzone były równolegle w kliku kanałach: kampania sponsoringowa w TV, szerokozasiegowa kampania w internecie z aktywnym wsparciem inspirujących kulinarnie influencerów i blogerów oraz w kampanii outdoorowej. Dodatkową zachętą do zakupu śmietanek był konkurs z nagrodami dla konsumentów.
Dzięki wysokiej jakości oraz konsekwentnej obecności śmietanki Łaciatej w mediach stała się ona przede wszystkim produktem, któremu ufamy i po który sięgamy intuicyjnie. Hasło reklamowe kampanii "Dodaj do ulubionych" zachęca do zakupu i sprawdzenia śmietanki Łaciatej w szerokim spektrum zastosowań - naszych ulubionych dań – dodaje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Piętnaście nowych sklepów Netto 3.0

Piętnaście placówek Netto 3.0, w tym czternaście otwartych w procesie konwersji sklepów Tesco – oto bilans ostatnich dwóch tygodni ekspansji duńskiej sieci.

Czytaj więcej...

Produkty HARIBO i MAOAM w limitowanej odsłonie na Halloween

Halloween to tradycja, która z roku na rok coraz bardziej upowszechnia się w naszym kraju

Czytaj więcej...

Pierwsza praca - jak ją zdobyć i co warto wiedzieć?

#DobraRobotaChallenge, czyli II edycja programu edukacyjnego Fundacji “Wawel z Rodziną”

Czytaj więcej...

Wszyscy lubią Łaciate

„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków

Czytaj więcej...

Konsumenci wybrali – produkty SM Mlekpol docenione w konkursie Złote Innowacje 2021

W gronie laureatów w kategorii Nabiał znalazł się serek śmietankowy Łaciaty

Czytaj więcej...

Makaron – tak jak lubisz!


Świętuj Dzień Makaronu z Lubellą

Czytaj więcej...

XIV Euroforum Polskiego Mleczarstwa pełne sukcesów SM Mlekpol

Spotkanie przedstawicieli spółdzielni mleczarskich z całej Polski miało miejsce w dniach 18-21 października w Krynicy Zdroju.

Czytaj więcej...

Wielki finał S.Pellegrino Young Chef 2021 już wkrótce!

Zdradzamy kilka ekscytujących szczegółów, na temat wielkiego finału konkursu S.Pellegrino Young Chef Academy 2021.

Czytaj więcej...

MÓJ SPOSÓB NA… WIĘCEJ WARZYW KAŻDEGO DNIA!

Mój sposób na... smaczne życie

Czytaj więcej...

Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Wawel

„Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać”

Czytaj więcej...

SM Mlekpol zwiększa wydajność.

Spółdzielnia inwestuje w magazyn wysokiego składowania

Czytaj więcej...

Jak w prosty sposób możemy wprowadzić w nasze życie zasadę 3R Reduce, Reuse, Recycle

Wprowadzenie nowych nawyków do swojego, życia zdaniem ekspertów zajmuje 21 dni. Czy to dużo?

Czytaj więcej...

Królewskie Mleczko Cappuccino – nowy smak od marki Wawel

Do rodziny Królewskiego Mleczka z Wawelu dołączył nowy smak.

Czytaj więcej...

Internauci wskazali, które jednostki OSP zdobędą dofinansowanie od marki Harnaś

10 Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) wytypowanych głosami internautów otrzyma od marki Harnaś nagrody finansowe

Czytaj więcej...

Danone stawia na Polskę

Danone łączy działające dotąd niezależnie spółki Danone, Nutricia i Żywiec Zdrój jedną strukturą zarządczą

Czytaj więcej...

Kompania Piwowarska w nowej kampanii Efekt1butelki zachęca do oddawania butelek zwrotnych

Szkło zwrotne jest najbardziej eko wtedy, kiedy wraca do ponownego napełnienia.

Czytaj więcej...

Idealna do ubijania – śmietanka Łaciata 30 % pasteryzowana – nowość

Nieważne czy jesteś szefem kuchni, doświadczoną Panią Domu…

Czytaj więcej...

Ekipa i Koral „zapuszkowali” lody

Nowe napoje mają pojawić się w sklepach już pod koniec września br.

Czytaj więcej...

Rolmlecz przybliża tradycje mleczarskie

Rolmlecz - od mleczarzy "Tradycyjnie z krówką"

Czytaj więcej...

Mała wielka zmiana!

Knorr rusza z 2. edycją programu edukacyjnego PrzyGOTUJMY Lepszy Świat

Czytaj więcej...

Loteria mleczek smakowych Łaciate

Edukacja, ekologia i nowe ulepszone receptury

Czytaj więcej...

Bursztynowa z 4 nagrodami w plebiscycie gości Retaurant Week

Restaurant Week to największy festiwal restauracyjny w Polsce

Czytaj więcej...

SM Mlekpol na podium w Ogólnopolskim Rankingu Najlepszych Spółdzielni Mleczarskich

Za nami kolejna odsłona Ogólnopolskiego Rankingu Najlepszych Spółdzielni Mleczarskich

Czytaj więcej...

Niemal 2/3 Polaków kupuje chałwę

Po chałwę sięga regularnie ponad 63 proc. polskich konsumentów – wynika z najnowszego badania Omnibus dla marki Unitop.

Czytaj więcej...

Przyjdź do saloniku i odbierz Dare

W sieci saloników Kolportera trwa akcja samplingowa, w której rozdawane są najbardziej czekoladowe na rynku wafelki – ETi Dare.

Czytaj więcej...

Back to school – co polscy rodzice zapakują dzieciom do lunchboxów?

Coraz więcej rodziców rezygnuje z tradycyjnych kanapek na rzecz urozmaiconych posiłków lunchboxach.

Czytaj więcej...

Odpowiedzialny biznes stara się pomóc

W środę 18 sierpnia odbyło się przekazanie dla radzyńskiego szpitala karetki pogotowia w połowie sfinansowanej przez Spomlek

Czytaj więcej...

Nowe opakowania mleczek smakowych

Pyszne i wartościowe mleko Łaciate dostępne jest w czterech wariantach smakowych

Czytaj więcej...

PERRIER prezentuje swoją pierwszą na świecie butelkę z plastiku z recyklingu enzymatycznego

PERRIER zaprezentowała swoją pierwszą butelkę wykonaną w 100% z przetworzonego tworzywa PET

Czytaj więcej...

Mistrzowie ochłodzenia, czyli mrożone kawy w Costa Coffee

W upalne dni pyszne orzeźwienie zapewnią wyjątkowe kawy mrożone od Costa Coffee.

Czytaj więcej...

Deser z maślanką – pysznie apetyczna kampania nowości od Mlekpolu

Przyjemna i apetyczna – taka właśnie będzie startująca w sierpniu nowa ogólnopolska kampania pysznych Deserów z maślanką.

Czytaj więcej...

Internauci zdecydują, które jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych wesprze marka Harnaś

W internetowym konkursie marki Harnaś, każda pełnoletnia osoba może głosować na jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych

Czytaj więcej...

PROSTO z lat 90. - nowa kampania marki Wyborowa

Marka Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii Włącz Tryb Spotkań

Czytaj więcej...

Kobiety z piwowarską pasją w browarach Carlsberg Polska

Międzynarodowy Dzień Piwa i Piwowara

Czytaj więcej...

Słodka Chwila Dr. Oetkera

Rozsmakuj się w nowych propozycjach

Czytaj więcej...

Kawa tworzona z troską o jej wysoką jakość

Troska przejawia się w pasji do wszystkiego, co robimy, jest wartością

Czytaj więcej...

Pierogi z owocami i śmietaną – letni obiad, który wszyscy lubimy

Pierogi są jednym z ulubionych dań wielu Polaków.

Czytaj więcej...

Garage Dragon Fruit Mojito – piwo z pazurem

Wyjątkowa butelka, neonowy kolor, modny design i zaskakujące połączenie smaków

Czytaj więcej...

Nałęczowianka odsłania mural pochłaniający zanieczyszczenia

W centrum Warszawy pojawił się specjalny mural namalowany farbami pochłaniającymi zanieczyszczenia

Czytaj więcej...

4F FUEL – TWÓJ CEL, TWOJE CIAŁO

Pasja do sportu – to ona zainspirowała ekspertów 4F do stworzenia nowej linii żywności funkcjonalnej

Czytaj więcej...

Słodkie orzeźwienie w Costa Coffee

Nowa Kampania Olimpijska w Costa Coffee oznacza tylko jedno - smakowite pozycje

Czytaj więcej...

Szarlotka z kremem budyniowym - nowość od Dr. Oetkera!

Dr. Oetker wprowadza od sierpnia 2021 r. nowy produkt dla fanów ciast

Czytaj więcej...

Gospodarstwo roku 2020

X jubileuszowa edycja konkursu Gospodarstwo Roku rozstrzygnięta

Czytaj więcej...

Wielki finał programu PrzyGotujmy Lepszy Świat!

Około 83 mln litrów wody i 677 tys. kg CO2 - tyle zaoszczędzili uczniowie z polskich szkół

Czytaj więcej...

Królewskie Mleczko Malinowe, czyli malinowa lekkość już w sprzedaży!

Do królewskiej rodziny z Wawelu - Królewskiego Mleczka Waniliowego i Śmietankowego

Czytaj więcej...

Nespresso Momento Coffee & Milk - zaprasza do Zamku Topacz Resort & Art Spa

Czas na kolejną odsłonę kampanii Nespresso Momento Coffee & Milk

Czytaj więcej...

To już rok współpracy Costa Coffee i Too Good To Go!

Już od roku sieć kawiarni Costa Coffee współpracuje z Too Good To Go - Pogromcami Marnowania Żywności

Czytaj więcej...

Marki piw Carlsberg Polska z atrakcjami na Jarmarku św. Dominika w Gdańsku

Tradycja odbywającego się w sercu Gdańska Jarmarku św. Dominika sięga już 761 lat.

Czytaj więcej...

Polacy jedzą lody z ekipą, rzadko w samotności!

Polacy, niezależnie od wieku, w ciągu ostatniego roku najczęściej jedli lody razem, ale w domu.

Czytaj więcej...

Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L – gazowany i delikatnie gazowany

Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce o pojemności 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie mark

Czytaj więcej...

RÓŻNICA TKWI W SZCZEGÓŁACH - CZYLI CZYM JEST JAKOŚĆ WEDŁUG WOJCIECHA AMARO

Kawa to dla mnie chwila relaksu i wyciszenia, by zebrać myśli – mówi Wojciech Modest Amaro…

Czytaj więcej...

W saloniku kupisz bilet na mecze

W ofercie Saloników Kolportera znajdują się bilety na mecze sprzedawane, m.in. przez portal biletowy – KupBilet.pl.

Czytaj więcej...

Polacy nie chcą rezygnować z mięsa i nabiału dla dobra klimatu – a zmiana jest konieczna

Zdaniem ekspertów ograniczenie spożycia mięsa i nabiału to jedno z kluczowych działań, jakie możemy podjąć, by przeciwdziałać zmianie klimatu.

Czytaj więcej...

Karmelowa reprezentacja w Costa Coffee

Wszyscy czasem potrzebujemy słodkiego i pysznego zastrzyku energii. Właśnie dlatego w kawiarniach Costa Coffee pojawiły się trzy nowe propozycje wykorzystujące niepowtarzalny smak karmelu – Tokyo Gold Caramel Latte, Tokyo Gold Caramel Iced Latte oraz Iced Golden Caramel Tokyoccino.

Czytaj więcej...

Nowa inwestycja Carlsberg Polska - instalacja de-alkoholizująca w Browarze Okocim

Instalacji de-alkoholizującej jest ważnym krokiem, pozwalającym Carlsberg Polska jeszcze lepiej odpowiadać na rosnące zainteresowanie konsumentów piwami 0,0%. Wartość inwestycji to 10 mln zł.

Czytaj więcej...

Rabarbar, morela i truskawka, czyli Fresh & Fruity na lato

Do rodziny galaretek Fresh & Fruity z Wawelu dołączyła właśnie limitowana edycja Smaki Lata.

Czytaj więcej...

Start XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020 z Costa Coffee

Już 23 lipca rozpoczynają się XXXII Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokyo 2020 

Czytaj więcej...

Nowość od Nałęczowianki: NAŁ+ – źródło magnezu, cynku i potasu

Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o trzy napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej.

Czytaj więcej...

„Trzeźwo myślę na rowerze”

Jazda rowerem to coraz chętniej wybierana forma spędzania wolnego czasu czy dojazdu do pracy.

Czytaj więcej...

Aktywni na SERio!

Producent Ryckiego Edama we współpracy z gwiazdami ekranu promuje aktywny styl życia

Czytaj więcej...

Tego lata poruszy Cię smak Milko

Lato to radość, kolory, pozytywna energia i smak soczystych owoców!

Czytaj więcej...

Konkurs “Dobre Uczynki wśród Nas” rozstrzygnięty!

To kolejny konkurs organizowany przez Fundację “Wawel z Rodziną” w tym roku.

Czytaj więcej...

Mleczna czy gorzka, czyli czekoladowe upodobania Polaków

7 lipca Światowy Dzień Czekolady

Czytaj więcej...

Harnaś wpiera strażaków ochotników

Marka Harnaś została oficjalnym sponsorem Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej (ZOSP RP).

Czytaj więcej...

Tofflairs z Wawelu z loterią i mocnym wsparciem komunikacyjnym

Świetna wiadomość dla fanów intensywnego smaku karmelu, mleka i czekolady!

Czytaj więcej...

Pyszne, orzeźwiające kawy na zimno od Costa Coffee

Kiedy na zewnątrz panują wysokie temperatury, szukamy różnych pomysłów na ochłodę

Czytaj więcej...

Kolejne przejęcie przez Green Factory – firma kupiła węgierską fabrykę

Spółka Green Factory konsekwentnie realizuje plan umacniania swojej pozycji w Europie Środkowo-Wschodniej.

Czytaj więcej...

Kazimiernikejszyn to wydarzenie bez spinki.

Kazimiernikejszyn, 14–18 lipca 2021

Unikalny miks energetycznych koncertów, magii Kazimierza Dolnego i autorskich przygód.

To festiwal gdzie cały dzień 'cos się dzieje - od drzemek na dzikiej plaży nad Wisłą i chillu między urokliwymi kamienicami, przez imprezy w środku dnia czy walki na poduszki przeplatane tańcem, po biegi w lesistych kanionach Kazimierza.

Czytaj więcej...

„Chmelowe Mistrzostwa” na kanale You Tube

Marka Žatecký wystartowała z nowym programem „Chmelowe Mistrzostwa” na kanale YouTube

Czytaj więcej...

Nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol

Dipy śmietanowe typu crème fraiche od SM Mlekpol

Czytaj więcej...

Dwa Hity Handlu 2021 w ofercie SM Mlekpol

Już po raz 20. detaliści wskazali najlepiej sprzedające się produkty.

Czytaj więcej...

O piłce nożnej „w dobrym składzie”

Marka Okocim z nową kampanią

Czytaj więcej...

Carlsberg Polska ogłosił zwycięzców 8. edycji Programu Grantowego InicJaTyWy

W okolicy Browarów Carlsberg Polska, powstaną nowe projekty z zakresu eko-energii…

Czytaj więcej...

Reklama-teledysk z Garage Kamikaze w roli głównej

Marka Garage chce być blisko pełnoletnich młodych ludzi, inspirować ich i wyznaczać trendy

Czytaj więcej...

Zaspokój głód sportowych emocji razem z Pizzą Guseppe!

Rusza konkurs „Guseppe, idealne podanie!” przygotowany przez firmę Dr. Oetker Polska na czas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020

Czytaj więcej...

Tefal i Planet Heroes łączą siły.

Kampania #SkuteczniePosprzatane wraca w nowej odsłonie

Czytaj więcej...

Kocham życie – Trzeźwo myślę

Carlsberg Polska już po raz piąty startuje z ogólnopolskim programem społeczno-edukacyjnym „Trzeźwo myślę”

Czytaj więcej...

Žatecký 0,0% najlepszy w orzeźwieniu!

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký.

Czytaj więcej...

Wawel: Loteria Karmelkowa z komunikacją 360

Miłośnicy Karmelków z Wawelu mają powody do zadowolenia.

Czytaj więcej...

Fermentowana porcja zdrowia – Maślanka naturalna Mazurski Smak

Maślanka Mazurski Smak to fermentowany napój o tradycyjnym, naturalnym smaku i konsystencji.

Czytaj więcej...

Zadbaj o odpowiednią atmosferę z Netto

Zbliżające się lato zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu

Czytaj więcej...

Zakaz wprowadzania do obrotu niektórych produktów marki Gellwe

Skutkiem czynów nieuczciwej konkurencji FoodCare Sp. z o.o. względem Dr. Oetker Polska Sp. z o.o., Sąd Okręgowy w Katowicach…

Czytaj więcej...

Łaciaty Dzień Dziecka z Dilerek Minecraft

Z okazji Dnia Dziecka marka Łaciate Junior zaprasza dzieci i młodzież na niezwykłe gamingowe wydarzenie.

Czytaj więcej...

Rusza 6. sezon Milko Mazury MTB – start w Iławie

W najbliższy weekend (29-30 maja) odbędą się pierwsze zawody w ramach kolarskich zmagań Milko Mazury MTB.

Czytaj więcej...

Akcja „Milion Grześków do wygrania” wróciła do saloników Kolportera

Saloniki Kolportera ponownie są jednym z partnerów loterii „Milion Grześków do wygrania”.

Czytaj więcej...

Tropikalny smak i energetyczna reklama nowego Radlera 0,0% Mango z marakują

Marka Okocim rusza z kampanią reklamową Okocim Radler 0,0% Mango z marakują

Czytaj więcej...

ŁaciaTY i JA

Nowa odsłona kampanii Łaciatych serków śmietankowych zachęca do wspólnych chwil

Czytaj więcej...

Kampania Maślanki Mrągowskiej w myśl idei pysznie i zdrowo

Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej będzie zachęcać i inspirować konsumentów do wspólnego gotowania.

Czytaj więcej...

Polski producent chałwy i sezamków ze znaczącym wzrostem sprzedaży

Jeden z największych producentów chałwy i sezamków w Europie, spółka Unitop właśnie podała najnowsze dane dotyczące sprzedaży w Polsce.

Czytaj więcej...

„Dodaj do ulubionych” śmietankę Łaciatą i wygraj nagrody

W maju wystartowała nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej

Czytaj więcej...

W Netto każde dziecko znajdzie coś dla siebie

Dzień Dziecka – święto wyczekiwane z niecierpliwością przez najmłodszych zbliża się wielkimi krokami.

Czytaj więcej...

SM Mlekpol znów triumfuje w konkursie Złoty Paragon 2021

Konkurs „Złoty Paragon 2021 – Nagroda Kupców Polskich” został rozstrzygnięty.

Czytaj więcej...

#MocDobroci za #MocDobroci od Wawel

Z okazji Dnia Dobrych Uczynków, który świętujemy 19 maja, producent słodyczy – marka Wawel – przeprowadza wyjątkową akcję #MocDobroci.

Czytaj więcej...

Orzeźwiające kawy mrożone Costa Coffee!

Z Costa Coffee lato na pewno będzie wyjątkowe!

Czytaj więcej...

Nowość – aksamitny deser z maślanką od Mlekpolu

Wśród konsumentów stale rosnącą atrakcyjnością cieszą się produkty, w których tradycja idzie w parze z nowoczesnością.

Czytaj więcej...

Start Kampanii Lato 2021 w Costa Coffee

12 maja startuje nowa, Letnia Kampania Costa Coffee.

Czytaj więcej...

Jak młodzi ludzie w tym roku przygotowali się na wiosnę?

Zobacz zwycięzców konkursu!

Czytaj więcej...