Czary mary, to czas magicznej zabawy z KINDER Cards!
Platforma Wyczaruj radość z KINDER Cards startuje we wrześniu!
Platforma Wyczaruj radość z KINDER Cards startuje we wrześniu!
2 września startuje promocja konsumencka KINDER Chocolate Dziecięce Talenty.
Fabryka Czekolady E.Wedel na warszawskim Kamionku to kompleksowa inwestycja, która łączy w sobie przestrzenie produkcyjno-rozwojowe z zupełnie nową formą interakcji ze światem czekolady.
Kawy NESCAFÉ o smaku karmelu i orzechów laskowych, do przygotowywania również na zimno
Aż 466 piw z 47 browarów zostało ocenionych podczas największego w Polsce Konsumenckiego Konkursu Piw
W sieci saloników Kolportera trwa akcja samplingowa, w której rozdawane są napoje marki Schweppes.
7 września 2024r. Lubelski Rynek Hurtowy w Elizówce, zaprasza do wspólnego świętowania: atrakcji dla dzieci: wesołe miasteczko, darmowe animacje, spektakl dla dzieci. Nie zabraknie konkursów oraz dobrego humoru!
Spiżarnia, jeszcze w tym roku powiększy swoją bazę magazynową.
Marka popularnych żelek organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki.
Lakma Strefa, znana od lat konsumentom dzięki produktom SIDOLUX, ogłasza relaunch kluczowej marki PERLUX
Na miłośników owocaśnych żelków spędzających wakacje na Pomorzu, czekają niezwykłe, pełne pozytywnej energii, kolorowe strefy HARIBO!
Spiżarnia wprowadza nową identyfikację wizualną marki.
Wypróbuj Glazurę do ciast z owocami – krystaliczną i czerwoną, by nadać owocom przepiękny blask
Marka GARDEN GOURMET przedstawia nową identyfikację wizualną i zachęca do wyboru roślinnych alternatyw dla mięsa
Kultowe, ręcznie produkowane karmelki z Wawelu tego lata dostępne są w nowej limitowanej odsłonie!
OSM Piątnica przyznała nagrody w corocznym rankingu dostawców mleka.
Kazimiernikejszyn już 17 - 21 lipca! Wśród gwiazd Gogol Bordello, Kwiat Jabłoni, Artur Rojek, Vito Bambino i wielu innych!
W trzeciej edycji Best Brands Poland nagrodzone zostały najlepsze marki na polskim rynku.
15 rolników, dostawców mleka do Spółdzielczej Mleczarni Spomlek otrzymało statuetki i nagrody w konkursie Gospodarstwo Roku.
Nadchodzące lato to idealny czas na rozsmakowanie się w soczyście owocowych smakach przyjaznych weganom galaretek nadziewanych Fresh&Fruity!
W warszawskim biurze Nestlé na ulicy Domaniewskiej pojawił się recyklomat.
Woda niegazowana w aluminiowej puszce 0,33l!
Plenerowe Kino Perła powraca tego lata, oferując niezapomniane wieczory filmowe
Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickers®
Nowy format przekąski dla dorosłych. Na spokojnie. Zjedz i działaj.
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek przejmuje Okręgową Spółdzielnię Mleczarską w Bychawie.
Zabawę wspiera ambasadorka marki Young Leosia!
Arla Foods rozszerza swoje portfolio o jedną z najpopularniejszych marek czekolad na rynku.
Kompletując prezent, warto sięgnąć po limitowane edycje produktów HARIBO i MAOAM
Metamorfoza jednej z najpopularniejszych kaw na świecie
W europejskich krajach w ostatni piątek maja świętowany jest Dzień Sąsiada.
Rozszerzanie diety to czas, kiedy do jadłospisu dziecka wprowadza się nowe smaki i konsystencje.
Wyjątkowa edycja jednego z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych produktów.
Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley
11 maja obchodzimy Dzień bez Śmiecenia. To okazja, aby zastanowić się które opakowania najbardziej, a które najmniej zaśmiecają środowisko.
Do połowy czerwca użytkownicy serwisu i aplikacji Jakdojade.pl – będą mogli natrafić na dedykowane posty marki Orbit®
Już w maju portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzy się o nowość
Rusza kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki.
Wraz z nadejściem wiosny, konsumenci chętnie inaugurują sezon grillowy
Mam nieziemską moc i nie zawaham się jej użyć. Zmienić wodę na czystą – w kranie, w rzece, w jeziorze, a nawet morzu – po to przybywam!
Jak pokazują najnowsze badania, 17% Polaków nie lubi robić prania…
Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata.
Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie
Wraz z początkiem kwietnia wystartowała miesięczna kampania telewizyjna serków Twój Smak z Piątnicy.
W marcu do portfolio marki KAMIS dołączają kolejne musztardy: Musztarda Smoky BBQ i Musztarda Amerykańska.
Niezależnie czy spotkanie ma formę grilla, pikniku czy biwaku, podczas biesiadowania pod chmurką największym zainteresowaniem wśród Polaków cieszy się grillowana, tradycyjna kiełbasa.
W czasie Wielkanocy na stołach i w koszyczkach królują kolorowe jajka, kurczaczki i zajączki. Znajdziemy je także w limitowanych produktach HARIBO.
Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit®.
Od marca 2024 w polskich sklepach premierowo pojawiły się produkty kultowej amerykańskiej marki French's
Domestos zmienia zasady gry i wprowadza na rynek innowacyjną pianę do czyszczenia toalety
Jakub Piwoński 1 lutego objął stanowisko Dyrektora Handlu i Marketingu w Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II w Bartoszycach oraz Szpital Powiatowy w Pasłęku otrzymały Serenadowe kąciki zabaw. Symboliczne otwarcia miały miejsce 21 i 22 lutego.
Odkryj Innowacyjny Wegański Kubek Kaszy: Wyjątkowy produkt w Trendach 2024
To mleko, to nie jest jakieś mleko” – pod takim hasłem Piątnica promuje świeże mleko o doskonałym, tradycyjnym smaku
Uwielbiana przez konsumentów marka Hellmann’s startuje z kampanią promującą swoje słynne majonezy w nowej odsłonie.
Nestlé wdraża kolejne przełomowe innowacje w produktach dla niemowląt
Na sklepowych półkach pojawiła się właśnie nowość kultowej marki bezcukrowych gum do żucia.
Marka popularnych, produkowanych od ponad 100 lat, żelek zorganizowała konkurs konsumencki #GDZIEZHARIBO
Nałęczowianka już po raz drugi zadba o nawodnienie największych fanów e-sportu w Polsce.
Pierwsze na świecie, wolne od plastiku, nieprzepuszczające tłuszczu i nadające się do recyklingu jako papierowe, opakowania
Jedenaście nowych lokalizacji, 36 saloników z nowym wnętrzem i zmiany w wyposażeniu w 382 punktach
„Wiosna z Nutami Nowości” to tegoroczna oferta wiosenna marki Wawel, która zaskakuje nietypowymi dodatkami.
Niezmiennie królem stołów jest łosoś wędzony w plastrach…
Potrzebujesz pysznego śniadania pełnego białka, które wcale nie musi kojarzyć się ze skomplikowanymi przepisami fit-influencerów?
Od 20 stycznia br. OSM Piątnica startuje z kampanią reklamową Serków Wiejskich.
Oferta Okazjonalna od marki Wawel
Marka GARDEN GOURMET zachęca do udziału w Veggie Challenge
Początek nowego roku to czas zmian i noworocznych postanowień
Firma Kolporter i trzech sprzedawców sieci saloników znaleźli się w gronie wyróżnionych przez Totalizatora Sportowego.
Już czwarty rok z rzędu w tygodniu poprzedzającym święta Bożego Narodzenia pracownicy Browaru Perła pojawili się w siedzibie Caritas Archidiecezji Lubelskiej.
Czas świątecznych przygotowań to szczególny okres w roku, dlatego warto mieć pod ręką sprawdzoną markę
Marka GARDEN GOURMET poszerza swoje portfolio bezmięsnych propozycji dla miłośników kuchni wege
W II etapie akcji "Serenada dla dzieci" 20 szpitali z całej Polski zakwalifikowało się do udziału.
Mercedes-Benz, światowy lider branży motoryzacyjnej, z dumą ogłasza sukces w Profesjonalnym Teście Flotowym
W ostatnich dniach firma SERTOP z Tychów została Sponsorem Premium Wicemistrzów Polski 2023 w hokeju na lodzie – drużyny GKS Tychy.
Przez ponad miesiąc wybrane zabawki w ofercie saloników Kolportera będą w promocyjnych cenach.
Delikatny aksamitny smak i receptura oparta jedynie na składnikach roślinnych…
Nowy krok w kierunku zrównoważonego rozwoju energetycznego
Spraw, aby świąteczne chwile były jeszcze bardziej magiczne, dzięki ukochanym smakom.
W nowej odsłonie aplikacji Starbucks® Rewards, już od 7 listopada, na uczestników programu lojalnościowego czeka miła niespodzianka.
Dwa produkty firmy SERTOP na podium w jednym z największych konkursów w branży mleczarskiej Lider Forum 2023
Poznaj 5 powodów, dla których warto rozważyć przejście na dietę roślinną lub przynajmniej zmniejszyć spożycie mięsa i nabiału
Nowości od Starbucks® - Ghost Pumpkin Frappucino® i wyjątkowa oferta straszliwych kubków!
Koniec roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel.
Halloween przywędrowało do Polski z krajów anglosaskich i cieszy się coraz większą popularnością w naszym kraju.
Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie – to hasło kampanii promującej szeroką gamę produktów roślinnych marki Alpro.
EstraSOS – wegańskie sosy do dań i sałatek
SERTOP na największych na świecie targach żywności i napojów, które odbyły się 7- 11 października 2023 roku w Kolonii
16 października obchodzimy Światowy Dzień Chleba.
W tym roku Światowy Dzień Jaja jest obchodzony w piątek, 13 października, pod hasłem „Jaja dla zdrowej I bezpiecznej przyszłości”.
Konferencja skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców zajmujących się zawodowo tematyką prawa podatkowego oraz prawa ubezpieczeń społecznych, a więc doradców podatkowych, radców prawnych, adwokatów oraz księgowych.
Już 1 października przypada wielkie święto branży kawowej – Dzień Kawy.
W dniach od 22 września do 19 października br. emitowana jest kampania telewizyjna Serków Wiejskich z Piątnicy
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy została laureatem prestiżowego 16. Rankingu Spółdzielni Mleczarskich w kategorii Przedsiębiorstwo Zielonych Rozwiązań.
Elektryczne vany – dla biznesu i środowiska
Jedyne takie wydarzenie ekologiczne w Polsce. Polskie Forum Żywności Ekologicznej, 5-7 października 2023
Dwie nagrody dla SERTOP podczas Festiwalu Sera i Twarogów Polskiego Mleczarstwa w Olsztynie
Napoje Piątnica Roślinna uznane zostały za jedną z najbardziej przełomowych innowacji w Polsce według NielsenIQ Breakthrough Innovation Report Poland
OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową, której celem jest podkreślenie wyjątkowych walorów mleka wiejskiego dostępnego w charakterystycznej butelce z rączką. Kampania potrwa do 22 września br., a spoty emitowane będą w telewizji oraz na VOD.
Harmonogram pokazów - Wrzesień 2023