Smaki regionów - Proste Historie

Pierogi po kociewsku z kiełbasą kociewską oraz Pierogi po kaszubsku z kaszanką…
Pierogi po kociewsku z kiełbasą kociewską oraz Pierogi po kaszubsku z kaszanką…
Oferta pizz pod marką Proste Historie została poszerzona o linię pizz wegańskich.
Żurek z kiełbasą wieprzową JemyJemy to zupa, która świetnie wpisuje się w tradycję świątecznego stołu.
Od początku stycznia do końca marca zaplanowana została intensywna kampania reklamowa pizzy pod marką Proste Historie.
Ferie na Podhalu? Czeka niezwykła, pełna pozytywnej energii, kolorowa strefa HARIBO i MAOAM
Perła – Browary Lubelskie S.A. i Speedway Lublin S.A. podpisały nową umowę o współpracy. Lubelski producent piwa pozostaje Sponsorem Głównym żużlowych drużynowych mistrzów Polski.
Pepco, jako pierwsza firma pochodząca z Polski, dołączyło do Better Cotton.
Już za kilka dni obchodzimy Walentynki. To idealna okazja, by sprawić ukochanej osobie radość i podarować słodki prezent od serca.
Psotne Minionki - Kevin, Carl, Stuart, Bob i Dave, znowu słodko namieszały.
Już za kilka dni świętujemy Dzień Babci i Dziadka. To idealna okazja, by sprawić bliskim radość i podarować słodki prezent.
Konsumenci jak zwykle okazali się świetnymi Pomocnikami Świętego Mikołaja!
Psy i koty, z którymi dzielimy życie, obdarzają nas bezgraniczną miłością i oddaniem.
30 grudnia obchodzimy Dzień Serka Wiejskiego
6 grudnia do 6 miejsc w Polsce przybył niespodziewany gość – Mikołaj.
Wyjątkowa współpraca marki i znanego rysownika
W 2022 roku firma SERTOP – producent wyśmienitych serków topionych i smażonych – wprowadziła nowy format serków – bloczki 90 g
Złoty Ementaler i Złoty Medal w największym konkursie branży mleczarskiej Lider Forum 2022 w kategorii Tradycyjny Wizerunek
Od 01.01.2023 roku SM „MLEKPOL” będzie zarządzana przez czteroosobowy Zarząd.
W rolach głównych najwyższa jakość i nieporównywalny smak Suchej Krakowskiej z Szynki
Rozstrzygnięcie półfinału dla naszego regionu!
Tej jesieni marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę kolekcji czekolad Premium!
Twoi domowi kibice je pokochają!
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już w połowie listopada (14.11) rusza z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate.
Bunge, największy na świecie przetwórca nasion oleistych, obchodzi w tym miesiącu 20-lecie działalności w Polsce.
Marka MAOAM przygotowała na Halloween wyjątkową edycję jednego z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych produktów!
Po 14 latach Prezes Edward Bajko żegna się ze stanowiskiem. Na jego następcę Rada Nadzorcza powołała Wiceprezesa Pawła Gacę.
W 5. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022” w gronie laureatów, ze złotym medalem w kategorii „Nabiał”, znalazł się jogurt pitny Łaciaty bez laktozy jabłko-gruszka 250 ml
Dobrowolscy od Kuchni to apetyczne dania gotowe, których przygotowanie zajmie zaledwie kilka chwil.
Brooklyn - nowa lagerowa marka Carlsberg Polska w segmencie piw premium jest inspirowana wielokulturową dzielnicą Nowego Yorku
W dniach 15–19 października odbywa się kolejna edycja targów SIAL, czyli jednego z najważniejszych wydarzeń dla przemysłu spożywczego w Europie. Po pandemicznej przerwie event powraca do Paryża, zamieniając na pięć dni stolicę Francji w centrum rozmów o trendach i innowacjach dotyczących rynku żywności. Każda edycja przyciąga ponad 300 000 odwiedzających, nie tylko z Europy, ale też z Azji czy Afryki. W wydarzeniu biorą również udział przedstawiciele polskich producentów, wśród których nie mogło zabraknąć rodzimego lidera w dziedzinie mleczarstwa – Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
Udział w międzynarodowych targach spożywczych to dla czołowych producentów żywności obowiązkowy punkt na liście najważniejszych wydarzeń. Tegoroczny event w Paryżu jest miejscem spotkań i rozmów o biznesie oraz o aktualnych trendach. To także szansa nawiązywania i wzmacniania kontaktów handlowych, szczególnie ważna dla czołowych polskich eksporterów, do których należy SM Mlekpol. Produkty Spółdzielni są dobrze znane na całym świecie i eksportowane już do ponad 100 krajów, a najpopularniejsza polska marka mleka Łaciate dociera aż na 6 kontynentów. Jednakże dzięki targom możliwe jest zaprezentowanie oferty handlowej także potencjalnie nowym dystrybutorom.
Targi SIAL to jedno z kluczowych wydarzeń, wpisujące się w strategię rozwoju Spółdzielni. Przez kilka dni Mlekpol ma okazję prezentować ofertę produktową potencjalnym klientom – zarówno handlowcom, jak i konsumentom. 2022 rok pozwolił firmie powrócić do udziału w wydarzeniach, jakie przez kilkanaście miesięcy nie mogły się odbywać ze względu na pandemię. Teraz przedstawiciele Mlekpolu ponownie spotykają się w Paryżu z innymi przedsiębiorcami, by wymieniać doświadczenia i obserwacje dotyczące trendów rynkowych i kierunków rozwoju biznesu.
W tym roku w roli wystawców na targach SIAL pojawiło się ponad 7000 firm z Europy i pozostałych kontynentów. Stoisko SM Mlekpol znajduje się w hali nr 7, E260. Odwiedzający mają szansę poznać bogate portfolio produktów Spółdzielni, wyróżniających się znakomitym smakiem i najwyższą jakością.
Priorytetem Mlekpolu niezmiennie jest dalszy rozwój, ponieważ silna i prężnie działająca Spółdzielnia to gwarancja zabezpieczenia interesów dostawców, którzy ją tworzą. Dlatego w strategii firmy nacisk kładzie się nie tylko na produkcję przeznaczoną na rodzimy rynek, ale też na eksport. 30 procent wyrobów Mlekpolu trafia zagranicę – do Czech, Włoch, Niemiec, krajów bałtyckich, ale też do państw afrykańskich czy azjatyckich. Z tego powodu tak istotna jest znajomość potrzeb i trendów, jakie panują w innych częściach świata.
Mlekpol realizuje wiele projektów, uwzględniających szczególne preferencje klientów. Spółdzielnia stworzyła międzynarodowe marki, jak Milcasa i Happy Barn, które są już dobrze znane konsumentom w różnych krajach świata.
Bunge – wiodący producent olejów roślinnych, oraz Olleco – zajmujący się energią odnawialną, ogłosiły zawarcie umowy o utworzeniu spółki joint venture (50/50), której celem będzie stworzenie biznesu obejmującego pełny cykl życia olejów jadalnych.
Złoty Ementaler w kostce 100 g otrzymał brązowy medal
Świętując w tym roku okrągły Jubileusz firma organizuje Targi Spożywcze połączone z obchodami 30-lecia firmy Lemonex
Wawel zaprasza do ogólnopolskiej loterii słodyczy dostępnych na wagę
We wrześniu ruszyła jesienna edycja programu kulinarnego „Doradca Smaku”, którego partnerem kolejny raz stała się Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.
Jury jednego z największych i najważniejszych konkursów piwowarskich na świecie, European Beer Star, po raz kolejny wyróżniło piwo marki Okocim.
Grupa Carlsberg nie ustaje w wysiłkach w dążeniu do zrównoważonych działań, w tym opakowań przyjaznych planeci
Wyborowa rozszerza swoje portfolio o nowe, zaskakujące warianty smakowe.
W Konsumenckim Konkursie Piw „Chmielaki Krasnostawskie 2022” medale otrzymały piwa aż trzech marek Carlsberg Polska – Karmi, Okocim i Žatecký. Marki firmy Carlsberg zdominowały m.in. całą kategorię „aromatyzowanych piw bezalkoholowych” zajmując 3 pierwsze miejsca: Karmi Mrożona Kawa 0,0%, Okocim Limonka i Mięta 0,0%, a także Mango z Marakują 0,0%. Žatecký wygrał w kategorii „piw jasnych o ekstrakcie do 11 Blg”, a kategorię „jasnych piw bezalkoholowych” podzieliły między siebie marki Okocim (złoty medal) i Žatecký (brązowy medal).
Ogólnopolskie Święto Chmielarzy i Piwowarów „Chmielaki Krasnostawskie” odbyło się w tym roku już 51 raz. Mimo, że okrągłe obchody miały miejsce rok temu, w 2022 roku konkurs wywołał wielkie zainteresowanie – zgłoszono aż 451 piw z 48 browarów. Mimo silnej konkurencji, aż trzy marki Carlsberg Polska: Žatecký, Karmi i Okocim, kolejny rok z rzędu zwyciężyły zajmując kluczowe miejsca w swoich kategoriach i zdobywając 5 medali.
W kategorii „Piwa jasne w stylu Mild Lager o ekstrakcie do 11 Blg” pierwsze miejsce zajął Žatecký Letký, czyli lekki pils 3,8% o niższej zawartości alkoholu, zbalansowanym słodowo-chmielowym smaku i przyjemnej goryczce.
Z kolei w kategorii „Piwa jasne bezalkoholowe w stylu Pils/Lager o zawartości alkoholu do 0,5 proc. obj.” pierwsze miejsce zajął Okocim 0,0%, a na trzecim miejscu brązowym medalem nagrodzony został Žatecký 0,0%.
Marki Carlsberg Polska, podobnie jak rok temu, zdominowały również kategorię „Piwa bezalkoholowe aromatyzowane lub z dodatkami o zawartości alkoholu 0,5 proc. obj.” Trzy pierwsze miejsca przypadły: Karmi Mrożona Kawa 0,0% (złoty medal) oraz dwóm smakom marki Okocim: Limonka i Mięta 0,0% (srebrny medal) i Mango z Marakują 0,0% (brązowy medal).
Pierwsza edycja Konsumenckiego Konkursu Piw, organizowana w ramach Chmielaków Krasnostawskich, odbyła się w 1983 r. Jest to największy krajowy konkurs, uwzględniający w swych kategoriach najnowsze światowe trendy piwne i rodzime realia rynkowe. W tym roku nagrody przyznano w 19 kategoriach. Jurorzy dokonywali oceny sensorycznej trunków na podstawie specjalnie opracowanego arkusza, obejmującego m.in. ocenę smaku i aromatu, barwy, goryczki, nasycenia oraz pienistości piwa.
Konsumencki Konkurs Piw rozstrzygnięto podczas Chmielaków Krasnostawskich. Jest on o tyle ważny dla browarów i piwowarów, iż piwa oceniają konsumenci, którzy stanowią większość składu jury.
HARIBO potwierdza, że pod koniec sierpnia otwarty zostanie pierwszy w Polsce firmowy sklep marki.
Marka Karmi prowadzi kampanię Karmi Mrożona Kawa 0,0%.
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn.
Ponad 37 mln litrów wody i 303 tys. kg CO2 – tyle zaoszczędzili uczniowie z polskich szkół…
Firma Koral wspiera Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie-Prokocimiu
Już tego lata miłośnicy Mazur poznają fermentowaną legendę regionu w zaskakującym wydaniu.
Wenezuela, Ghana, a może Kamerun? 7 lipca – w Dniu Czekolady – wybierz się w kulinarną podróż z linią Czekolad Premium „Ziarna Świata” marki Wawel.
Fontanna multimedialna w Lublinie należy do najnowocześniejszych w Polsce, a nawet Europie.
Europejska Stolica Młodzieży 2023 doszusowała do grona miast regionalnych, w których inwestują największe firmy z rynku nieruchomości.
Marka MAOAM wprowadza na rynek wyjątkową edycję jednego z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych produktów!
Grupa Carlsberg odsłania kolejny etap prac nad Fibre Bottle - butelką z włókna drzewnego, w pełni nadającą się do recyklingu
Wystartowała jedenasta edycja plenerowego Kina Perła.
Poznaj smaki egzotycznej przygody zamknięte w znanych i lubianych galaretkach nadziewanych Fresh&Fruity.
Kampania marketingowa oraz 25-lecie funkcjonowania na rynku Maślanki Mrągowskiej to doskonała okazja do wspólnego świętowania
Dzień Dobrych Uczynków to dla firmy Wawel oraz Fundacji „Wawel z Rodziną” idealny moment na podsumowanie działań społecznych
W maju marka Łaciate ruszyła z nową kampanią skierowaną do najważniejszych konsumentów mleczek smakowych
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim
Działania Wawel oraz Fundacji “Wawel z Rodziną” zostały po raz kolejny docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Marka MAOAM rozpoczęła niezwykłe tournée po kraju
Poznajcie kilka pomysłów na to, jak nie marnować żywności.
Każde dziecko zasługuje na Dzień Dziecka, dlatego tegoroczne świętowanie go z marką Łaciate będzie wyjątkowe
Wręczenie nagród w konkursie „Innowacje Techniczne i Technologiczne w Mleczarstwie”
Marka Garage wypuściła nową, oryginalną reklamę swoich dwóch wariantów smakowych
Startuje nowa kampania reklamowa…
Już od dziś fani Roberta Lewandowskiego mogą kupić jedyne w swoim rodzaju buty
Tegoroczna kampania Maślanki Mrągowskiej będzie niezwykle smakowita i wyjątkowa.
Znane i cenione przez konsumentów Jogurty naturalne z Piątnicy wspierane są szerokozasięgową kampanią reklamową.
Rok 2021 był kolejnym rokiem dynamicznego rozwoju portfolio produktowego marki Wawel
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek zdobyła Europejską nagrodę Cogeca…
28 kwietnia w Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie odbyła się uroczysta gala wręczenia Nagród…
Lody Koral-Ekipa pokochała cała Polska.
Marka Harnaś wprowadza do oferty wyjątkową nowość - Harnaś Lodoherbatę.
Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce…
W najbliższy weekend (23-24 kwietnia) odbędą się pierwsze zawody w ramach kolarskich zmagań Milko Mazury MTB
Marka Žatecký z nowymi spotami reklamowymi
Do czekoladowego portfolio marki Wawel dołączyły dwa wyjątkowe smaki…
Wielkanoc to okazja do przygotowania wyśmienitych dań i ciast, które spożywamy w rodzinnym gronie.
#WeMakeaTeam nabiera nowego znaczenia
Łaciata to prawdziwa śmietana: 100% naturalna, 100% gęsta, 100% kwaśna, 100% tradycyjna i 100% polska…
Marka Kasia zbadała, które ciasta wielkanocne są w Polsce najpopularniejsze
Zaangażowanie w inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju jest podstawowym filarem działalności Costa Coffee.
Wawel, znany producent słodyczy, przygotował wyjątkową wersję czekolady, dedykowaną Ukrainie.
W dniu 18 marca br. w Hucie Paprockiej w Tychach odbyły się pokazy kulinarne, które prowadził uczestnik drugiej edycji MasterChefa – Julien Secher.
Bakalland, lider na rynku bakalii w Polsce, wypuszcza specjalną linię słodkich przekąsek, z której cały zysk zostanie przeznaczony na pomoc Ukrainie.
Sieć z blisko 650 placówkami w Polsce
14 dni, 7 inspirujących włoskich miast, 7 niezwykłych przepisów, 1 kamper i 1 wszechstronny grill…
Marka Somersby przygotowuje się do sezonu wprowadzając trzy nowe warianty smakowe
Marka Okocim na sezon wiosenno-letni wzbogaca ofertę piw bezalkoholowych o nowość Limonka z miętą 0,0%.
Od 7 marca br. marka KINDER Niespodzianka prowadzi ogólnopolską akcję konsumencką „Smerfny domek talentów”.
W sieci saloników Kolportera zarejestrowano milionową kartę SIM.
Z potrzeby serca, z zaangażowania w inicjatywy społeczne, z chęci pomocy tym najbardziej potrzebującym oraz w solidarności z naszymi sąsiadami – z Ukrainą, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek włączyła się w pomoc dla Ukraińców.
9 marca w Grajewie zostało podpisane porozumienie partnerskie między Spółdzielnią Mleczarską Mlekpol a Warszawską Uczelnią Medyczną im. Tadeusza Koźluka.