Spomlek podąża za trendami konsumenckimi

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek poszerzyła ofertę sprzedaży produktów o nowe, większe formaty. Do niedawna podobne opakowania zarezerwowane były dla branży HoReCa, dziś epidemia Covid-19 zmieniła nasz koszyk zakupowy. Ser, jako produkt podstawowy do przygotowywania nie tylko śniadań, ale również przekąsek i dań obiadowych jest niemalże w każdym polskim domu. Kupujemy rzadziej, ale większe formaty.
Radykalnym zmianom w obecnym czasie uległa struktura sprzedaży. Mam tu na myśli przesunięcie handlu z tzw. lady tradycyjnej (serów w blokach krojonych przez ekspedientki) w stronę serów plastrowanych i w kawałku. Wynika to z poczucia bezpieczeństwa oraz większego zainteresowania zakupami e-commerce, które oferuje coraz więcej sklepów – tłumaczy Bajko.

serenada 2


W ofercie Mleczarni Spomlek dostępne są sery Serenada w kawałku 400 g (Gouda, Masdam, ser Mleczny, Salami, Salami z przyprawami). Ten format, który do niedawna nie był zbyt popularnym, dzisiaj rośnie w siłę. Część konsumentów przyzwyczajonych do zakupu sera w ladzie tradycyjnej, dzisiaj wybiera właśnie ser w kawałku. Marka Serenada oferuje ser Radamer, Salami, Salami z przyprawami, Goudę w plastrach w opakowaniach niemalże dwukrotnie większych – 250 g. Są to porcje w wygodnym opakowaniu typu koperta, które po otwarciu długo zachowują swoją świeżość. Dodatkowo dostępne są sery w opakowaniu kilogramowym: Salami, Gouda i Masdam od Serenady.

serenada 3


Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

 
 

Reklamy z Miesięcznika