134622 mleko laciate loteria miesiecznik handlowy lublin 2000x526 v1 002

Ruszyła kampania EB Netto: Pracownicy w centrum uwagi

Szacunek, zgrany zespół, satysfakcja, stabilność pracy i poczucie bezpieczeństwa – to główne przekazy, które sieć handlowa Netto komunikuje w swojej nowej kampanii employer brandingowej. Ambasadorami Netto są pracownicy firmy. Kampania wystartowała na początku lutego.

Kampania Netto skupia się wokół prawdziwych historii, opowiadanych przez pracowników sieci. Mówią o swoich doświadczeniach w pracy, atmosferze panującej w firmie, możliwościach rozwoju, benefitach. Celem kampanii jest pokazanie Netto jako solidnego i godnego zaufania pracodawcy, który buduje środowisko pracy w oparciu o wartości.
Różni ludzie, różne oczekiwania
– Zależało nam na tym, żeby nasza kampania była autentyczna – mówi Roman Borecki, dyrektor HR Netto Polska. – Nie chcieliśmy opowiadać w typowy sposób o warunkach i możliwościach, jakie zapewniamy naszym pracownikom. Postanowiliśmy oddać im głos. Dlatego jeszcze przed startem kampanii przeprowadziliśmy cykl spotkań i badań, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników, a także kandydatów do pracy w poszczególnych obszarach działania naszej firmy.

NETTO 1


Kampania Netto skupia się na trzech grupach: pracownikach sklepów, magazynów administracji. Każda z tych grup charakteryzuje się innymi potrzebami, oczekiwaniami i aspiracjami.
– Wartości, które są najważniejsze dla jednej grupy pracowników czy kandydatów na pracowników, niekoniecznie znajdują się na pierwszym miejscu listy potrzeb innej grupy – mówi Roman Borecki. – Na przykład dla pracowników sklepów niezwykle ważny jest zgrany zespół i szacunek, podczas gdy dla pracowników administracji w pierwszej kolejności liczą się możliwości rozwoju i różnorodne wyzwania. W naszej kampanii chcemy pokazać, że rozumiemy te potrzeby i umożliwiamy naszym pracownikom ich realizację.
Wielokanałowość
Kampania Netto jest prowadzona z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji. Działania online, w tym w mediach społecznościowych, obejmą cały kraj. Podobnie reklamy zewnętrzne – są widoczne na elewacjach sklepów Netto, a także na billboardach w wybranych miastach w całym kraju.
Dodatkowo w ramach kampanii zostaną opublikowane artykuły prasowe, w których prawdziwi pracownicy Netto, zatrudnieni w trzech głównych obszarach działalności firmy (sklepy, magazyny, administracja), opowiedzą o swoich doświadczeniach z pracy, warunkach zatrudnienia i relacjach panujących w firmie.
W ramach kampanii została także stworzona strona internetowa: kariera.netto.pl, która będzie funkcjonowała także po zakończeniu działań.
Więcej informacji o sieci handlowej Netto na:
• Stronie www: netto.pl
• Profilu na Facebooku: Netto Polska


Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

 
 

Reklamy z Miesięcznika