134622 mleko laciate loteria miesiecznik handlowy lublin 2000x526 v1 002

Mikołaj Rey poprowadzi Pyszne Studio marki Bracia Koral

Marka Bracia Koral, startuje z kolejną odsłoną internetowego projektu "Pyszne studio" na kanale YouTube. Gospodarzem tegorocznej edycji kulinarnego show będzie znany i lubiany kucharz – Mikołaj Rey, który zabierze widzów w podróż dookoła świata z lodami Bracia Koral w roli głównej.

W tym roku w pandemii zrodził się pomysł na nową tematykę cyklu - „Pyszne Studio” zamieni się w kulinarną podróż "dookoła świata z Mikołajem Rejem i deserami Bracia Koral". Zmieniła się też formuła programu – odcinki będą nieco krótsze, tak aby widzowie mogli szybko przygotować desery w swoim domu, a Mikołaj będzie jednocześnie kucharzem i prowadzącym program. Przygotuje desery znane i lubiane pochodzące m.in. z Francji, Włoch, Turcji, Stanów Zjednoczonych, a także Brazylii, czy Meksyku.

lody Koral

- Idea Pysznego Studia powstała w 2019, a jego celem było zmobilizowanie Polaków do tworzenia szybkich, prostych, ale równie smacznych deserów, które każdy może przygotować w domowym zaciszu. W trudnym czasie pandemii, kiedy wszyscy tęsknimy za egzotycznymi podróżami postanowiliśmy „sprowadzić” te dalekie kraje wprost do domów naszych konsumentów … razem z naszymi lodami, bo podróże to nie tylko wyjątkowe miejsca, ale również oryginalne smaki, które możemy odtworzyć w naszym domach - mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.
W rolach głównych w programie występują nowości marki Bracia Koral - lody cappuccino oraz biszkoptowo-jagodowe z jagodami, a także bestsellery marki takie jak: sernik mamusi, bakaliowe, czy śmietankowe z ciasteczkami.

Cykl rozpocznie się w drugiej połowie kwietnia odcinkiem z deserem prosto z Francji. Kolejne będą pojawiać się w kanałach społecznościowych marki (YouTube, Instagram, Facebook) co dwa tygodnie aż do października br.
Koncepcję i strategię kampanii marki Bracia Koral z udziałem Mikołaja Reya przygotowała wspólnie z działem marketingu PPL Koral agencja SMI Communication.

BIO Mikołaj Rey
Smakosz i entuzjasta wyzwań gastronomicznych urodził się we Francji gdzie wychowywał się na Zamku Montresor w dolinie Loary. Tam też uczęszczał do elitarnych szkół, studiował prawo na Uniwersytecie w Tours oraz pomagał ojcu w zarządzaniu majątkiem rodzinnym. Wszechobecna polskość panująca na Zamku od czasów hrabiego Ksawerego Branickiego, który kupił zamek Montresor sprawiła, że młody Mikołaj został wysłany do Krakowa, by bliżej poznać polskie tradycje oraz nauczyć się języka polskiego. Poznał tam swą przyszłą żonę i wspólnie zaczęli dzielić życie pomiędzy Francję a Polskę.

Udział w pierwszej edycji programu telewizyjnego MasterChef okazał się przełomowy. Będąc jednym z finalistów pozyskał sympatię widzów i stał się rozpoznawalny. Wkrótce potem rozpoczął cykl reportaży kulinarnych dla programu Dzień Dobry TVN, gdzie podróżując po całej Polsce tworzy kolejne emisje, które trwają do dziś.


Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

 
 

Reklamy z Miesięcznika