134622 mleko laciate loteria miesiecznik handlowy lublin 2000x526 v1 002

Green Caffè Nero w partnerstwie z Glovo rusza z dostawami


Pandemia zmieniła naszą rzeczywistość – dostrzegając potrzeby i oczekiwania swoich klientów Green Caffè Nero nawiązało współpracę z Glovo, oferując dostawy ulubionej kawy, ciast czy przekąsek wprost do domu lub biura. Już teraz w wygodny sposób można skorzystać z oferty kawiarni, która za pośrednictwem aplikacji Glovo dostępna jest dla klientów z terenu Warszawy, Krakowa i Wrocławia.
Po kilkutygodniowym pilotażu usługi obejmującym dokładną weryfikację jakości dostaw, ruszyły dostawy napojów, lunchów i kanapek oraz ciast ze stałej oferty Green Caffè Nero przez kurierów Glovo na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Dostawy będą odbywały z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego, a napoje i posiłki jak zawsze przygotowywane będą z uwzględnieniem wszelkich wytycznych dotyczących zasad higieny i bezpieczeństwa.
– Jesteśmy znani z atmosfery naszych kawiarni i wszyscy już bardzo tęsknimy za gwarem kawiarnianym, z możliwością spotkań czy po prostu odpoczynku. Już siódmy miesiąc z rzędu nie jesteśmy z powodu zakazów w stanie tego oferować i jedyną możliwością skorzystania z naszej oferty pozostawała sprzedaż na wynos. Postanowiliśmy te możliwość poszerzyć i wraz z Glovo od teraz oferujemy naszym gościom dowóz naszych napojów i jedzenia do domu lub biura – powiedział Adam Ringer. – Dostępna oferta obejmuje znane naszym gościom bestsellery, w tym latte, cappuccino, czy cortado, a także przekąski i ciasta, obejmujące bagietki, tortille, klasyczną bezę, czy ciasto Charleston – dodał Adam Ringer.
Aby skorzystać z usługi wystarczy ściągnąć aplikację Glovo lub odwiedzić stronę www.glovoapp.com/pl, odnaleźć kategorię „Kawa i przekąski”, wybrać Green Caffè Nero i tam dokonać wyboru oraz opłacić zamówienie. Każde zamówienie będzie wydawane z papierową kartą stałego klienta z odpowiednią liczbą pieczątek, które następnie można będzie przy dowolnej transakcji w kawiarni przenieść na wirtualną kartę stałego klienta w aplikacji Green Caffè Nero. O innych zmieniających się okresowo ofertach i promocjach, takich jak np. dostawy na preferencyjnych warunkach, na bieżąco informować będzie aplikacja Glovo. Zamówienia będą realizowane z wykorzystaniem technologii Q-Commerce od Glovo. To system ultraszybkiej dostawy w maksymalnie 30 minut od złożenia zamówienia.

g 1


– Napoje przygotowywane są w momencie pojawienia się kuriera w wybranym lokalu, aby zapewnić odpowiednią temperaturę, a na czas transportu kubki są odpowiednio zabezpieczone, co gwarantuje ich stabilność podczas dostawy. Warto jednocześnie dodać, że do oferty wprowadzone zostały jedynie produkty, które spełniają odpowiednią dla Green Caffè Nero, wysoką jakość – dodał Adam Ringer.
– Green Caffè Nero od początku przywiązywało ogromną wagę do jakości dostaw, a my z radością wyszliśmy tym wysokim standardom naprzeciw. Nasza współpraca świetnie wpisuje się w cel, jaki postawiliśmy sobie w Glovo – rozszerzanie sieci partnerstw o nowe, ciekawe dla klientów kategorie. Chcemy, by nasza oferta spełniała oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników – powiedział Carlos Silván, dyrektor generalny Glovo Polska. – Mam ogromną nadzieję na sukces naszych działań. Wiemy, że Polacy kochają kawę i dobre jedzenie, a my chcemy im je w tym trudnym okresie dostarczać wprost pod drzwi ich domów – dodał Carlos Silván.
Kawiarnie Green Caffè Nero cały czas działają w opcji na wynos z nadzieją, że wkrótce nadejdzie możliwość przyjmowania gości w letnich ogródkach.

***

O Green Caffè Nero
Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej wspólnej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której można się delektować kawą. Green Caffè Nero posiada 70 kawiarni w Polsce, a każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje. Niedawno została nagrodzona tytułem „Przyjaciela Książki” Polskiej Izby Książki, a także zwyciężyła w konkursie CEE Retailer Award 2020 w Coffeeshop Retailer.
www.greencaffenero.pl
https://www.facebook.com/greencoffeepl

Filozofia marki
Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.

O Glovo
Glovo to pionierska aplikacja branży delivery obsługująca wiele kategorii, jedna z wiodących platform dostawczych na świecie. Została założona w Barcelonie w 2015 roku, działa na rynkach w Europie Południowej i EEMEA. Aplikacja łączy użytkowników z restauracjami, sieciami spożywczymi, aptekami i sklepami detalicznymi, a także zawiera kategorię „cokolwiek”, która umożliwia użytkownikom zamawianie wszystkiego, co czego potrzebują w danym momencie. Więcej informacji na stronę http://about.glovo.com/en/


Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

 
 

Reklamy z Miesięcznika