134622 mleko laciate loteria miesiecznik handlowy lublin 2000x526 v1 002

Dwa Hity Handlu 2021 w ofercie SM Mlekpol


Aż dwa wyróżnienia, przyznawane przez miesięcznik Handel, trafiły do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Tytuł Hit Handlu 2021 otrzymało mleko świeże Łaciate 3,2% oraz ser Gouda Mlekpol w plastrach 150 g, powtarzając zeszłoroczny sukces.

mk 1

Plebiscyt Hit Handlu to ważny głos detalistów, a zarazem czytelników ogólnopolskiego miesięcznika branżowego Handel. Wskazują oni najlepiej sprzedające się produkty w ich sklepach, co pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i poznawać trendy rynkowe w FMCG już od 20 lat.
Produkty SM Mlekpol zostały docenione po raz kolejny. W tym roku swoją wysoką jakość i popularność wśród konsumentów potwierdziły:
• mleko Świeże Łaciate 3,2% 1 l w kategorii Mleko UHT i świeże – dzięki nowoczesnej metodzie mikrofiltracji otrzymywany jest produkt bliski składowi i właściwościom mleka surowego – „prosto od krowy”;
• ser Gouda Mlekpol w plastrach 150 g w kategorii Sery żółte paczkowane – to typ sera holenderskiego o wytrawnym, ale łagodnym smaku, który uwielbiają Polacy. Ta uniwersalność pozwala na jego różnorodne zastosowanie w kuchni: do kanapek i zapiekanek, ale także jako osobną przekąskę koktajlową lub przystawkę. Praktyczne opakowanie 150 g zawiera idealną porcję produktu.
„Jesteśmy dumni, że nasze produkty również w tym roku otrzymały tytuł Hit Handlu 2021. Wyróżnienia zdobyte w tym plebiscycie są dla nas niezwykle cenne. Docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG to ogromny zaszczyt, ponieważ głosy detalistów są dla nas bardzo ważne i najlepiej oddają rzeczywistość sprzedażową. Tegoroczny sukces Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol pokazuje nam, że nasze starania i kierunek podejmowanych działań są słuszne, ponieważ oferowane przez nas produkty cały czas utrzymują wysoki poziom, spełniają oczekiwania konsumentów oraz cieszą się ich zainteresowaniem – mówi Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w SM Mlekpol. „Równocześnie to dla nas potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku, impuls do dalszego rozwoju i realizacji kolejnych koncepcji” – dodaje.
Głosy w plebiscycie oddawano na produkty w 66 kategoriach. Ankieta badająca sprzedaż dotyczyła okresu od początku kwietnia 2020 do końca marca 2021 roku.


Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

 
 

Reklamy z Miesięcznika