134622 mleko laciate loteria miesiecznik handlowy lublin 2000x526 v1 002

Podwójne złoto dla SM Mlekpol w konkursie Złoty Paragon 2022

Podczas Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu, która odbyła się 26 maja br., ogłoszono wyniki konkursu „Złoty Paragon 2022 – Nagroda Kupców Polskich”. Plebiscyt ten jest jednym z najważniejszych cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG, organizowanym przez magazyn „Hurt&Detal”. W tegorocznej edycji produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol zwyciężyły w kategoriach „Mleko” oraz „Napoje mleczne”, a ponadto zdobyły dwa wyróżnienia. 
W organizowanym od 12 lat konkursie „Złoty Paragon” nagradzane są te wyroby oraz usługi z branży produktów szybko zbywalnych, które w najbardziej znaczącym stopniu wpływają na rozwój handlu, a także przynoszą kupcom największe dochody. Zwycięzcy wyłaniani są przez oddających głosy czytelników miesięcznika „Hurt&Detal”, czyli właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. W trakcie 12. edycji plebiscytu produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol doceniono w 4 spośród aż 64 kategorii konkursowych.
Pierwsze miejsce oraz statuetkę Złotego Paragonu otrzymały dwa wyroby Mlekpolu:
• Mleko Łaciate UHT 3,2% – od lat będące niekwestionowanym faworytem wśród konsumentów (kategoria „Mleko”); 
• Maślanka Mrągowska naturalna 1 l – ceniona za wyjątkowy smak i właściwości prozdrowotne, nazywana naturalnym probiotykiem (kategoria „Napoje mleczne”).
Wyróżnienia, również świadczące o uznaniu ze strony głosujących, uzyskały: 
• Mix Łaciaty kubek 200 g – produkt stanowiący połączenie masła i oleju roślinnego w idealnie zbalansowanych proporcjach, dodatkowo wzbogacony maślanką (kategoria „Margaryny i miksy”);
• Masło Extra Łaciate 200 g – odznaczające się 83% zawartości tłuszczu, wpływającej na jego unikalny i śmietankowy smak (kategoria „Masło”).
 
zloty 1
 
 „Tegoroczne nagrody ponownie są dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol powodem do dumy. Plebiscyt ma na celu wyłonienie produktów, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego, więc docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG jest ogromnym zaszczytem. To także dowód, że wyroby Mlekpolu niezmiennie wzbudzają zainteresowanie wśród Konsumentów, a to przynosi największą radość” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol. 
Uroczysta gala, podczas której ogłoszono zwycięzców konkursu „Złoty Paragon 2022 
– Nagroda Kupców Polskich” odbyła się w Teatrze Kamienica w Warszawie, gdzie po dwuletniej przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa, na jednej sali ponownie spotkali się liderzy rynku FMCG.

 


Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

 
 

Reklamy z Miesięcznika