Somersby Sparkling Rosé

Ruszyła kampania w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych.

Somersby Sparkling Rosé to tegoroczna nowość, która weszła na rynek
w marcu br. Jest to idealna propozycja na letnie dni i wieczory. Podane
w kieliszku mocno schłodzone Somersby Sparkling Rosé, inspirowane różowym winem, zadowoli wielbicieli piw smakowych. Ma jasny kolor, lekki, orzeźwiający smak i delikatne bąbelki.

sl2

Reklama -10-sekundowy spot - przygotowana została przez agencję kreatywną Grey. Emitowana będzie w stacjach Polsat, TVN oraz telewizyjnych kanałach tematycznych. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative. Promocję nowego wariantu Somersby wspierają także działania w Internecie i w mediach społecznościowych prowadzone przez agencję Kamikaze.


Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

 
 

Reklamy z Miesięcznika