Bezpiecznie, pysznie i kropka

Rzeczywistość w ciągu ostatnich tygodni zmieniła nasze spojrzenie na życie i zweryfikowała codzienność. Dziś słowo bezpieczeństwo nabiera nowego znaczenia i bardziej niż kiedykolwiek czujemy jego potrzebę. Marka Serenada od lat stawia na jakość i bezpieczeństwo produktu, co przekazuje w swojej najnowszej kampanii reklamowej.

Ostatni miesiąc zmienił naszą codzienność, dotychczasowe nawyki, w tym również zakupowe. Kupujemy to, co konieczne, a zakupy chcemy zrobić szybko i bezpiecznie. Coraz częściej zakupy odbywają się w innych miejscach niż dotychczas. Konsumenci wybierają mniejsze sklepy, a producenci i dostawcy wychodzą naprzeciw tym nowym oczekiwaniom i wyzwaniom. Nie może im zabraknąć sera, jako produktu podstawowego do codziennych posiłków. Kluczowym zaś oczekiwaniem konsumentów jest świeżość, smak i bezpieczeństwo. Wartości, które dzisiaj nabrały jeszcze większego znaczenia. Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów Serenada podkreśla te walory w swoim nowym spocie reklamowy. Sery Serenada od zawsze pakowane są w higienicznej i bezpiecznej atmosferze ochronnej.

Nie można budować silnej, nowoczesnej firmy bez zapewnienia bezpiecznego produktu. Szczególnie w naszej branży jedno niedociągnięcie lub uszczerbek na bezpieczeństwie, może kosztować nas niezmiernie dużo, a może i „wszystko”. Z tego powodu zawsze stawiamy na najwyższym miejscu bezpieczeństwo produktu i jakość , ponieważ dbałość o te dwa czynniki, bezpośrednio przekładają się na bezpieczeństwo całej firmy i jej przyszłość

mów Edward Bajo, Prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, producenta serów Serenada.

Najnowsza kampania reklamowa Serenady podkreśla bezpieczeństwo procesów produkcyjnych w mleczarni i dbałość o najwyższą jakość, jednocześnie nawiązując hasłem do charakterystycznych kropek wyróżniających markę serów żółtych Serenada.
Zobaczcie sami:



Bezpieczeństwo produktu to również informacje umieszczone na opakowaniu. Wszystkie produkty muszą posiadać oznakowanie zgodne z prawnymi wymaganiami, zawierać rzetelne informacje dotyczące terminu przydatności do spożycia, sposobu użycia, składników produktu z podaną funkcją technologiczną oraz ewentualną informacją o alergenach.
Kampania reklamowa będzie trwała przez trzy tygodnie zaczynając od 22 kwietnia. Obejmuje media telewizyjne oraz internet. Spot reklamowy będzie emitowany na kanałach TVN, Polsat i TVP.
Dodatkowo na stronie oraz na profilu facebook Serenady pojawią się odnośniki do e-sklepów, w których można kupić ser Serenada on-line.


Mamy już 20 lat!

20 lat MH 2 kolo cs5

Miesięcznik Handlowy Archiwum

 
 

Reklamy z Miesięcznika