Kinder Niespodzianka powraca po wakacjach i zaprasza do świata Enchantimals
ENCHANTIMALS – Nowa seria zabawek dla dziewczynek!
ENCHANTIMALS – Nowa seria zabawek dla dziewczynek!
Czy prasowanie dużego prania może być proste i szybkie? Oczywiście, że tak!
Ruszyła akcja konkursowa „zdrowieJEMY” firmy Bieluch
Cif ecorefill to nowy rodzaj produktu, który firma Unilever wprowadziła na brytyjski rynek. Ma on ułatwić życie konsumentom i mieć mniejszy wpływ na środowisko niż inne środki czyszczące.
Kultowe słodycze marki Wawel wchodzą do kin Cinema City w całej Europie Środkowej
Costa Coffee łączy siły z Mentos – nowa akcja samplingowa. Po gumę do życia najczęściej sięgamy po posiłku!
Kilka mniej znanych faktów o piwie. Wiele źródeł podaje, że piwo to najstarszy i najczęściej spożywany napój alkoholowy na świecie, popularnością ustępuje tylko wodzie i herbacie.
„Wspólna walka z nielegalnym handlem wyrobami tytoniowymi na bazarach i targowiskach”: start kampanii społecznej Business Centre Club pod patronatem Krajowej Administracji Skarbowej.
400 gości z całej Polski 27 czerwca świętowało uroczyste obchody jubileuszu 110-lecia Spółdzielczej Mleczarni Spomlek w Radzyniu Podlaskim.
Somersby w ramach kampanii „Isn’t that wonderful” rozpoczęło emisję spotu promującego pierwszy bezalkoholowy wariant marki - Somersby Pear 0,0%. Nowy smak wszedł na rynek z początkiem maja, a spot można obejrzeć od 10 czerwca w kanałach tematycznych tv oraz VOD i mediach społecznościowych.
Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców Polskich „Razem”- Operator Ogólnopolskiej sieci Lewiatan działający na terenie woj. lubelskiego, w dniu 6 czerwca 2019 roku zorganizowało dla sklepów Lewiatan oraz współpracujących kontrahentów wspólną Biesiadę Kupiecką.
Carlsberg Polska rusza z trzecią edycją kampanii edukacyjnej nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku kampanię wspierają niezwykłe osoby ze świata motoryzacji, sportu i muzyki. Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos oraz Vienio opowiadają o swoim podejściu do alkoholu w filmikach edukacyjnych.
Zakłady Mięsne Henryk Kania to firma, którą zapewne każdy Polak dobrze zna. Produkty tego producenta wędlin i wyrobów mięsnych znajdziemy niemal we wszystkich sklepach spożywczych czy supermarketach.
Największa loteria grillowa na rynku piwa w Polsce ruszyła z początkiem kwietnia.
Redukcja śladu węglowego o ponad 5 proc., dotarcie do ponad 6 mln osób z przekazem społecznym, spadek liczby wypadków – to niektóre dane ujęte w Raporcie Zrównoważonego Rozwoju Carlsberg Polska za 2018 r. Najnowszy raport, opracowany zgodnie ze standardem GRI, dostępny jest na stronie internetowej firmy.
W prestiżowym, organizowanym przez redakcję miesięcznika Forbes, konkursie Kärcher został wyróżniony tytułem Diamentu “Forbesa” 2019. Firma po raz kolejny znalazła się w gronie najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw w naszym kraju.
Zakończył się proces zamiany jednorazowych naczyń na te wielorazowego użytku we wszystkich restauracjach samoobsługowych Bistro zlokalizowanych w sklepach Tesco.
Firma BURY Sp. z o.o. wprowadza właśnie na rynek własną ogólnopolską markę owoców i warzyw „Rajski Ogród”.
„Eko Laboratorium Szopa Pracza”, czyli nowy projekt edukacyjny marki Persil
W salonikach Kolportera rośnie sprzedaż produktów gamingowych
Wawel przygotował dla konsumentów nową odsłonę swojej ekskluzywnej linii Czekolad Premium.
Specjaliści firmy Unilever opracowali nową, przełomową technologię, która rozwiązuje problem sortowania i recyklingu czarnego plastiku.
Wawel otworzył nową sklepokawiarnię w Krakowie – w miejscu dawnej fabryki A. Piaseckiego przy ul. Wrocławskiej
Centrum handlowe na Felinie wkrótce będzie miało nowego właściciela.
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Ponad milion nagród można wygrać w loterii „Milion Liptonów do wygrania”
Wyzwanie na ciepłe dni: 4 patenty na wodę. Wyrabiamy w dziecku zdrowy nawyk picia wody i nie dopuszczamy do odwodnienia.
Od 1 maja br. w telewizji będzie można oglądać kolejny fabularny spot marki Harnaś: „Harnaś. Górale kontratakują”. Aktor Karol Dziuba po raz kolejny wciela się w rolę Harnasia, który jak zawsze niesie pomoc potrzebującym i jest uosobieniem odwagi.
Marka Somersby przygotowała na majówkę kolejną w tym roku nowość. Tym razem jest to propozycja dla wielbicieli owocowych smaków
bez procentów. Na rynek wchodzi Somersby Pear 0,0% - pierwszy wariant bezalkoholowy w ofercie Somersby.
Kasztelan Niepasteryzowane rusza w trasę koncertową jako sponsor Lata #naMAXXXA organizowanego przez RMF MAXXX. Specjalna Strefa Kasztelana pojawi się w kilkunastu miastach, w których odbywać się będą koncerty. Pierwszy z nich już 4 maja br. w Gorlicach. Na fanów muzyki i dobrego piwa czekają atrakcje, ciekawostki i zabawy z nagrodami.
Wiosna zwiastuje początek sezonu grillowego, a wraz z nim pojawienie się nowości. Marka Mosso z myślą o tych, którzy poszukują wyjątkowego dopełnienia swoich potraw, przygotowała gamę sosów, które, dzięki idealnej kompozycji składników, będą stanowiły doskonałe uzupełnienie przyrządzonych na grillu (i nie tylko) dań.
Unilever podsumowuje osiem lat realizacji Unilever Sustainable Living Plan. W tym czasie udało się osiągnąć wiele. 13 marek Unilever posiada certyfikaty Cruelty Free, a na każdej herbacie Lipton i Saga widnieje oznaczenie Rainforest Alliance.
Rusza największa loteria grillowa na rynku piwa w Polsce. Marka Kasztelan przygotowała w tym roku dla konsumentów wyjątkowe nagrody o łącznej wartości ponad miliona złotych. Do wygrania są atrakcyjne gadżety grillowe oraz … domy z działkami.
"Na poczet ceny podstawowej transakcji wynoszącej 500 mln zł, spółka zapłaciła w dniu 1 kwietnia 2019 r. kwotę zł 475 mln zł, która będzie podlegała dalszej korekcie o nakłady kapitałowe, faktyczny dług netto oraz kapitał obrotowy, wyliczone po zamknięciu transakcji" - czytamy w komunikacie Grupy Żywiec.
Czy są wśród nas ci, którzy nie lubią smaku kakaowego? Za jego intensywność i aromatyczność odpowiedzialne są wysokiej klasy ziarna kakaowca. Ich uprawa wymaga specyficznego klimatu, nasłonecznienia oraz wilgotności.
Siedem dobrych praktyk z zakresu zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska zostało ujętych w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2018”. Raport już po raz 17. opublikowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Wielkanoc tuż tuż! Pewnie lada moment wpadniemy w wir przedświątecznych przygotowań, a co za tym idzie, układania świątecznego menu. Macie ochotę miło zaskoczyć gości podczas tegorocznej uczty? Mamy na to sposób! Razem z marką Mosso prezentujemy nasz przepis na udane Święta.
Poczuj wiosenną aurę z marką Wawel. Wiosna z marką Wawel będzie naprawdę słodka!
W dniu 18 marca 2019 roku w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie, odbyło się II Regionalne Spotkanie Ekonomii Społecznej województwa lubelskiego.
W dniach 12-15 marca przedstawiciele Województwa Lubelskiego – członkowie klastra Medycyna Lubelska reprezentowali branżę medyczną regionu podczas Health Valley International oraz Health Valley Event w Nijmegen w Holandii.
Miło mi poinformować, że w marcu na półkach sklepowych pojawia się już nowość marki Okocim - Radler Malina z borówką amerykańską
Polska Wystawa Gospodarcza, której organizatorem jest Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zachęca firmy do udziału poprzez załączony formularz zgłoszeniowy.
Dwa piwa warzone przez Perła - Browary Lubelskie S.A. zostały nagrodzone w International Beer Festival Budweis 2019 w Czeskich Budziejowicach
Za nami 20. jubileuszowa gala tytułu „Ambasador Województwa Lubelskiego”. Wydarzenie odbyło się w sobotę, 2 marca br. w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.
Po raz kolejny udało nam się wzbudzić uśmiech nie tylko na twarzach dzieci, ale również ich rodziców, a także ogromne wyrazy wdzięczności ze strony personelu medycznego.
Mam przyjemność zaprosić Państwa na Warsztaty Florystyczne, które odbędą się na Rynku Elizówka w dniu 11 marca 2019r. (poniedziałek).
W załączeniu plakat informujący o Wydarzeniu.
To była imponująca – pod względem zarówno wielkości ekspozycji, jak i liczby uczestników – wystawa. Mowa o Targach Rolniczych AGRO-PARK w Lublinie, które już na stałe wpisały się w kalendarz wydarzeń rolniczych o randze ponadregionalnej.
Marka Somersby co roku zaskakuje konsumentów nowymi wariantami smakowymi. Już w marcu na półki sklepowe trafi Somersby o smaku mango z limonką.
2019 to rok zmian dla marki Harnaś. Na rynku pojawiły się nowe opakowania, Harnaś zyskał nowy lepszy smak, a teraz marka przygotowała nową odsłonę loterii konsumenckiej, która rusza już 1 marca.
Spółka Hoop Polska zmieni właściciela. Wstępną umowę zakupu podpisał ZMB Capital, do którego należy Ustronianka, z obecnym właścicielem, czyli spółką Kofola ČeskoSlovensko. Do zamknięcia transakcji powinno dojść wiosną 2019 roku.